Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Wijziging adminteam  (Read 31408 times)

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Wijziging adminteam
« on: 25 September 2011, 20:45:13 »
Ik trek me per direct - voor onbepaalde tijd - terug als Community Manager van Tweakcraft. Het afgelopen jaar heb ik de server een onstuimige groei zien meemaken, met mooie en minder mooie periodes. Vandaag is het helaas op een dergelijk punt beland, dat ik besloten heb me niet langer volledig in te willen zetten voor Tweakcraft. Ik ben tot dit besluit gekomen naar aanleiding van een culminatie van niet constructief gezeur, zowel van buiten als van binnen ons team. Voor de duidelijkheid, ik heb geen enkel probleem met kritiek (in tegendeel, daar kan ik wat mee), maar een stortvloed aan nutteloze kritiek heeft bij mij een punt bereikt dat ik daar niet langer tijd in wil steken.

Vanzelfsprekend houd ik me bezig met het absoluut noodzakelijke; rekeningen worden betaald, issues worden opgelost. Ik zal daarentegen niet bereikbaar zijn voor spelgerelateerde zaken, hier reageer ik in het geheel niet op. Verder neem ik ook geen donaties meer aan, ik wil spelers verzoeken ook niet aan anderen te doneren.
SerendipityNL zal ik de komende tijd de nodige instructies geven om mijn taak als CM over te kunnen nemen. Ik hoop dat ik een punt bereik dat ik weer met plezier aan de slag ga hier (en dat verwacht ik ook), mocht dat punt komen dan zullen Seren en ik beiden de CM taken op ons nemen.

In elk geval wil ik graag een substantieel deel van onze spelers en de staff bedanken voor hun inzet, hun gezelligheid en de ervaringen van de afgelopen tijd.

Tot ziens :)

StampVoet

  • Sajuuk-Khar
  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
  • The knowledge it fills me, it is neat!
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #1 on: 25 September 2011, 20:50:37 »
Vistu,

Bedankt voor je inzet het afgelopen jaar! Ik hoop dat je in de komende periode een beetje tot rust komt en van je extra vrije tijd geniet (wat je verdient).
Ook hoop ik dat je nog wel af en toe eventjes langs komt om gedag te zeggen.

Alsnog bedankt,

StampVoet

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #2 on: 25 September 2011, 20:51:34 »
vistu bedankt voor je inzet als CM

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #3 on: 25 September 2011, 20:54:09 »
Vistu, bedankt voor je inzet als CM over dit jaar heen. Je hebt veel voor alle spelers betekend en hopelijk zien we je nog terug in game! :)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #4 on: 25 September 2011, 20:56:42 »
Het zal nooit weer hetzelfde zijn zonder jou Vistu. Tweakcraft staat synoniem aan Vistu voor mij.
Erg jammer dat het zover heeft mogen komen dat zelfs jij er mee op houd.

Wel heb ik een vraag, je zegt geen donaties maar aan te willen nemen. Hoe wil je dan de rekeningen gaan betalen ?

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #5 on: 25 September 2011, 20:57:29 »
Het zal nooit weer hetzelfde zijn zonder jou Vistu. Tweakcraft staat synoniem aan Vistu voor mij.
Erg jammer dat het zover heeft mogen komen dat zelfs jij er mee op houd.

Wel heb ik een vraag, je zegt geen donaties maar aan te willen nemen. Hoe wil je dan de rekeningen gaan betalen ?
Met de nog liggende gelden, laten we hopen dat we voor die op zijn er een oplossing is. In elk geval bedankt voor je reactie, doet me goed.

Meeloow

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #6 on: 25 September 2011, 21:03:38 »
Aah Vistu, jammer dat het zo gegaan is. Ik heb je aanwezigheid altijd zeer gewaardeerd, en ik hoop dat je spoedig je rust weer vindt, Tweakcraft is inderdaad niet hetzelfde zonder jou.
Enorm veel succes toegewenst en bedankt voor je enorme inzet!

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #7 on: 25 September 2011, 21:18:16 »
Erg jammer om dit te lezen vistu. Je was vanaf het allereerste begin betrokken bij Tweakcraft en mede door jou is het doorgegroeid tot wat het nu is. Ondanks dat we vaak verschillend dachten over zaken, heb ik een enorme waardering voor je ontwikkeld en veel respect voor de manier waarop je met conflicten en issues omgaat.

Maar zoals je zelf aangeeft, all good things come to an end. Ik hoop dat je betrokken blijft als spelers bij Tweakcraft en mogelijk, als je de tijd daar rijp voor acht, nog eens terug wilt treden in het adminteam! :)

TheMaximum

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
  • Loco-burgemeester The City
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #8 on: 25 September 2011, 21:35:34 »
Bedankt voor je inzet als CM, Vistu :)
We gaan je zeker missen, geniet van je vrije tijd... je verdient het!

Flodder450

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #9 on: 25 September 2011, 21:42:27 »
Vistu, hoewel ik nooit zoveel met/tegen je heb gepraat vind ik het erg jammer dat je stopt

veel succes :D

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #10 on: 25 September 2011, 22:05:35 »
Nou das ook lekker handig, heb ik een halfuurtje voor ik dit lees 15 euries gedoneerd. Maar dan wil ik die 15 euro ook wel weer graag terug, of dat vistu toch nog even die euro's aan de server geeft op mijn naam.
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #11 on: 25 September 2011, 22:10:16 »
Nou das ook lekker handig, heb ik een halfuurtje voor ik dit lees 15 euries gedoneerd. Maar dan wil ik die 15 euro ook wel weer graag terug, of dat vistu toch nog even die euro's aan de server geeft op mijn naam.
Man, wat een compleet gebrek aan vertrouwen, en wat een vijandige toon. Ik heb het bedrag teruggeboekt.

Edit: het is overigens dit type reactie dat mij tot dit besluit heeft doen komen. Niet doelende op Prail, maar wel op de toon van de reactie.
« Last Edit: 25 September 2011, 22:13:58 by vistu »

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #12 on: 25 September 2011, 22:12:47 »
Nou das ook lekker handig, heb ik een halfuurtje voor ik dit lees 15 euries gedoneerd. Maar dan wil ik die 15 euro ook wel weer graag terug, of dat vistu toch nog even die euro's aan de server geeft op mijn naam.

Graag even normaal doen in een topic zoals deze. Zulk soort reacties hoef ik hier niet te zien. Als je problemen hebt met je donatie kun je altijd één van de admins een PM sturen, hiervoor hoef je hier geen post te maken.

Dit is je eerste en laatste waarschuwing.

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #13 on: 25 September 2011, 22:29:40 »
Helaas,

Ik vind het heel jammer dat je weggaat als CM bij tweakcraft, je werd en wordt nog steeds erg gewaardeerd. Ik hoop echt dat je het plezier terugvind in TweakCraft, want zonder vistu is het inderdaad niet hetzelfde.

Bedankt, en hopelijk Tot Ziens!

(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

NitroX infinity

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: Wijziging adminteam
« Reply #14 on: 25 September 2011, 22:57:06 »
Hartelijk bedankt voor al je inzet. Jammer dat je er (tijdelijk) mee stopt.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Wijziging adminteam