Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Loev

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Support / Re: Custom Recipes
« on: 30 August 2012, 12:44:23 »
Dan blijft roundstone staan. Ik heb Maddox of Don gevraagd of het iets goedkoper kan. Antwoord was toen dat het expres zo duur is gemaakt.

62
Support / Re: Map render.
« on: 14 August 2012, 21:12:25 »
Dynamap laat wel spelers zien normaal gesproken.
http://tweakcraft.net:8123/

63
Support / Re: Map render.
« on: 14 August 2012, 15:14:44 »
Nog niet helemaal. Foutmelding en de kaart laat geen spelers zien.

64
Projecten / Re: weg is weg
« on: 7 August 2012, 09:54:53 »
Ik wil met alle plezier een zijweg naar mijn huis aanleggen zodra deze klaar is. Waar ik wel moeite mee heb is het huidige design. Alles is kaarsrecht. Ik zie liever paden zoals in Citadel. Het is veel mooier als de paden slingeren door het landschap. Misschien wat meer werk maar wel veel realistischer.

65
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 23 July 2012, 09:04:19 »
Heren kan het even wat minder? Iedereen heeft recht op zijn eigen mening ook al speel je niet veel in survival. Ik denk dat we het eens zijn dat x-ray cheaten is. Cheaten = Ban. Heel simpel, ook al moeten de admins afstand nemen van survival, bij cheaten moet je ingrijpen.

66
Tweakcraft / Re: TweakCart2
« on: 18 July 2012, 11:48:42 »
Precies op tijd! Over een paar weken nieuwe storage maken. Ik zal de heren dan wel plat spammen met vragen :P

67
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 17 July 2012, 09:54:20 »
Ik lees dat velen toch terug krabbelen. De nieuwe regels geven veel vrijheid en dit kunnen een aantal spelers niet aan. Misschien weer de 'Don't be a dick' regel invoeren? Hieronder versta ik: "Het een speler onmogelijk maken om normaal te spelen, hieronder vallen:
* Spawn killing
* Continue vermoorden van een speler
* Het leegroven van kisten
* Griefen in welke vorm dan ook

Admins mogen best streng optreden, wanneer je de regels overtreedt ga je maar weer fijn op de main world spelen en stukje zelf kennis opbouwen.

68
Algemeen / Re: Community project.
« on: 9 July 2012, 09:44:01 »
Schop, al klaar met het ontwerp?

69
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 9 July 2012, 09:08:15 »
Is het leuk om een map te genereren die bestaat uit 2 continenten en wat kleinere eilandjes daar tussen. Misschien krijg je dan 2 groepen.
Water tussen de continenten niet te groot maken, 5 tot 10 min varen ofzo.

70
Algemeen / Re: Een paar "polls" over TC
« on: 9 July 2012, 09:03:57 »
Wat vind jij het mooiste project op TC ?
Citadel en Heaven
Wat vind jij het meest handige project op TC ?
Guntherbos en Sheepfarm
Wat vind jij het leukste om te doen op TC ?
Bouwen, kletsen doe je maar in eigen tijd :+
Waar spendeer jij het meeste tijd aan op TC ?
Peinzen wat ik ga bouwen

71
Tweakcraft / Re: Uitslag poll over survival-beleid
« on: 9 July 2012, 09:01:28 »
Kunnen we een day 0 render op de site plaatsen zodat iedereen makkelijk een mooi plekje kan vinden?

72
Tweakcraft / Re: Communitymanager en andere adminwijzigingen
« on: 9 July 2012, 09:00:52 »
Gratz Milenco en Freaker!

73
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 2 July 2012, 14:23:59 »
verschil met huidige regelgeving is dus dat je mag stelen en dat we een eenmalige reset krijgen? verschil tussen medium en hard is eigenlijk nauwelijks merkbaar.
PVP is ook toegestaan en dat is een flink verschil.

Wat betreft het SMART maken van t verschil tussen griefen/stelen: Stelen is imo items jatten (na het doden van een speler/uit een kist/op de grond), griefen is blocks kapot maken. Dus inbreken in storages mag dan ook niet als je daarmee blocks kapot maakt, mits je die blocks weer restored als je weggaat :P
Ik denk hetzelfde. Moeten we nog iets op nemen of landschap wijzigen ook griefen is? Ik kan situaties bedenken voor beide scenario's.

74
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 2 July 2012, 14:06:35 »
De uitkomst is nog niet definitief, iedereen kan nog stemmen tot vrijdag. Ik denk echter dat deze uitkomst al een redelijke indicatie geeft van de definitieve uitkomst.

Verder wordt in de huidige stemming de survival render juist niet meer toegankelijk gemaakt in de website. Verder stel ik voor, als er inderdaad een map reset moet komen, deze pas bij de invoering van 1.3 uit te voeren, aangezien en dan ook emeralds in de map verstopt zitten. :)

Aangepast :) Misschien handig om van dag 1 een render te maken zodat iedereen makkelijk een mooi plekje kan vinden?

75
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 2 July 2012, 13:58:30 »
Zijn de statistieken definitief? Zo ja dan zie ik de volgende punten:

Aangenomen:
* Surivial world krijgt een reset
* Moeilijkheidsgraad wordt verhoogd naar "Hard"
* PVP is toegestaan
* Stelen is toegestaan
* Griefen is niet toegestaan
* Controle op naleving van regels door admins.

Verworpen:
* Een periodieke reset
* Logblock voor elke speler
* Map render beschikbaar op website

IMHO een mooie uitkomst. Grootste struikelblok was het griefen en dat is volgens deze uitkomst verboden. Moeten we griefen verder SMART maken?

//edit aangepast, foutje in de aangenomen punten. :)

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10