Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: King's Landing {GoT}  (Read 35504 times)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #15 on: 2 September 2011, 21:48:17 »
Helaas kan het gebied erachter niet bereikt worden aangezien hier een border zit  :'(
Dus hopelijk is dit gebied voldoende.

Je kan aan Gunther of Meaglin vragen voor een vakje extra buiten de border als het nodig is, maar bouw eerst dit maar eens vol zou ik zeggen.

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #16 on: 2 September 2011, 22:35:06 »

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #17 on: 3 September 2011, 17:41:13 »
Update tot zover
kwart van "Aegon's High Hill" platform, later ga ik verder met de rest van 3/4 platform en daarna de opvulling + zijkanten van de heuvel.


Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #18 on: 3 September 2011, 17:57:28 »
Zo, je bent flink bezig geweest zo te zien! Keep up the good work!  :)

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #19 on: 3 September 2011, 18:10:43 »
en dan te beseffen dat ik vindt dat ik weinig heb gedaan hihi.
wel geinig me zoontje wil ook altijd spelen, dus had ik hem aan het werk gezet met dirt minen  ;D

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #20 on: 3 September 2011, 18:22:04 »
Ik denk niet dat je daar voldoende ruimte hebt om de complete stad te bouwen.

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #21 on: 3 September 2011, 18:41:05 »
dit gedeelte is bedoelt voor The Red Keep.
De rest zie ik wel hoever we komen
ik zeg altijd: komt wel goed  8)

en map update van bovenaf:

« Last Edit: 3 September 2011, 21:01:15 by Mondeus »

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #22 on: 4 September 2011, 21:56:33 »
Aangezien "The Red Keep" rood-achtig is en red wool te rood is en andere blocks niet in de buurt komt van deze kleur heb ik besloten om Netherrack te geruiken.

Dus heb ik om te kijken of het wat is een toren met Netherrack gebouwd, en vindt dat deze aardig in de buurt komt:

http://www.youtube.com/watch?v=s7L2PVdrb_8 @ 0:24






All comments worden geapprecieerd

Oxigeon

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #23 on: 8 September 2011, 10:16:02 »
Hey, na een zeer lange tijd afwezig te zijn geweest in Minecraft wil ik nu weer online gaan spelen. Als je eventueel hulp nodig hebt met het bouwen/egaliseren etc wil ik echt wel helpen ;). Om in te komen wil ik dus wel de stomste dingen doen :P.

Indien je meer vragen hebt kun je me altijd even een berichtje sturen. Het enigste wat ik nodig heb zijn building rights. Kijk maar of je me nodig hebt voor het zoeken van resources of iets dergelijks. Ik hoor het wel

Gr. Oxigeon.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #24 on: 8 September 2011, 10:54:42 »
Hey, na een zeer lange tijd afwezig te zijn geweest in Minecraft wil ik nu weer online gaan spelen. Als je eventueel hulp nodig hebt met het bouwen/egaliseren etc wil ik echt wel helpen ;). Om in te komen wil ik dus wel de stomste dingen doen :P.

Indien je meer vragen hebt kun je me altijd even een berichtje sturen. Het enigste wat ik nodig heb zijn building rights. Kijk maar of je me nodig hebt voor het zoeken van resources of iets dergelijks. Ik hoor het wel

Gr. Oxigeon.

Welcome back. :)

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #25 on: 8 September 2011, 11:19:17 »
Ik moet denk ik wel even een kleine notitie plaatsen:

Netherrack is mooi rood, maar ziet er, als er een groot bouwwerk van wordt gemaakt, niet echt uit. Sowieso geeft het vanaf een afstand rare patronen waar je bijna instantly hoofdpijn van krijgt, en ik zou voor iets meer afwisseling zorgen. Zoek dus een andere kleur, of maak uiteindelijk zelf even een aanpassing op een texturepack, waardoor de netherrack er fatsoenlijk uit gaat zien.

Mocht je bij dat laatste hulp nodig hebben, roep maar!
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #26 on: 9 September 2011, 09:32:38 »
@Oxigeon:
Thnx voor je aanbod, rechten toegevoegd, de rest bespreken we ingame wel :P

@Serendipity:
Ik ga eerst eens kijken hoe dit er uitziet als het klaar is, later kunnen er altijd wijzigingen worden toegepast  8), als je suggestie's hebt voor het default texture pack qua building blocks hou ik me aanbevolen, evt met een voorbeeld van een gebouw ofzo zodat ik het beter kan beoordelen.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #27 on: 9 September 2011, 12:23:43 »
Hmm, ik zou voor zand gaan eigenlijk. Als ik de plaatjes zo bekijk (+ de eerste 4 episodes van GoT) dan vind ik zand beter passen. Ook al helemaal omdat het volgens mij ook gewoon zandsteen is. Probleem met minecraft Sandstone is dat het van die rare patroontjes heeft + een streep waardoor het lelijk wordt als je een hele muur maakt.

Wat ik zou doen is alles in zand optrekken en dan sandstone als decoratie toevoegen dus bijv voor een klein patroontje ergens halverwege een toren oid. Ik denk dat dat er beter uit gaat zien dan netherrack.

Oxigeon

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #28 on: 9 September 2011, 13:42:43 »
Ik wil even melden dat ik net eventjes heb gewerkt aan het vullen van wat water onder de grond. Zoals je vanmorgen aangaf ben ik begonnen met de Dirt achter het kasteel. Vanavond zal ik nog wat meer doen ;).

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: King's Landing {GoT}
« Reply #29 on: 10 September 2011, 01:17:12 »
Ik moet nog wel even opmerken dat bij het maken van de zone niet gelet is op view-distance met andere projecten, zowel door mij als door mondeus. Hier zouden we binnenkort even een oplossing voor moeten vinden, aangezien ik vandaag een klacht kreeg van Aacoba, omdat je binnen de view-distance van zijn project zit.

Graag zouden we dit zo snel mogelijk willen oplossen, dus overleg zelf even met aacoba over te ondernemen stappen, al dan niet oplossingen...
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Forum » Tweakcraft » Projecten » King's Landing {GoT}