Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - HeadAche01

Pages: [1]
1
Projecten / Re: Custom skin requests
« on: 13 January 2011, 19:40:44 »
Als je duke niet origineel vindt (zit wel iets in maar toch)
Dan hopelijk wel iets origineels:

TADAAA


Weet niet of et wel lukt in mc, nogal klein en blokkerig maar het lijkt me wel leuk.

IIG alvast bedankt.

2
Projecten / Re: Colosseum & forum Romanum
« on: 29 December 2010, 10:41:15 »
penis zal wel van grumm zijn  8)

Verder lijkt et me een leuk idee dit, ik zal wel eens een keer komen kijken/helpen :D

3
Projecten / Re: Custom skin requests
« on: 27 December 2010, 20:39:29 »
Gewoon voor de variatie, zou je een duke nukem skin willen maken?



Je begrijpt het idee denk ik wel :D wie kent duke niet?

En ja, ik weet et: tis niet erg origineel :P

4
Projecten / Re: Battlegrounds (/warp pvp)
« on: 27 December 2010, 11:49:48 »
Zomaar een ideetje:

Soort van aangepaste crysis power struggle :D

Power struggle uitleg kan je hier vinden:
http://www.gamer.nl/video/41837/uitleg-crysis-power-struggle-spelmodus
Hiervan de kleinste map namelijk plantation


Mijn idee is dus, je hebt 2 basis, zoals in plantation. Alleen geen turrets en vehicles, dat is nl best moeilijk te maken.

Er zijn energy sites, daarvan moet ik nog een layout bedenken, maar stel je er niet teveel van voor. Deze kan je overnemen, en om de minuut spuugt zo'n energy site een lightstone dust (oid) uit.
Als je 9 lightstone dust hebt, kan je een superweapon maken (lightstone block oid). Dit moet wel in de proto factory. Als je hiermee rechtsklikt schiet hij af als een boog, en hiermee moet je het vijandelijke hq raken. Dit krijgt dan 50% damage.

Dan zijn er nog de spawnbunkers, hierin spawn je, en deze kan je ook overnemen.

5
Projecten / Re: Abu Simbel
« on: 26 December 2010, 17:23:59 »
triest zeg dat er toch weer gestolen wordt.
degene die dat heeft gedaan moet voor 80 uur als slaaf werken voor je oid :D

verder is het trouwens echt een cool project.

veel suc6 ermee verder.

6
Projecten / Re: Bosville
« on: 21 December 2010, 13:23:46 »
Toen ik onder mijn iets aan et graven was om nog wat te maken (weet nog niet wat et moest worden) kwam ik denk ik et station in wording tegen. Dat licht dus recht onder mijn plot.

Heb er vooralsnog maar omheen gebouwt en heb er nu weinig last van, maar dat je het weet.

7
Projecten / Re: Battlegrounds
« on: 15 December 2010, 19:16:32 »
Je zit best dicht bij helm's deep he, moet je even aan theempire vragen of je niet binnen viewrange zit, zou ik denken.

8
Projecten / Re: Castle Wars
« on: 13 December 2010, 20:38:04 »
Wat dacht je van defend the castle, je krijgt een kasteel van smooth, wel groot en mooi, je krijgt een chest met arrow, en endless waves aan zombies :D
Je kan dan ook natuurlijk overal traps zetten, helemaal als bridge mod (http://www.youtube.com/watch?v=gw7PNhk8v3U)
En de waves van zombies moeten natuurlijk wel steeds groter worden. Als je gaat minen onder je kasteel, en je vergeet genoeg toortsen te plaatsen, spawnen ze daar natuurlijk ook :P

Maar degene(n) die het het langst volhoudt/volhouden in een competitie krijgen een plek in de wall of fame of course en mss een prijsje.

Alleen nu nog approval van een admin :O

9
Projecten / Re: Castle Wars
« on: 11 December 2010, 16:28:08 »
Klinkt best grappig in mijn oren :D
Eventueel kan je ook steal the gold doen, jij moet het ene kasteel infiltreren en een gold blok stelen, als je dat in je eigen kasteel op een bepaald punt zet, heb je gewonnen.
Oh en kastelen moeten wel een beetje groot zijn :P niet van die kleine dingetjes.

10
Projecten / Re: Custom skin requests
« on: 25 November 2010, 19:23:07 »
Ik zou graag de Witch-King uit LotR willen hebben, zo'n mooie puntige helm en vooral veel zwart, lekker depri :P

Alvast bedankt

11
Projecten / Re: New-Helms Deep
« on: 23 November 2010, 20:51:47 »
Hmm, leuk idee :D
Ik wil wel een 30 stacks smooth doneren, alleen dan moet ik eigenlijk wel weer ergens cobble vandaan toveren, maarja :D

Ik zou evt wel mee willen helpen, maar dat regelen we wel ingame :P

12
Projecten / Re: Project: Lord of the Rings locaties
« on: 21 November 2010, 19:32:21 »
Je kan ook Mirkwood maken, redelijk simpel denk ik.
Je hebt heeeel veel saplings nodig, aardig wat ruimte, en een gebergte.
Je maakt in het zuiden namelijk Dol Guldur, in het noorden Thranduil's Halls, en ongeveer in het midden een hele lange weg.

Nog een ideetje, namelijk Erebor en Dale, grote berg, en een leuk dorpje eronder.

Verder zou je nog de grijze havens kunnen maken, en die drie grote torens, waarover in deel 1 gesproken wordt.

De Falls of Rauros zijn natuurlijk ook leuk en gemakkelijk.

Misschien wel grappig en creatief zou Fornost en/of AnnĂºminas zijn, er is geen duidelijke beschrijving dus hier kan je helemaal los.

Pages: [1]