Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Regarding 1.8  (Read 23446 times)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Regarding 1.8
« on: 14 September 2011, 21:14:01 »
English version below.

Nederlands
1.8 is officieel uitgerold, maar we raden je aan NIET up te daten. We moeten eerst wachten tot dat Bukkit zijn zaakjes op orde heeft en dan moeten we zelf nog onze eigen plugins daarop aanpassen. Als je toch hebt upgedate, dan zul je een oudere 1.7.3 jar in je appdata/.minecraft folder moeten zetten.
Hier vind je de 1.7.3 versie van Svard's Custom Client. Als je niet weet hoe je die moet toepassen, vind je instructies in het topic (Forum > Nieuws > 1.7.3 Svards Custom Client)


English
1.8 was released but we don't want you to update. We have to wait on Bukkit that needs to sort things out. In case you have updated, you will need to downgrade to 1.7.3 by using this client. If you don't know how to downgrade you can read it in the instructions topic (Forum > Nieuws > 1.7.3 Svards Custom Client)
« Last Edit: 16 September 2011, 08:05:31 by Rhan21 »

sikerdebaard

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 146
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #1 on: 14 September 2011, 21:46:05 »
Die Engelse zinsopbouw kan wel wat beter...  En ik dacht dat we een Nederlandstalige community waren?
[/chagrijn_modus]
Real programmers don't comment. If it was hard to write, it should be hard to understand.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #2 on: 14 September 2011, 22:15:20 »
Ik zou downgraden, of de server geupdate is voor komend weekend hangt af van een aantal factoren:

- Minecraft zelf, als er toch nog bugs oid tevoorschijn komen die echt erg zijn dan moet je dus wachten op een update.
- Bukkit, lijkt me logisch al zal dit wel redelijk snel gaan denk ik
- Plugins, er zijn erg veel nieuwe features bij gekomen en voor al die features moet code geschreven worden.

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #3 on: 15 September 2011, 02:21:34 »
@WouterH, veel plugins zullen niet kapot gaan, de API van bukkit veranderd wel, maar alleen maar toevoegingen.

Bukkit zelf wordt hard aan gewerkt dus dat komt ook wel goed :)

En minecraft *lijkt* vrij stabiel
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #4 on: 15 September 2011, 11:25:01 »
ik ben het btw eens met sikerdebaard dat we een nederlandse community zijn, als je zoon bericht post ff in het nederlands en evt engels eronder.

(weet niet of svard dit aan wil passen)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #5 on: 15 September 2011, 15:20:30 »
Nuja, ik sta al die engelsen niet elks apart te woord waarom ze niet in kunnen loggen...

West

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #6 on: 18 September 2011, 15:42:05 »
English
1.8 was released but we don't want you to update. We have to wait on Bukkit that needs to sort things out.
1.8 has been released but we don't recommend updating. We are waiting for Bukkit to sort out their stuff.

Die zinnen klopten niet helemal, grammaticaal was het een prutje. Zo kun je het beter schrijven ;)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #7 on: 18 September 2011, 17:50:53 »
English
1.8 was released but we don't want you to update. We have to wait on Bukkit that needs to sort things out.
1.8 has been released but we don't recommend updating. We are waiting for Bukkit to sort out their stuff.

Die zinnen klopten niet helemal, grammaticaal was het een prutje. Zo kun je het beter schrijven ;)

^ die woorden die in mijn post staan waren van freeman. Er is altijd wel iemand die vindt dat het beter kan.

sh4d0wnl

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 9
  • Sh4d0wNL
    • View Profile
    • scf-clan
Re: Regarding 1.8
« Reply #8 on: 18 September 2011, 23:33:07 »
waneer is dat klaar?
I am almost a dad :o

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #9 on: 19 September 2011, 11:44:10 »

sh4d0wnl

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 9
  • Sh4d0wNL
    • View Profile
    • scf-clan
Re: Regarding 1.8
« Reply #10 on: 19 September 2011, 14:41:53 »
I am almost a dad :o

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #11 on: 19 September 2011, 15:38:50 »
Op het moment zijn we aan het beraden over wanneer we precies overgaan naar 1.8 en wat voor 'veranderingen' er allemaal gaan komen. Meer informatie volgt binnenkort, maar ik kan er op dit moment dus vrij weinig over zeggen.

Zulake

  • Guest
Re: Regarding 1.8
« Reply #12 on: 19 September 2011, 18:31:11 »
Schiet nou maar op, ik wil sprinten in mijn huis en een hek met poort eromheen bouwen. 

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #13 on: 20 September 2011, 08:44:42 »
Op het moment zijn we aan het beraden over wanneer we precies overgaan naar 1.8 en wat voor 'veranderingen' er allemaal gaan komen. Meer informatie volgt binnenkort, maar ik kan er op dit moment dus vrij weinig over zeggen.

Ben heel benieuwd... SSP is leuk, maar SMP is natuurlijk nog veel leuker en gezelliger :)

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Regarding 1.8
« Reply #14 on: 20 September 2011, 09:06:11 »
wanneer ga wij nou over?

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Regarding 1.8