Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - remie

Pages: [1] 2 3
1
Support / Re: TweakCart2
« on: 31 October 2012, 00:30:35 »
@Rossi, invert inverteerd de werking van hoe de elevator wordt aangestuurd met redstone, oftwel was het eerst als je de elevator powered dat ie dan omhoog gaat nu gaat ie dan omlaag.

2
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 26 October 2012, 18:50:13 »
Momenteel heb ik en een paar vrienden ook een tekkit server maar nu vraag ik me af flutter, ga je gewoon standaard tekkit server draaien of ga je alle verschillende mods gewoon op een bukkit server gooien? Ik merk namelijk dat tekkit vreselijk verouderd is, en ik ben dus nu ook gewoon allemaal mods maar aan het updaten omdat de standaard tekkit gewoon verschrikkelijk bugged is.
Ik ben voor zelf inelkaar draaien van de server, omdat er nogal wat dingen overpowered zijn zoals EE(@server een condensor farm gemaakt welke gewoon per dag ongeveer 1 golden kist aan red matter blocks uitpoept xD, waarna je eigenlijk een verkapte creative mode hebt) en hoe zit het dan met de client wordt deze dan ook door TC gemaakt(neem aan van wel wegen compatibiliteit)

3
Support / Re: TweakCart2
« on: 23 September 2012, 13:22:56 »
*edit*

De bug report over de sign locatie is op github verwijderd met als melding dat het in de verkeerde sectie stond. Ik heb er geen zin in om weer de bug te onderzoeken en uit te vinden wat het precieze probleem was qua locaties en screenshots. Beetje gemiste kans vind ik ;)
Ja ik heb inderdaad de bug verwijderd omdat je de bug bij de verkeerde repository hebt gezet, overigens vind ik de omschrijving zeer summier en zie niet wat er nou precies fout gaat.
Verder heb ik volgens mij je andere bug wel opgelost.

4
Tweakcraft / Re: Reset resourceworld en newbieworld
« on: 12 September 2012, 00:07:16 »
Meh, ik heb @ mijn huisje wel een obsi mine waarbij je zelf alleen nog obsi hoeft te hakken, dus het is mogelijk om de rest allemaal automagisch te maken  :yes

5
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 12 August 2012, 11:14:56 »
Maar ik denk dat het afgeschoten is omdat logblock op alles en logblock op alleen chests een groot verschil is, de ene kan gebruikt worden om geheime basis/chest te vinden en de andere is om er achter te komen wie er wat gejat heeft.

6
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 10 August 2012, 13:37:46 »
Ik heb nog een ideetje:
Logblock op chests in survival toestaan, zodat je kan zien wie er heeft gejat.
Dit heeft als voordeel dat mensen weer verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor hun acties, zo ontstaat er een beetje sociale controle die nu totaal mist. Zoals nu het beleid is kan iedereen alles maar ongestraf jatten zonder dat er consequenties zijn voor de acties.
Ik denk dat er door de sociale controle een betere balans ontstaat in het spel en dat mensen het minder erg vinden dat hun spulletje gejat worden omdat je dan weet dat je wraak kan nemen  })

7
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 16 July 2012, 18:57:10 »
Mja @ jat regel, zoals ik al eerder zei al je kisten wordt gewoon leeg gehaald omdat jatten mag. Wat je nu krijgt is een paar rijke spelers die een storage hebben vol met resources waar niks mee wordt gedaan, terwijl de meeste spelere iedere keer weer opnieuw moet beginnen. Die spelers zullen uiteindelijk(dit kan zeer snel zijn) vertrekken waarna je alleen rijke speler overhoud, de rijke spelers zullen uiteindelijk ook vertrekken omdat er geen spelers meer zijn om mee te PvP'en.

8
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 14 July 2012, 02:01:30 »
Mja @stelen, alles wordt tegenwoordig gejat(hiermee bedoel ik ook rotzooi), alleen maar omdat het kan en mag. Ik hoop dat dat straks wel iets minder wordt want om nou de hele tijd alles(ook de niet jat waardige zooi) kwijt te zijn is gewoon vervelend.

9
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 7 July 2012, 20:19:03 »
In mijn huisje is ingebroken :'( , maar nu over het grieven. Ik heb een cactus muur der om heen, deze is natuurlijk makkelijk te omzeilen door een brug er overheen bauwen(wat ook gedaan is), nu is deze muur alleen niet afgebroken, staat dit onder grieven(der is ongewenst iets toegevoegd aan mijn huis, waardoor de verdediging verzwakt is) of niet ?

PS: @diegene die gezocht heeft, you missed the cookie jar

10
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 6 July 2012, 17:15:41 »
Nu alles de uitslagen bekend zijn lijkt mij het slim om zsm de map te resetten en het nieuwe beleid te testen. :yes

11
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 28 June 2012, 13:40:19 »
Ik denk dat we op een punt zijn gekomen waar er twee groepen zijn ontstaan die elk wat anders wil:
  • Een groep die wil PvP'en, dit betekend dus een regelmatige map reset.
  • Een groep die wil survivelen, een map welke niet regelmatig gereset wordt
Ik hoor bij groep 2 omdat ik niet __de hele tijd__ overnieuw wil beginnen met resources etc verzamelen, maar wel de spanning van survival wil houden(wat niet de main kan).

Ik denk overigens dat het beste is om 2 werelden te maken, want bij wat voor compromis dan ook, een grote groep mensen zal vertrekken omdat zij het niet meer leuk vinden.

12
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 27 June 2012, 17:05:15 »
Mij lijkt het dat er meerdere opties zijn voor het nieuwe beleid:
  • Niks veranderen
  • PVP survival, alles is toegestaan
  • PVP survival, alles is toegestaan zolang de speler online is, oftewel wil je iemands huisje boobytrappen moet ie online zijn, wil je zijn resources stelen, moet ie online zijn.
  • Wereld opsplitsen in delen, een deel waar je alleen survivalt en een deel waar alles toegestaan is(stelen/killen/etc). Dit hoeft in principe natuurlijk niet in een wereld, dit kan ook worden opgesplitst in twee werelden
  • Tussen optie, iedereen mag op een of andere manier zijn huisje afbakenen zodat het duidelijk is dat hij niet wil dat er gesloopt of gejat wordt, buiten deze omheining is dan alles toegestaan.

Lost hiervan staat de reset hiervoor zijn ook nog twee mogelijkheiden, welke niet echt uitleg nodig hebben:
  • Periodiek resetten
  • Eenmalig resetten

13
Tweakcraft / Re: Beleidswijzigingen
« on: 18 June 2012, 16:07:52 »
Is er al iets meer bekend over het beleid rond de mobtowers, het is nu namelijk al twee weken en nog steeds geen duidelijkheid :'(

14
Algemeen / Re: Endermans killen in the End?
« on: 4 June 2012, 23:14:40 »
Gazee, do i see a challenge :D?

15
Support / Re: [ON HIATUS] [Plugin] TweakCart 0.2.4
« on: 4 June 2012, 12:46:25 »
Aan alle mensen die graag willen helpen met tweakcart2. Ik heb nu (ik weet, niet al te mooie code) geschreven waarmee de cartstorage code getest kan worden, alleen nu moeten er nog tests geschreven worden. Deze tests kan door iedereen die de syntaxis van tweakcart snapt geschreven worden, dus geen kennis van java nodig 8).

Hoe maak ik een test:
Een test bestaat uit 5 onderdelen:
  • Tekst wat op het bordje staat
  • Inhoud van cart voordat cart er langs is gelopen
  • Inhoud van kisten voordat cart er langs is gelopen
  • Inhoud van cart nadat cart er langs is gelopen(resultaat)
  • Inhoud van kist nadat cart er langs is gelopen(resultaat)

Tekst wat op het bordje staat
Dit lijkt me duidelijk, hier dus alles dumpen wat op je sign moet komen te staan, om alles op 1 regel te houden is er voorgekozen om de regels te scheiden met een |

Inhoud cart/kisten
Deze hebben de volgende syntax: id:aantal;id:aantal
Zoals je ziet worden de verschillende materialen gescheiden met een ; (punt comma), verder moet bij elk id een hoeveelheid(verplicht), het id en aantal wordt gescheiden door een : (dubbele punt). Overigens als je van 1 materiaal meerder stacks in de kist wil hoef je de id's niet te herhalen, je kan dan bv als aantal 128 neerzetten(2 stacks)

Voorbeeld(omdat het allemaal zo duidelijk is ;)):
Code: [Select]
collect items|all items
7:64
5:32

7:64;5:32

wat je hier ziet is een bord met de volgende text:
Code: [Select]
collect items
all items
De inhoud van de cart voor de cart er langs is gereden:
Code: [Select]
7:64
bedrock(7) een hele stack(64)
De inhoud van de kist voor de cart er langs is gereden:
Code: [Select]
5:32
wood(5) een halve stack(32)
De inhoud van de cart na de cart er langs is gereden:
Code: [Select]
(leeg)De inhoud van de kist na de cart er langs is gereden:
Code: [Select]
7:64;5:32
2 materialen:
bedrock(7) een hele stack(64)
wood(5) een halve stack(32)


nog een voorbeeldje om het af te leren:
Code: [Select]
collect items|all items
7:192
5:32

7:192;5:32

wat je hier ziet is een bord met de volgende text:
Code: [Select]
collect items
all items
De inhoud van de cart voor de cart er langs is gereden:
Code: [Select]
3:192
durt(3) 3 hele stack(64*3)
De inhoud van de kist voor de cart er langs is gereden:
Code: [Select]
5:32
wood(5) een halve stack(32)
De inhoud van de cart na de cart er langs is gereden:
Code: [Select]
(leeg)De inhoud van de kist na de cart er langs is gereden:
Code: [Select]
3:192;5:32
2 materialen:
durt(3) 3 hele stack(64*3)
wood(5) een halve stack(32)

Ik hoop dat veel mensen willen meewerken aan het maken van tests, zodat de devvvers zien dat de communitie graag wil helpen waardoor ze misschien weer zin krijgen in devven _o_

Groetjes Remie  *;

Pages: [1] 2 3