Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: De coolste meeting ever!  (Read 23713 times)

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
De coolste meeting ever!
« on: 3 April 2012, 22:12:20 »
Heey allemaal!

Update: Opgeven kan alleen tot 1 mei 2012!


Zoals wij het in friesland zeggen: ‘It giet oarn!’ Het is een feit. De meeting zal doorgaan! Het zal gebeuren op 20-22 juli. In deze post zullen wat algemene dingen verteld worden.

Ten eerste wordt het weekend georganiseerd op 20-22 juli 2012! Dus iedereen maak je agenda vrij en kom! We gaan naar de kampeerboerderij: http://www.deburinkshof.nl/. We hebben de Borgstee gereserveerd. Deze locatie kan maximaal 28 personen aan. Dus geef je snel op! En zorg dat we ook inderdaad 28 personen krijgen.

We zijn van plan om de beloofde barbeque op zaterdag te organiseren. Daarnaast willen we ook proberen om wat competities te organiseren.

De kosten zijn nog niet helemaal duidelijk. Aangezien we nog niet weten hoeveel mensen er komen. Daarom willen we z.s.m weten hoeveel mensen er zijn. De kosten voor 20 personen, zal ongeveer 90 euro zijn en met meer personen, wordt de prijs per persoon altijd lager. Aangezien wij positief zijn, zouden we graag bij de aanmelding willen dat je 90 euro overmaakt. Wordt de uiteindelijke prijs toch duurder, dan kan iedereen nog wat overmaken.

Als je je opgeeft en er zijn bijzonderheden die wij moeten weten, meldt dat dan even. (Dieëten, medicijnen, andere belangrijke dingen)

Je kan je opgeven door een van ons een ‘personal message’ te sturen. Zodra we genoeg aanmeldingen hebben, krijg je bericht met daarin het rekeningnummer van Vera1991 aka Bambi. Als je betaald, vermeld dan wel even je ‘ingame nick’ erbij en vermeld ook even: ‘meeting’.

Kan je niet het hele weekend komen, omdat dat niet mogelijk is, dan is er ook de mogelijkheid om een dag te komen! Meldt dit dan ook even in een ‘personal message’. De prijs voor een dag zal ongeveer een derde zijn van de prijs voor het hele weekend.

We hopen zo snel mogelijk te weten wie er allemaal mee komen. Dus iedereen, neem vrij van werk, school of andere belangrijke zaken. Want deze meeting is echt het belangrijkste!

Groetjes Sanko en Vera (bambi).

Ps. Mensen die wel gestemd hebben, maar niet komen, krijgen de wraak van S(p)anko over zich heen!

Mensen die zich hebben opgegeven:
Sanko, Vera, R0SSI, WouterH, Milenco, boisei0, wuppie, Freaker, Bazkara
« Last Edit: 24 April 2012, 16:07:26 by Vera1991 »

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #1 on: 3 April 2012, 23:59:09 »
Net het weekend waar ik niet op gestemd hebt :( nouwja moet wel te regelen zijn zo ver van te voren.... hoop ik dan maar.

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #2 on: 4 April 2012, 15:04:44 »
Heey allemaal!



Ps. Mensen die wel gestemd hebben, maar niet komen, krijgen de wraak van S(p)anko over zich heen!

Ugh, met die naam klinkt dat gewoon verkeerd :/
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

FlutterShy

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 194
  • Brony
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #3 on: 4 April 2012, 15:30:07 »
Hmms, als ik met de trein wil komen, ben ik 4u28 onderweg.

HMMMMMMMMM, deze zal ik denk ik dan toch wel skippen :P.

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #4 on: 4 April 2012, 16:57:04 »
Hmms, als ik met de trein wil komen, ben ik 4u28 onderweg.

HMMMMMMMMM, deze zal ik denk ik dan toch wel skippen :P.

Kan je niet een deel met iemand mee reizen? Misschien scheelt dat..

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #5 on: 4 April 2012, 20:42:06 »
202KM met de auto, en ik heb geeneens een auto. Dit schiet toch niet op, doe het dan meer centraal. Zoals het er nu uitziet ga ik niet mee.

LamSchaap

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #6 on: 5 April 2012, 03:32:57 »
Ik zou best een busje kunnen huren, doe ik regelmatig. Totaal kan en mag ik maar 9 persoon(incl. mezelf) vervoeren. Huren van zo'n busje zou me rond de 125 a 150 euro kosten. Hoe meer mensen ermee gaan hoe goedkoper per persoon word. duh :)

http://maps.google.nl/maps?q=Nieuw-Bergen%20to:Buurse
Woon je in buurt van deze route en je zou met mijn taxi mee willen?
Laat het me dan weten. :)

R0SSI

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #7 on: 5 April 2012, 09:27:49 »
202KM met de auto, en ik heb geeneens een auto. Dit schiet toch niet op, doe het dan meer centraal. Zoals het er nu uitziet ga ik niet mee.

Zoals eerder aangegeven: het was niet meer mogelijk om centraal iets te vinden. Maar als iemand nog een plek wist, kon hij of zij dat aangeven ;)

Bouncer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #8 on: 6 April 2012, 13:07:48 »
Ik wou misschien wel even een middagje langs komen, maar een reistijd van 5 uur is wel wat teveel. Ik ga niet 10 uur reizen om een uurtje ergens te zijn :D

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #9 on: 6 April 2012, 18:35:00 »
Zijn er ook mensen die wel komen :$

boisei0

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #10 on: 6 April 2012, 18:36:45 »
Momenteel probeer ik alsnog te regelen te kunnen komen.

Edit: Deelname onder voorbehoud.   (Y)
« Last Edit: 6 April 2012, 22:35:54 by boisei0 »

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #11 on: 6 April 2012, 23:24:28 »
Misschien is het handig voor de organisatoren om een lijstje te maken met de mensen die zeker weten dat ze komen(in de opening post zodat iedereen kan zien wie?). Dan sta je op 20 juli niet voor een verassing als er ineens maar 5 mensen ofzo komen.

*edit*
Voor mezelf zal ik trouwens extra mijn best doen om die dag vrij te krijgen van mijn werk. Ons bedrijf is net overgenomen (3 april) door een nieuwe baas en ik ben min of meer al ingevuld om in de vakantie periode fulltime te gaan werken(onregelmatig dus dat betekend niet ma t/m vr maar gewoon willekeurig 5 dagen per week). Je hoort het nog van mij in elk geval.
« Last Edit: 6 April 2012, 23:27:41 by Gazeebo »

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #12 on: 7 April 2012, 09:03:45 »
Misschien is het handig voor de organisatoren om een lijstje te maken met de mensen die zeker weten dat ze komen(in de opening post zodat iedereen kan zien wie?). Dan sta je op 20 juli niet voor een verassing als er ineens maar 5 mensen ofzo komen.

Wordt al bijgehouden! Tot nu toe zijn er 6 officieele aanmeldingen. Mensen die zeggen van we komen, maar nog niet mij een mailtje of iets dergelijks hebben gestuurd, schrijven we niet op.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #13 on: 7 April 2012, 11:06:31 »
Misschien is het handig voor de organisatoren om een lijstje te maken met de mensen die zeker weten dat ze komen(in de opening post zodat iedereen kan zien wie?). Dan sta je op 20 juli niet voor een verassing als er ineens maar 5 mensen ofzo komen.

Wordt al bijgehouden! Tot nu toe zijn er 6 officieele aanmeldingen. Mensen die zeggen van we komen, maar nog niet mij een mailtje of iets dergelijks hebben gestuurd, schrijven we niet op.

Ik bedoel, post ze publiekelijk als men dat goed vind. Het gebeurt vaak genoeg als iemand ziet dat persoon X komt dat zij ook willen komen en anders niet.

MOHX

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: De coolste meeting ever!
« Reply #14 on: 7 April 2012, 11:50:06 »
Woont idereen in limburg? 

Forum » Nieuws » Tweakcraft » De coolste meeting ever!