Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Gazeebo

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 49
46
Support / Re: [Plugin] Bukkit attractie rails
« on: 10 August 2013, 02:43:28 »
Is het duurder of goedkoper om carts sneller te laten rijden dan met booster rails? Lijkt mij namelijk niet zo gewenst als het goedkoper is om te maken, omdat dan niemand meer de booster rails maakt :+

47
Algemeen / Re: Newbie mLavaert
« on: 8 August 2013, 15:39:25 »
Goeiemiddag  *O*

48
Algemeen / Re: Passive health regeneration in survival
« on: 7 August 2013, 14:56:10 »
Een paar tips om je basis toch min of meer te verbergen, hoe lame het ook is maar dit is het enige wat je kunt doen:

Als je een portal hebt, zet hem dan uit, zodat men niet perongeluk in je basis kan teleporteren.

Zet je animal farm op een andere plek dan je basis, zodat men niet via de minimap kan zien waar een cluster dieren zit.

Bouw ondergronds ipv bovengronds en wanneer iemand in de buurt komt uitloggen of wereld switchen en zorg er voor dat deze basis geen ingang heeft op conventionele manier. (Al is dit ook niet echt handig, want er is bij ons al meerdere keren ingebroken op momenten dat wij niet online waren.. :+)



Er zullen vast nog wel meer dingen zijn die je kunt doen waar ik zo niet aan gedacht heb, maar er zullen altijd mods zijn die spelers een oneerlijk voordeel geven. Een paar survivals terug waren er mensen die een externe "plugin" gebruikten om zo de wereld in kaart te zetten en vervolgens konden ze precies zien waar grotten (en dus een basis) zaten.
Is dat cheaten? Ik vind van wel. Uiteindelijk zul je dingen als enchant rooms, kisten met valuables en andere belangrijke dingen op een dergelijke manier moeten verstoppen en op een dusdanige manier dat je er zelf niet zo 123 bij kunt. Vervelend en lastig, maar het is niet anders.

49
Support / Re: Suggestiebox
« on: 5 August 2013, 23:39:39 »
Ik heb al wel een opzetje gemaakt voor een afk mobdrop, maar er kunnen geen spiders in spawnen. Het nadeel is wel dat je er geen xp aan overhoud en dus geen string/spider eyes.

50
Tweakcraft / Re: Survival- en newbieworld resets
« on: 3 August 2013, 15:43:01 »
Ik heb veel plezier gehad op de survival wereld tot nu toe. De keuze om met iemand samen te werken is waarschijnlijk de beste keuze geweest tot nu toe omdat het toch best wel moeilijk is alleen ;)

51
Algemeen / Re: Passive health regeneration in survival
« on: 2 August 2013, 21:42:53 »
Het is in het begin inderdaad zo goed als onmogelijk als je alleen speelt.
Er is een groepje die samen speelt en zij hebben inmiddels de basismiddelen al om redelijk goed te kunnen overleven.
Oplossing zoals Jelmar al aangaf, met iemand samen spelen totdat je genoeg resources hebt om het in je eentje aan te kunnen.

52
Support / Re: plakjes sneeuw
« on: 2 August 2013, 15:39:31 »
Minecraft recipe is 8 snow blocks tegen 6 snowplanks.
Dat is dus 32 snowballs tegen 6 snowplanks oftewel 5.3 snowballs tegen 1 snowplank.

Bij ons is het 3 snowballs tegen 1 snowplank.

Het is op Tweakcraft dus wel iets beter, maar misschien moeten we wel het custom recipe verwijderen omdat er nu een vanilla recipe is.



53
Support / Re: plakjes sneeuw
« on: 1 August 2013, 22:39:34 »
Er is al een snow plank recipe.


54
Algemeen / Re: Horses en bijbehorende recipes
« on: 26 July 2013, 18:11:49 »
Er is voor gekozen om de houtblokken te vervangen met de ironblokken omdat hout erg simpel te verkrijgen is. Naar ons optiek eigenlijk iets te simpel.

Voor iron moet je OF gaan minen en geluk hebben dat je wat iron tegenkomt wat opzich wel makkelijk te doen is, maar vergelijkbaar met het vinden van kistjes in dungeons.
OF je moet wat tijd spenderen bij de iron farm, wat weer gelijk staat aan de tijd die je anders zou spenderen aan het zoeken van de iron/saddles.

Er is dus geprobeerd om een balans te vinden tussen de hoeveelheid tijd die je ermee bezig bent en de zeldzaamheid van de materialen.  Het is waar dat het nu waarschijnlijk makkelijker zal zijn dan hoe het origineel bedacht is door Mojang, maar wat dat betreft is alles op TC iets gemakkelijker dan hoe het origineel bedacht is.

Onthoud ook dat geen recipe die we nu hebben vast staat, er kan altijd iets aangepast worden mocht het te makkelijk/moeilijk gevonden worden.

55
Support / Re: Custom Recipes
« on: 24 July 2013, 15:05:31 »
Ik heb in het dames toilet een klein cadeautje achter gelaten.
Dat zou je wel moeten helpen met het unlocken van de saddles ;)

56
Support / Re: Custom Recipes
« on: 24 July 2013, 00:25:57 »
Het is natuurlijk niet zo dat we geen input meenemen in de uiteindelijke recipes :+
Bijvoorbeeld de suggestie voor de saddle vind ik persoonlijk een heel erg goeie, misschien hier en daar een klein tweakje maar het is wel een mooi voorbeeld.

57
Support / Re: Custom Recipes
« on: 22 July 2013, 17:37:00 »
Je kan coal ook niet terug zetten naar coal ore, diamond terug naar diamond ore, etc. :+
We kunnen niet voor elk blokje elke mogelijkheid recipe aanmaken natuurlijk.

58
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 21 July 2013, 15:33:35 »
Ik wou de zone weghalen maar is al gedaan :D

59
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 17 July 2013, 15:13:06 »
Ik vind als survival dit keer wel actief word en blijft, dat er dan altijd nog over een vergroting gedacht kan worden. De wereld is nu voor het overgrote deel verlaten en met het gemiddelde aantal spelers die actief spelen kunnen ze allemaal een gebied van ongeveer 500*500 ter beschikking hebben.

Dan zie ik aan de andere kant liever de main map een stukje groter, aangezien de main map vele malen actiever is en mensen bouwwerken liever (langer) zien blijven staan.

60
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 16 July 2013, 14:59:53 »
Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het dat de enige wijziging in het survival beleid is dat passive health regeneration uitgezet word.
Er zijn verder geen voorstellen gedaan voor een wijziging in het beleid en de mensen die er het meest om vroegen hebben hun mond gehouden en/of weten niet wat ze aan het beleid willen wijzigen.
Het zou niet erg logisch zijn om dit topic te sluiten en het uit te gaan voeren als de mensen, waarvoor dit topic grotendeels gemaakt is, hun mening niet hebben gegeven.

Aan de andere kant, het topic is nu al anderhalve week open. Ik sluit hem op 20 juli, dan heeft men 2 week de tijd gehad om het beleid te bespreken en eventuele wijzingen aan te vragen.

Daarna kunnen we de reset gaan klaar maken, mits mensen het daar mee eens zijn.

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 49