Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Framedrops  (Read 13058 times)

wakcs

  • Junior
  • **
  • Posts: 89
  • Full-Time employee at the Voyager
    • View Profile
Framedrops
« on: 20 November 2011, 23:09:53 »
Hallo,
sinds dat ik me nieuwe videokaart heb (al 6 maanden ofzo) heb ik last van framedrops, en als ik me drivers update zodat ik daar geen last meer van heb in een codemasters game (dirt 3, f1 2010 enzovoorts) wordt het in andere 3d games erger ;( Ik hoop dat iemand een oplossing weet, iig voor minecraft :)

videokaart: msi r5450 1gb ddr2
screen mc (spikes=framedrop)

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: Framedrops
« Reply #1 on: 21 November 2011, 10:29:14 »
Allereerst heb je je een enorm slechte kaart laten aansmeren. Deze kaart hoort in HTPC's thuis en is door de groothandels achter computerwinkels voor 18 euro per stuk verkocht. Wss heb jij er 150 ofzo voor betaald, dus je bent sowieso al afgezet.

Simpelste tip is dus een betere kaart kopen, aangezien deze gewoon prut is!
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Framedrops
« Reply #2 on: 21 November 2011, 10:40:03 »
Wat je kan doen is alles op zijn laagst zetten en eventueel optifine installeren, dan kan het zijn dat de fps beter wordt :)
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Framedrops
« Reply #3 on: 21 November 2011, 14:06:39 »
ik heb een soortgelijk probleem, alleen ben ik van een HD3650 naar een HD6870 gegaan en van 2g ram naar 8  (Y)

marja bij mn oude pc dus had ik 20-40 fps en nu maar 30-50 fps :/

en I has no ideas why.

wakcs

  • Junior
  • **
  • Posts: 89
  • Full-Time employee at the Voyager
    • View Profile
Re: Framedrops
« Reply #4 on: 21 November 2011, 18:36:22 »
Wss heb jij er 150 ofzo voor betaald, dus je bent sowieso al afgezet.

nope me pa kocht em voor 50 :p
maar klopt dat ik een rukkaart heb, ik ga een hd6850 aanschaffen maar ik heb het geld er niet voor atm :/

Forum » Tweakcraft » Support » Framedrops