Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Statistieken > Aanwezigheid; opsplitsen?  (Read 11779 times)

NitroX infinity

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Statistieken > Aanwezigheid; opsplitsen?
« on: 11 September 2011, 21:18:39 »
De top 25 meeste online spelers bevat alleen maar vip's, go's, sgo's, sa's en de cm.
Er staan geen groenen of donkergrijzen in.

Nou lijkt het mij handig om te kunnen zien welke donkergrijzen het meest online zijn ivm vouchen.

Misschien de lijst opsplitsen in één voor de donker-grijzen, één voor de groenen, één voor de gelen en één voor de anderen (go, sgo, sa, cm). (Wit en lichtgrijs hoeft natuurlijk niet, moet je je maar registreren en gedragen :P )

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Statistieken > Aanwezigheid; opsplitsen?
« Reply #1 on: 11 September 2011, 21:23:02 »
Voor elke groep een aparte lijst is een beetje onzinnig imo. Ik wil wel zo'n lijst maken voor newbies, zodat je kan zien wie het meest online is/vouchwaardig is.

Ik zal dan de vouchtree / vouches paginas (onder statistieken) dan samenvoegen naar 1 en deze optie er ook bijvoegen.

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: Statistieken > Aanwezigheid; opsplitsen?
« Reply #2 on: 11 September 2011, 22:22:27 »
En de beun / ban statistieken? :)
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Statistieken > Aanwezigheid; opsplitsen?
« Reply #3 on: 11 September 2011, 23:01:19 »
Die staan ook nog op m'n todo-list :)

Ik ben vanavond de hele avond druk geweest de huidige stats weer werkend te krijgen, zoals activiteit/aanwezigheid/warps. Het grootste deel lijkt te werken nu :)

Forum » Tweakcraft » Support » Statistieken > Aanwezigheid; opsplitsen?