Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mimix

Pages: 1 [2] 3 4
16
Algemeen / Het grote topic der verwijdering
« on: 6 July 2013, 23:40:59 »
Het is mij ter ore gekomen dat Atlanta van de main wereld is verwijderd (achteraf gezien was de naam van het project bijzonder profetisch). Blijkbaar omdat er langer dan 2 maanden niet aan is gewerkt en omdat het niet af is. Nou kun je je afvragen wanneer een stad überhaupt "af" is, maar dat is een andere discussie.

Nou zijn er op main veel meer inactieve projecten, die vaak ook nog eens veel lelijker zijn. Wellicht dat de admins ze over het hoofd hebben gezien. Dus, hierbij een helpende hand!

NOTE: Er zijn nog veeeeeel meer inactieve projecten. Dus zie dit aub niet als een definitieve lijst. Laten we met zijn allen streven naar een zo leeg mogelijke main wereld.


Een of ander vliegveld, waar niks vliegt en nooit iets heeft gevlogen.


LotR project, al maanden (of jaren?) geen ork te bekennen.


Museum, volgens mij gebouwd door een admin. Drie van de vier loodsen staan al een eeuwigheid leeg.


Een op Bioshock geïnspireerde onderwaterstad die nooit onderwater heeft gestaan. Nog nooit iemand zien bouwen.


Ambitieus bibliotheek project van MinecrafterII, is vrijwel nooit meer online. De gemiddelde bieb in een boerengehucht heeft meer boeken.


New York. De titel "new" lijkt me wat misplaatst voor dit project, staat al een eeuwigheid leeg.


Grote piramide met erbinnen interessante puzzels. Leuk concept, maar niet af en zal waarschijnlijk ook nooit meer af komen.


Grote groene doos ofzo, enuf said.


Het rathuis van onze lieve Maddox. Staat ook al een eeuwigheid in de huidige staat. En gezien het feit dat Maddox meer op IRC dan ingame is, zal het ook wel nooit afkomen.


Project van Giordino, moet een of ander gebouw bij Utrecht voorstellen (denk ik). Staat ook al heel lang stil. Misschien kan Giordino zijn plannen voor dit project aangeven?


Bosdorp van napo, is al bijna een half jaar niet meer ingame geweest.


Creeper (duh), niet af en wordt niet meer aan gewerkt.


Huis naast het project van kimioni (pas op kimi, jouw stad komt ook in de danger zone binnenkort). Is een leuk design, maar niet af en staat al tijden stil.


Theater van Quasyx (ofzo), staat al langer dan 2 maanden stil en is niet af.


Al Qasr, de oude spawn. Ook een leuk concept, maar wordt al lang niet meer aan gewerkt. Is niet voor niks geen spawn meer.


Magna plaza van Copyman. Komt zelden nog ingame en is niet af.


Geen idee wat dit is, maar het is groot, lelijk en niet af.


Flink kasteel naast Al Qasr. Ik heb de eigenaar nog nooit online gezien, dat zegt wel genoeg denk ik.





 

17
Projecten / Re: [Aanbesteding] Station OeiTown Racecircuit
« on: 28 June 2013, 20:44:12 »
 8)

18
Algemeen / Re: afbouwen of afbreken?
« on: 25 June 2013, 20:53:51 »
Ik vind het altijd wel leuk om in oude projecten te lopen, ook als ze niet af zijn :)

Maar ik snap dat ivm ruimte gebrek niet alles kan blijven staan

19
Nog even ter verduidelijking:

Het is niet de bedoeling dat je hier gaat staan te kutten en met lava te kloten, dan heb je ook gewoon kans dat je toegang ontzegd wordt. Het is de bedoeling dat je hier gewoon testopzetjes etc gaat bouwen, en geen dikke troep maakt / beetje gaat grieven.
Precies, dat is niet leuk hoor mensen..

20
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 15 March 2013, 11:04:38 »

21
Algemeen / Re: werven en afpoeieren
« on: 3 March 2013, 17:09:29 »
Het klopt dat buitenlandse gasten soms wat hardhandig worden aangepakt. Aan de andere kant zijn het wel vaak uiterst lompe spelers. Van het type dat meteen om OP vraagt en de regels totaal negeert.

22
Tweakcraft / Re: Milenco's vertrek
« on: 17 February 2013, 00:05:38 »
Bedankt voor alle uren die je in de server gestoken hebt (Y)

23
Support / Re: Kwestie iron farm
« on: 14 February 2013, 19:19:59 »
Ik krijg sowieso het idee dat het beleid meer uit de lucht gegrepen is dan dat er daadwerkelijk een uitgedacht plan achter zit. Zo staat bijvoorbeeld het volgende onder het kopje "regels":

Quote
Systemen (bijvoorbeeld 'mobtowers' of 'cactusfarms') waarbij automatisch items/blocks verzameld kunnen worden zijn alleen toegestaan wanneer de items/blocks actief verzameld moeten worden. Dit betekend dat je monsters zelf moet doden en bijvoorbeeld cacti zelf om moet hakken.

Vervolgens staat er gewoon een vol-automatische sugarcane farm bij /warp sugarcane.

24
Support / Re: Kwestie iron farm
« on: 13 February 2013, 23:44:20 »
Iron farm is toch 100% vanilla, of mis ik nou iets

25
Support / Re: Kwestie iron farm
« on: 12 February 2013, 22:55:04 »
@Hsheepypx

Wellicht is naast het schrijven van goede forum posts, begrijpend lezen ook niet uw sterkste kant. Immers staat in het door u aangegeven stukje tekst niks over idlen. Er staat alleen dat volautomatische farms, zoals mobfarms waarbij de mobs door lava worden gedood, niet zijn toegestaan. De iron farm valt niet in die categorie, de iron golems dienen door de speler zelf te worden gedood.

Dan betreffende het admin-team. Begrijp ik het goed als ik zeg dat het admin-team met één mond spreekt? Dus als een admin iets zegt aangaande het spel, dan zijn alle andere admins het daar altijd mee eens.

Laten wij ons trouwens niet verleiden tot oeverloze discussies over randzaken, maar laten wij ons focussen op het kernpunt, namelijk de iron farm en het anti-afk beleid.

26
Support / Re: Kwestie iron farm
« on: 12 February 2013, 21:30:28 »
@gazeebo88

Zoals u misschien weet heb ik geen toegang tot het admin forum. Noch heb ik via andere wegen iets vernomen over de veranderingen aan de iron farm. Van de ene op de andere dag was de anti-afk maatregel genomen. De communicatie richting de spelers laat blijkbaar te wensen over. Verder kan ik geen topics vinden aangaande (ore) farms. Wellicht kunt u mij in de juiste richting wijzen. Maar op dit moment komt het op mij over als een zwaktebod, een manier om de discussie uit de weg te gaan.

Het is mij ook nog steeds niet duidelijk waarom idlen zo ongewenst is. Je kunt op die manier inderdaad veel iron verzamelen (het zelfde principe is overigens ook van toepassing bij de sheepfarm, maar dat terzijde), maar wat is daar op tegen? U haalt een "motto" van tweakcraft aan. Dit is een geheel nieuw concept voor mij. In mijn maanden als tweakcraft speler heb ik hier nog nooit iemand over gehoord. Ik heb het kopje "About tweakcraft" erop nageslagen, maar nergens is iets te vinden over een anti-idle beleid. Ik ben dus heel benieuwd wat precies het "motto" van tweakcraft is. Waarschijnlijk sta ik daarin niet alleen, dit kan ook van pas komen bij toekomstige discussies over het beleid op tweakcraft.

Strikt technisch gezien klopt het dat een donatie niet meer rechten geeft, buiten een aantal extra commands. Maar in de praktijk wordt over het algemeen meer gewicht gegeven aan de inbreng van VIP leden. Zij zijn gemiddeld genomen immers meer betrokken bij de community. Dit was echter niet het hoofdargument van mijn betoog, het was slechts een toevoeging om mijn betoog extra kracht mee te geven. Het was zeker niet mijn intentie om als VIP zijnde rechten op te eisen.

De regels zijn er inderdaad om je als speler zijnde aan te houden. Dit heb ik ook altijd gedaan. Maar in een snel veranderende wereld lijkt het mij niet meer dan normaal dat regels ook aan verandering onderhevig kunnen zijn. Of bent u van mening dat de regels tot het einde der tijden gelijk dienen te blijven?

En ik heb gister inderdaad de admin Hsheepypx geraadpleegd ten aanzien van de constructie van een nieuwe iron farm. De praktijk wijst echter dat admins onderling van mening kunnen verschillen. Derhalve heb ik ook een "rode" admin, die hoger in rang staat, geraadpleegd. Te beginnen bij JelmarG, maar die gaf niet direct antwoord, en vervolgens bij gazeebo88. Als dit tegen het tweakcraft etiquette indruist dan bied ik daar mijn oprechte excuses voor aan.

Tot slot kan ik u melden dat ik een afk-knop niet als prettig ervaar, verre van. Wellicht verschillen u en ik daarover van mening. Los daarvan gaat het mij ook om het principe.

27
Support / Re: Kwestie iron farm
« on: 12 February 2013, 17:48:28 »
Wat is er mis met idlen?

28
Support / Re: Kwestie iron farm
« on: 12 February 2013, 11:15:36 »
Naar mijn weten heeft het gehele admin team bouwrechten bij de iron farm. Laatst zag ik bijvoorbeeld Milenco aan de achtbaan werken. Maar ik kan het fout hebben. Wie of wat doet er verder ook niet toe, het gaat om het principe.

Het klopt dat men bij onder andere sheepfarm zelf moet scheren. Maar ditzelfde principe gaat ook op voor de iron farm. Men moet immers altijd nog zelf de golems kapot slaan. Het vreemde is dat idlen bij andere farms wel is toegestaan. Zo mag je bij de sheepfarm gerust idlen tot de wol weer is terug gegroeid. Blijkbaar is dit beleid dus niet geheel consequent.

29
Support / Kwestie iron farm
« on: 12 February 2013, 01:24:19 »
Best tweakcrafters,

In een ver verleden is op democratische wijze besloten om de exploitatie van (ore) farms uit te besteden aan één centrale locatie. Recentelijk heeft een van de beheerders van de iron farm besloten dat idlen niet wenselijk is. De reden hiervoor is mij niet geheel duidelijk. Immers doet men met idlen niemand kwaad. Los daarvan lijkt het mij een goed recht om te mogen idlen in een server waar ik als VIP zijnde 15,- voor heb neergelegd.

De desbetreffende beheerder heeft vervolgens een anti-idle systeem geplaatst binnen de iron farm. Dit heeft tot enig consternatie geleid bij sommige tweakcraft leden, vanwaar de opening van dit topic. 

Zorgwekkender is echter het feit dat de beheerder in kwestie zijn besluit heeft genomen zonder het medeweten van andere beheerders, laat staan van haar gebruikers, de tweakcraft leden. Dat deze beheerder een hekel heeft aan idlers is goed en wel, maar hij dient zich er wel bewust van te zijn dat de rest van de community misschien van heel andere mening is toegedaan.
Ik stel daarom twee opties voor:

1.   Men brengt het beheer van (ore) farms in handen van de community. Ingrijpende veranderingen, zoals de plaatsing van een anti-idle systeem, dienen eerst aan de community worden voorgelegd, alvorens ze uitgevoerd worden.

2.   Men geeft de markt voor (ore) farms vrij. Dan kunnen spelers naar hartenlust, zonder enig bemoeienis,  regels doorvoeren in hun eigen (ore) farms.

Dank voor uw tijd.

Mvg,
mimix

30
Algemeen / Re: Bug Lijst 1.4.7
« on: 4 February 2013, 11:51:16 »
Music discs stacken niet meer

Pages: 1 [2] 3 4