Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - TheSec

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Support / Re: TweakCart2
« on: 2 April 2014, 09:24:07 »
lol dat er nog steeds aan ontwikkeld word  :9

Is er iets van een lijst van wat nog geïmplementeerd moet worden anders pak ik de oude draad wellicht ook wel weer even op.. ?

2
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 24 July 2012, 09:36:16 »
Ik zat laatste te denken misschien een optie om /pvp aan te introduceren ? wanneer je het aanhebt kun je damage doen en als je het uit hebt kun je geen damage doen. mNatuurlijk kun je dan ook geen damage ontvangen ? op monsters na ofc. ? Mensen die dan willen pvp'en kunnen dat dan. Andere die wel @ survival willen spelen maar zich niet met PVP willen bemoeien kunnen dat dan ook doen ?

3
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 16 July 2012, 10:33:01 »
XD

4
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 15 July 2012, 10:50:17 »
Zullen wel licht meer mensen zijn die ook alleen zijn. @Arnold

5
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 29 June 2012, 10:23:45 »
Kort mijn voorstel is het volgende.

Wanneer er nieuwe biome code is de wereld resetten. Of er moet om 1 of andere reden nieuwe blokken bij komen die je alleen kan mine als je een nieuwe world zou maken. Denk hierbij aan emeralds.

Voor de rest zou ik geen regels voor op stellen. Behalve de normale TC omgangs regels. Als je iets steelt doe het dan klein schalig of zorg dat je neit gepakt word :P. Er zijn genoeg manieren om chests goed te verstoppen. Met en zonder het gebruik van redstone. Logblock zou ik daar in tegen beschikbaar maken voor iedereen.

PVP zou ik vrij laten in de wereld, enige wat ik daar aan wil toevoegen is hou het leuk voor iedereen. Dus spawn rape etc. valt hier niet onder. Maar het lijkt me dat iedereen dat zich wel kan bedenken wat kan en wat niet kan.

Misschien even een na deze post alleen maar +1 of -1 om te kijken hoe men tegen over dit idee staat ? vermeld er kort bij waar je, je in kan vinden en waarin niet.

Ga niet weer op elkaar reageren.

Groetjes,
TheSec

6
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 26 June 2012, 13:08:27 »
Ik ben voor.

Tevens als iemand zich extreem misdraagd dan is dat tegen de hele server. met andere woorden als iemand zich te erg mis draagt op survival waarschuwing gevolgd door een schop ;)

7
Tweakcraft / Re: Mobtower-beleid
« on: 23 June 2012, 12:50:25 »
@Milenco

Hoe zit het met survival ?
Zelfde beleid ?

8
Support / Re: De werking van Redstone
« on: 19 June 2012, 14:57:39 »
Misschien als ik me nog eens op me hoofd ga staan ga ik nog wel eens in de code duiken :P maar voor nu staat dat nog niet op de planning ;)

9
Algemeen / Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« on: 19 June 2012, 14:54:05 »
Bijna al de namen die ik hier zie passeren zie ik niet tot nauwelijks in game de laatste weken. Waarom zou zo iemand CM moeten worden? Dan krijg je weer niks resultaat imo...

even tussen door.. hoe vaak was vistu online in het begin ;) Ingame vink geen pre IRC daar in tegen wel.

10
Support / Re: De werking van Redstone
« on: 19 June 2012, 14:52:31 »
het is een probleem in bukkit ergens met torches maar waardoor het onstaat is on duidelijk. Heb er zo nu en dan ook last van.

Vroeger als je de torch herplaatste werkte het weer. Maar de laatste X werkte zelfs dat niet meer.

PS
Ik neem aan dat dit over de zo genaamde dode redstone torches gaat.(torches die niet meer aangaan)?

11
Algemeen / Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« on: 18 June 2012, 12:18:40 »
Edoxile vindt ik geschikt...  *O*  edox for president *O*

Wel apart dat er eerst gezegd word dat het niet iemand van het admin team moet zijn en dat je dna iemand uit het admin team kiest ?

12
Algemeen / Re: Go/SGO functie omschrijving + discussie topic
« on: 18 June 2012, 10:08:54 »
Heren, heren en dames :P

Het lijkt me verstandig als het admin team een datum prikt om wat dingen door te spreken.

Ik denk dat het admin team nu de gevolgen merkt van een missende CM in zijn oude vorm. Deze zorgt er namelijk voor dat zo nu en dan knopen doorgehakt moeten gaan worden(vergaderingen). Blijkbaar is er ook niemand binnen het admin team die momenteel zegt jongens dan gaan we een vergadering houden. Misschien zaak als we een nieuwe CM in nieuwe vorm willen(dank bazkara). Dat er dan binnen het admin team een voorzitter komt. Om zo nu en dan wat dingen op de rails te houden.

Heb nu het idee dat alles beetje naast het spoor rijd. Maar das mijn mening in deze. Teminsten zo komt het over.

Ik stel voor dat iemand uit het admin team de leiding op zich neemt en zorgt dat er een vergadering komt. Denk dat iedereen wel in kan zien dat deze zeer nodig is gezien het ontstaan van dit topic.

13
Algemeen / Re: Community project.
« on: 14 June 2012, 12:00:54 »
zie mijn voorstel ongeveer.. programma crashed steeds bij mij..

Gerwin: https://www.dropbox.com/s/lknw48mh8t8z59s/island%20v1.png
Gerwin welke schaal is dit ? 1 pixel = 1 blockje of 1 pixel = 4 blockjes ?

14
Algemeen / Re: Community project.
« on: 13 June 2012, 16:44:22 »
Klinkt als een mooi plan ben zeker voor en wil ook helpen.

Gaan we een aparte wereld hier voor krijgen ? word het weer hand-mined of creative ?

Denk dat een ruwe bouw tekening niet slecht zal zijn dat iedereen ongeveer een idee heeft hoe groot b.v. de casino word etc ? niet helemaal in detail uitwerken zo dat er nog de nodig creativiteit geuit kan worden :P

15
Algemeen / Re: Gigaprojecten
« on: 8 June 2012, 14:17:57 »
Waar zijn eigenlijk alle tekeningen en uitwerkingen van Peking gebleven ?  (Y)

Pages: [1] 2 3 ... 5