Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Kleine schoonmaak.  (Read 61213 times)

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #60 on: 28 September 2011, 20:10:51 »
vistu,

Je bent het dus ook niet eens met http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=783.0 ?

Betreurenswaardige reactie in die post, naar mijn idee. En aan deze reactie is niets respectsloos, maar ik had gedacht dat TC en de mensen die de boel runnen wel met meer respect om zouden gaan met hun userbase.

Enige openheid van zaken is absoluut geen overbodige luxe in een geheel wat is opgebouwd met/door users.
Zoals gezegd zal je het moeten doen met de reactie van ons adminteam. Datzelfde team dat al bijna een jaar lang voor heel veel mensen speelplezier faciliteert. Datzelfde team dat daarmee dus blijk heeft gegeven van haar capaciteiten. Er is een keuze gemaakt om niet de shit buiten te hangen door duizenden regels aan logs te plaatsen. Je zult er dus op moeten vertrouwen dat wanneer het hele team erachter staat, dat ze dit niet zomaar doen.

leovanhaaren

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #61 on: 28 September 2011, 20:12:01 »
Het grote struikelblok is ook dat voornamelijk de VIP's nu "???" zitten. De reactie van het adminteam is totaal niets zeggend. Ook is het jammer dat Vistu zich er buiten houd, maar ik kan begrijpen dat nu hij weg is hij geen moeite in wil steken.

Ook is er momenteel vrij weinig mogelijkheid om het te bespreken, zonder de nodige risico's van dien. (maak een tijdelijk subforum?)

Tevens kan ik mij niet voorstellen dat alle admins akkoord zijn gegaan zonder weerstand. Ik heb dus ook het donkerbruine vermoeden dat er hier en daar wat druk is gezet.
« Last Edit: 28 September 2011, 20:14:26 by leovanhaaren »

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #62 on: 28 September 2011, 20:17:37 »
Wat ik me eveneens afvraag is, heeft dit verdere gevolgen voor Tweakcraft? Naar mijn weten is bijvoorbeeld de Zones-plugin het werk van Meaglin, kan/mag TC deze zonder meer blijven gebruiken, met het oog op intellectueel eigendomsrecht?
We are shaping the future

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #63 on: 28 September 2011, 20:18:34 »
denk je dat die kant er komt?

Ik wil je vriendelijk verzoeken hier mee op te houden. Onconstructief gezeik heeft niemand wat aan en laat de gemoederen enkel doen oplopen. Ik had me voorgenomen om Grum's stukje "Ik heb de overige admins 'toestemming' gegeven de hierover zeurende mensen te helpen een andere
plek te vinden (lees: 'tempban' en 'permaban' mocht het niet duidelijk zijn)." niet in de praktijk te brengen, maar op deze manier krijg ik die neiging wel heel erg..

Dit geldt trouwens ook voor de andere mensen die hier alleen maar lopen te nuilen om te nuilen zonder wat bij te dragen.

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #64 on: 28 September 2011, 20:18:53 »

(niet als reactie bedoeld NAAR m1ke, maar als referentie)

oke... als meaglin dus een probleem was, waarom werd daar dan niks aan gedaan? is dat dan niet een beetje nalatigheid vanuit het admin team? begrijp me niet verkeerd, ik weet de details niet, maar het lijkt mij, vanuit mijn perspectief (een van buiten het admin team) niet verstandig om zo'n iemand dan er nog bij te hebben.

om dan meaglin ook als stook materiaal te gebruiken voor de ban en te impliceren dat freeman bij 'de club van meaglin' hoort vind ik op zn minst onterecht.

ik heb nou al meerdere meningen gezien van mensen binnen EN buiten de TC community en daar komt een getal uit wat TC niet echt bepaald aantrekkelijk maakt, om het dan maar even zo te zeggen.

het beleid vind ik slecht uitgevoerd in de zin dat het 1. uit het niets kwam en 2. compleet buiten de radar van de rest valt omdat nu de "discussie gesloten is" en er waarschijnlijk verder geen verdere informatie vrijgegeven wordt.

ik hoop eigenlijk dat het admin team nog een keer een inkijk kan doen wat betreft deze zaak.
Put the cookie down... NOW!

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #65 on: 28 September 2011, 20:19:28 »
vistu,

Je bent het dus ook niet eens met http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=783.0 ?

Betreurenswaardige reactie in die post, naar mijn idee. En aan deze reactie is niets respectsloos, maar ik had gedacht dat TC en de mensen die de boel runnen wel met meer respect om zouden gaan met hun userbase.

Enige openheid van zaken is absoluut geen overbodige luxe in een geheel wat is opgebouwd met/door users.
Zoals gezegd zal je het moeten doen met de reactie van ons adminteam. Datzelfde team dat al bijna een jaar lang voor heel veel mensen speelplezier faciliteert. Datzelfde team dat daarmee dus blijk heeft gegeven van haar capaciteiten. Er is een keuze gemaakt om niet de shit buiten te hangen door duizenden regels aan logs te plaatsen. Je zult er dus op moeten vertrouwen dat wanneer het hele team erachter staat, dat ze dit niet zomaar doen.

If you say so... dan leg ik me er maar bij neer!

zervion

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 22
  • "War. War never changes."
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #66 on: 28 September 2011, 20:21:46 »
Dat was geen genuil Milenco dat was slechts een vraag

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #67 on: 28 September 2011, 20:23:28 »
vistu,

Je bent het dus ook niet eens met http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=783.0 ?

Betreurenswaardige reactie in die post, naar mijn idee. En aan deze reactie is niets respectsloos, maar ik had gedacht dat TC en de mensen die de boel runnen wel met meer respect om zouden gaan met hun userbase.

Enige openheid van zaken is absoluut geen overbodige luxe in een geheel wat is opgebouwd met/door users.
Zoals gezegd zal je het moeten doen met de reactie van ons adminteam. Datzelfde team dat al bijna een jaar lang voor heel veel mensen speelplezier faciliteert. Datzelfde team dat daarmee dus blijk heeft gegeven van haar capaciteiten. Er is een keuze gemaakt om niet de shit buiten te hangen door duizenden regels aan logs te plaatsen. Je zult er dus op moeten vertrouwen dat wanneer het hele team erachter staat, dat ze dit niet zomaar doen.

If you say so... dan leg ik me er maar bij neer!

Helaas, het is niet anders. We hebben als voornaamste taak om te zorgen voor een server waarop geminecraft kan worden. Transparantie is leuk, maar niet ons hoofddoel. Wij willen zo snel mogelijk de draad weer oppakken, en dat gaat niet wanneer men massaal logs gaat doorziften en iedereen zijn mening over gesproken woorden en gedane daden meent te moeten spuien. Het feit dat het tot dergelijke draconische maatregelen moest komen is veelzeggend (wij denken immers ook voordat we handelen, en hebben vanzelfsprekend een shitstorm zien aankomen). Er is een afweging gemaakt, en wij zijn het er over eens dat dit op de lange termijn de beste oplossing voor TC is.

Wat betreft IP: indien nodig schakelen we over op andere vervangende plugins (region bv), die desnoods eenzelfde syntax als zones gebruiken.

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #68 on: 28 September 2011, 20:25:03 »
Dit geldt trouwens ook voor de andere mensen die hier alleen maar lopen te nuilen om te nuilen zonder wat bij te dragen.

sorry milenco, maar ik moet toch even deze vraag stellen:
in hoeverre hebben wij hier wat in bij te dragen dan? van wat ik nu begrijp is het een "deal with it" beleid. ik hoop echt niet dat het admin team het hierbij laat. :S
Put the cookie down... NOW!

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #69 on: 28 September 2011, 20:27:21 »
Dit geldt trouwens ook voor de andere mensen die hier alleen maar lopen te nuilen om te nuilen zonder wat bij te dragen.

sorry milenco, maar ik moet toch even deze vraag stellen:
in hoeverre hebben wij hier wat in bij te dragen dan? van wat ik nu begrijp is het een "deal with it" beleid. ik hoop echt niet dat het admin team het hierbij laat. :S

Nee, wat betreft game gerelateerde zaken waarderen we alle inbreng en inspraak. Met betrekking tot dit issue is er letterlijk nog geen plancklengte aan discussieruimte.

leovanhaaren

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #70 on: 28 September 2011, 20:57:21 »
Dit geldt trouwens ook voor de andere mensen die hier alleen maar lopen te nuilen om te nuilen zonder wat bij te dragen.

sorry milenco, maar ik moet toch even deze vraag stellen:
in hoeverre hebben wij hier wat in bij te dragen dan? van wat ik nu begrijp is het een "deal with it" beleid. ik hoop echt niet dat het admin team het hierbij laat. :S

Nee, wat betreft game gerelateerde zaken waarderen we alle inbreng en inspraak. Met betrekking tot dit issue is er letterlijk nog geen plancklengte aan discussieruimte.

Dus wij moeten echt alles zomaar slikken? Terwijl wij wel betaald hebben met honderd man?

Ragnarr

  • Guest
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #71 on: 28 September 2011, 21:03:33 »
Ik denk dat de rang VIP wel weg kan :)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #72 on: 28 September 2011, 21:04:40 »
Leo, je hebt niet betaald. Je hebt gedoneerd.

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #73 on: 28 September 2011, 21:04:48 »
Dit geldt trouwens ook voor de andere mensen die hier alleen maar lopen te nuilen om te nuilen zonder wat bij te dragen.

sorry milenco, maar ik moet toch even deze vraag stellen:
in hoeverre hebben wij hier wat in bij te dragen dan? van wat ik nu begrijp is het een "deal with it" beleid. ik hoop echt niet dat het admin team het hierbij laat. :S

Nee, wat betreft game gerelateerde zaken waarderen we alle inbreng en inspraak. Met betrekking tot dit issue is er letterlijk nog geen plancklengte aan discussieruimte.

Dus wij moeten echt alles zomaar slikken? Terwijl wij wel betaald hebben met honderd man?
Ja Leo, ondanks dat jullie 'betaald' (lees: gedoneerd!) hebben, is de server daarmee niet van jullie. Die donatie is gedaan in het vertrouwen dat wij als team een minecraft server verzorgen, interne strubbelingen hoeven we aan niemand te verklaren. Dat hebben we nu - tot op zekere hoogte - wel gedaan, maar meer komt er gewoon niet. Overigens vind ik dit - zeker voor jou - een kinderachtige reactie, ik begrijp je drang naar informatie, maar je pakt het niet bijzonder tactisch aan.

Edit: aaaaau, spelfout.
« Last Edit: 28 September 2011, 21:10:14 by vistu »

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #74 on: 28 September 2011, 21:05:26 »
Ik denk dat de rang VIP wel weg kan :)
Et tu, Brute.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Kleine schoonmaak.