Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Loev

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Algemeen / Re: New Spawn 1.7
« on: 6 November 2013, 11:10:53 »
Waar moeten we op wachten voordat we overstappen op 1.7.2?

47
Algemeen / Re: New Spawn 1.7
« on: 29 October 2013, 09:32:24 »
Is er al een tijdslijn bekend wanneer 1.7 live gaat op TC?

Over spawn, Jelmar heeft wel een beetje gelijk. Al Qasr is helaas een stille dood gestoven maar Citadel is nog springlevend. (vergeet ik een spawn project?) We willen allemaal een mooie spawn op de nieuwe wereld maar hoe zorgen we er voor dat het ook echt af komt?

48
Support / Re: 1.6.2 Tweakcraft client
« on: 1 August 2013, 16:21:16 »
Net empirisch ontdekt: zodra bij het sorteren van de inhoud van een kist er tenminste één stack sneeuwballen 'gestapeld' zullen worden, krijg je "Game ended with bad state (exit code -805306369)". Helemaal niet erg natuurlijk, maar wèl raarrrrrr... (ik gebruik de nieuwe client en Windows 7 Pro)
Ik had last om snowballs om te zetten in snowblocks. Soms denkt MC dat een snowball stack nog 16 is ipv 64.

49
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 11 July 2013, 21:44:51 »
Je kan niet iedereen blij maken. Je mag best regels er door drukken als admins. Als jullie willen dat het forum het hoofd communicatiemiddel is dan is dat zo.

50
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 11 July 2013, 16:21:28 »
Helemaal waar, maar ik denk dat we de oplossing ook niet kunnen vinden in een aantal strakke regels. Het is een grijs gebied. Het is niet uit te drukken in een hoeveelheid structuren die geplaatst moeten zijn. Het is een idee dat andere spelers het project bezoeken en inspiratie krijgen. Zolang dit er niet is mag het van mij verwijderd worden.

6 maanden stilstand is echt een lange tijd, spelers krijgen genoeg tijd om rustig te werken aan het project. Ik weet niet hoe actief admins zijn om te zorgen dat spelers verder gaan met projecten. Vragen jullie spelers wat de status is van project xyz? Desnoods via DM.

51
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 11 July 2013, 15:53:31 »
knip

True, deze discussie is al een aantal keer voorbij gekomen. We kunnen spelers niet dwingen om anderen te laten meehelpen met "hun" project. Er lopen spelers rond die alles zelf willen doen omdat zij alleen alle details voor ogen hebben.

Ik pleit er voor dat niet iedereen een groot project mag starten. Bewijs eerst maar dat je een kleiner project (huis, kasteel etc...) kan afbouwen. Daarna mag je groter gaan denken.

Ik heb er persoonlijk totaal geen moeite mee als half afgebouwde projecten worden verwijderd om ruimte te maken. Het staat ook gewoon lelijk, echter projecten als Al Qasr zijn lang niet af maar er staat genoeg om door heen te wandelen. Er moet een afweging worden gemaakt wanneer er iets staat wat goed genoeg is om te laten staan, zelfs al is het half af.

52
Projecten / Re: [Aanbesteding] Station OeiTown Racecircuit
« on: 1 July 2013, 15:55:26 »
Onderaannemer Loev is te huren voor grond verzet werkzaamheden evenals tunnel boringen.

53
Algemeen / Re: Het grote jubileum topic!!
« on: 5 March 2013, 14:48:22 »
 Gevouched door Sem op 05-06-2011 om 21:17

54
Algemeen / Re: Villagers in survival
« on: 17 December 2012, 09:49:08 »
Tenzij Brech echt pappa is geworden van een dochter vind ik het niet ongepast.

55
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 1 November 2012, 16:23:27 »
Ik snap het hele gebitch niet. Tekkit is super populair bij minecrafters, waarom werken de partijen gewoon niet even samen? Hoe moeilijk kan het zijn...

56
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 1 November 2012, 11:56:05 »
Kan iemand uitleggen wat de nieuwspost op de Tekkit website betekend? Wat ik er van begrijp is dat ze Bukkit dumpen voor Forge, toch?

57
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 25 October 2012, 16:51:42 »
Tekkit is zo gaaf en uitgebreid. Tip, kijk 'Tekkit with Duncan' vanaf part 4 op Youtube en je wil z.s.m. beginnen.

[youtube]y2dpnpTh5B0[/youtube]

Hoe zitten we nu qua performance? MEM, CPU gebruik? Zit daar nog ruimte in voor een Tekkit map? Welke server admin heeft tijd en zin om de hardware goed door te lichten? Eventueel kunnen we aan derden vragen hoeveel resources een Tekkit server kost.

58
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 24 October 2012, 16:30:08 »
Ik lees nu twee verhalen.

1. We doen het niet. Tekkit is onstabiel, cheaten is makkelijk, Tekkit kost te veel resources.
2. Fluttersky wil Tekkit bukkit-compatibel maken maar alleen als er wel degelijk een Tekkit server komt (en blijft?)

Beetje tegenstrijdig ;) Ik wil graag mijn oude voorstel doen. Zet een Tekkit proef server op en kijk hoe onstabiel of zwaar het nou echt is. Het compatibel maken is dan niks voor niks geweest en we weten of de server het aan kan. Tijdens de proef periode mag elke VIP op de Tekkit server onder strenge voorwaarden.

59
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 23 October 2012, 10:22:47 »

Mag de toon even normaal? Van mods verwacht ik een betere houding.

Vanuit de community is er de vraag of er een Tekkit server opgezet kan worden op de TC server. Het antwoord is nu nee, de reden is geldig imho, al kan er wel een pilot project worden gestart vind ik. Wanneer er mensen om een Openttd vragen moet hier ook serieus naar gekeken worden. Laten we de discussie nuttig houden en redenen aanvoeren waarom wel en of niet we een Tekkit server moeten draaien. Zie je graag een server voor een andere game dan open je een eigen topic.

60
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 22 October 2012, 14:41:22 »
Wat is de status? Ik wil ook heel graag Tekkit spelen met mijn Tweakcraft vriendjes. Er kan een zero tolerance beleid zijn?
* Elke speler max 1 quary in gebruik. Quary moet default grote hebben.
* Geen machines bouwen die lag veroorzaken. Wanneer er lag ontstaat zoeken de admins de oorzaak en zetten de machine uit.
* Geen 'cheat' machines (bone meal of blaze rods maceraten etc...)

Er kan toch als test een Tekkit map worden gestart? Na een maand evalueren en daarna verder besluiten.

@Sander check je DM ;)

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10