Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Serendipity

Pages: 1 2 [3] 4 5
31
Projecten / Re: King's Landing {GoT}
« on: 8 September 2011, 11:19:17 »
Ik moet denk ik wel even een kleine notitie plaatsen:

Netherrack is mooi rood, maar ziet er, als er een groot bouwwerk van wordt gemaakt, niet echt uit. Sowieso geeft het vanaf een afstand rare patronen waar je bijna instantly hoofdpijn van krijgt, en ik zou voor iets meer afwisseling zorgen. Zoek dus een andere kleur, of maak uiteindelijk zelf even een aanpassing op een texturepack, waardoor de netherrack er fatsoenlijk uit gaat zien.

Mocht je bij dat laatste hulp nodig hebben, roep maar!

32
Tweakcraft / Re: Mogelijk nieuwe serverhost
« on: 2 September 2011, 10:38:39 »
En wat nou als we iets van google ads op de website knallen, zouden we daar een aanzienlijk bedrag mee verdienen op jaarbasis? Iemand ervaring daarmee?

33
Projecten / Re: King's Landing {GoT}
« on: 1 September 2011, 18:17:18 »
Leuk idee, maar houd wel even rekening met de viewdistance, dus misschien moet je even kijken wat je buren van je plannen vinden...

34
Support / Re: Zonemap
« on: 1 September 2011, 15:19:22 »
Alleen staan de coords wel verkeerd, zowel die van de projecten als die van de warps, misschien dat daar eerst eens naar gekeken moet worden?

35
Support / Re: Zonemap
« on: 31 August 2011, 18:23:54 »
Mogelijk: Ja, makkelijk: nee.

Dat is het meer, het vergt een shitload aan werk om alle zones er goed op te krijgen, alle sub-zones er uit te halen, alle zones die elkaar overlappen goed zichtbaar te krijgen, etc. etc.

36
Projecten / Re: The city!
« on: 30 August 2011, 01:31:28 »
Houdt ff rekening met een metrostation op het vliegveld, zit die meteen weer verbonden!!!

37
Support / Re: Verwijderde chunks
« on: 29 August 2011, 14:08:39 »
Een mogelijke optie is dat tijdens de korte verdwijning van plottest 1 dat stuk ook weg is gegaan, maar dat het nooit is terug gezet... Volgens mij had Gunther de backup er nog van, dus misschien dat hij er iets mee kan...

38
Tweakcraft / Re: Dupen
« on: 25 July 2011, 00:17:04 »
Topic gesloten vanwege de zinloze discussie die er gehouden wordt.

39
Support / Re: Cube Kingdom 2
« on: 9 July 2011, 00:47:06 »
+5 Seren

Geen installatie, ziet er strak uit en werkt prima.

Besturing cont:
Middelste muisknop: Om het middelpunt van de camera, ten opzichte van het object, te verschuiven in het huidige perspectief.
Rechter muisknop: Om het object om het middelpunt van de camera te draaien in alle richtingen.

Thnx!

40
Support / Cube Kingdom 2
« on: 8 July 2011, 08:06:06 »
Veel mensen zien screenshots van het programma Cube Kingdom.
Dit is een programma om met blokken een mock-up te maken, welke later ook in Minecraft gemaakt kan worden.

Dit programma is normaal gesproken Chinees, waar de meeste van ons dus geen bal van snappen. Gisteren de Engelse versie gevonden, dus ik denk ik deel het even!

Besturing:
Pijltjestoetsen: Om het middelpunt van de camera draaien
F: Uitzoomen
G: Inzoomen
WASD: Camera verplaatsen
Middelste muisknop: Om het middelpunt van de camera, ten opzichte van het object, te verschuiven in het huidige perspectief.
Rechter muisknop: Om het object om het middelpunt van de camera te draaien in alle richtingen.

Speel er mee, en veel plezier!!!

41
Projecten / Re: The city!
« on: 7 July 2011, 02:02:29 »
Doe mij ook maar die kantoren bij het station, sluit ik die er mooi bij aan!

42
Projecten / Re: The city!
« on: 5 July 2011, 23:38:58 »
@arca en als opmerking voor Freeman, het is misschien wel een goed idee om de weg niet van smooth te doen, om net iets meer contrast in de stad te krijgen. Kun je smooth weer gebruiken als beton voor gebouwen...

43
Tweakcraft / Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« on: 5 July 2011, 23:32:52 »
Ik zal de toggle voortaan op V zetten dan. Je kan dit zelf aanpassen door in .minecraft>mods>zombe>config.txt de toggle zelf op V te zetten. Ik ga hiervoor niet een hele client opnieuw uploaden, aangezien ik dan iedereen in huis zijn verbinding nerf. In de volgende versie beloof ik dat het erin staat :P

Hij stond eerst altijd op U, vond ik wel een fijne toets! Lijkt me handig als hij daar ook weer op komt ;)

44
Projecten / Re: The city!
« on: 3 July 2011, 15:28:10 »
Het stadhuis word vele male groter, als je kan zien zit er achter het stadhuis een groot wereldkaart die de indeling in kaart brengt :) deze hoort er strax ook nog bij :P en zal ook in het stadhuis verwerkt worden :D
ahhh nice, zonekaart op de grond ofzo?

@seren:
Ik ben al bezig geweest met het maken van rails en carts. Als we er even een paar chests neerzetten dan gooi ik mn rails e.d. er wel in.

Is goed, gaan we dat gezellig samen doen!

Maar misschien even goede designs hebben, waarna we alles goed gaan bouwen? En ook even een algemene verlichting maken?

45
Projecten / Re: The city!
« on: 2 July 2011, 19:46:26 »
Ik wil wel het minecart gedeelte voor me nemen. Heb ik wel redelijk veel ervaring mee.

Maar, ik zat net effe bij het begin te kijken van city maar is dit niet veel veel veelste klein. stadhuis van 15/20 blokken....

Ik heb later ook nog even gekeken, nadat je me al had geroepen arca, en ik moet zeggen dat ik het er mee eens ben, het stadhuis mag wel groter en epischer. Een stadhuis is meestal modern en anders dan de gebouwen er omheen. En het lijkt nu ter grote van een huis.

Daarnaast mag je altijd meehelpen met het minecart gedeelte, moet zelf ook nog even wat dingen uitproberen! :)

Pages: 1 2 [3] 4 5