Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Klein Venetië  (Read 12608 times)

quintenv

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 32
  • ya want fun help or good discussion? Youre welcome
    • View Profile
Klein Venetië
« on: 14 December 2011, 15:33:16 »
ik heb het idee om op een eiland (1500 X, -1000 Z) een middeleeeuws stadje aan te bouwen, deel op land, deels op het water. ik ga het nog verder uitwerken, maar hierbij de vraag of jullie het een leuk idee vinden?
« Last Edit: 14 December 2011, 15:47:11 by quintenv »
need an admin? Im willing to help!

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #1 on: 14 December 2011, 16:53:36 »
Vind je het zelf een leuk idee? Zo ja, dan is het een leuk idee.
Vind je het zelf geen leuk idee? Dan moet je er niet aan beginnen.
Een ander kan natuurlijk niet voor jou beslissen of iets wel of niet leuk is ;)

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #2 on: 14 December 2011, 16:54:46 »
Lijkt me wel een leuk project, mits het goed uitgewerkt gaat worden (juiste stijl enzovoort)

quintenv

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 32
  • ya want fun help or good discussion? Youre welcome
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #3 on: 14 December 2011, 20:37:12 »
voorkant kasteel met vuurtoren voorkant zonder vuurtoren   zijkant vanaf naastgelegen eilandje zijkant vanaf naastgelegen eilandje zijkant vanaf vuurtoren
need an admin? Im willing to help!

quintenv

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 32
  • ya want fun help or good discussion? Youre welcome
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #4 on: 14 December 2011, 20:38:33 »
niet helemaal zoals het zou moeten, maarja, het geeft wel een beeld hoe het er nu uit ziet
need an admin? Im willing to help!

quintenv

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 32
  • ya want fun help or good discussion? Youre welcome
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #5 on: 15 December 2011, 01:01:29 »
Lijkt me wel een leuk project, mits het goed uitgewerkt gaat worden (juiste stijl enzovoort)

ik heb gegoogled op welke bouwstijl er in venetie te vinden is, en dat blijkt een mengeling is van renaissance, gothisch en byzantijns. Aangezien het merendeel renaissance is denk ik daarop verder te gaan en ga ik kijken of ik een huis als voorbeeld kan maken hoe het er ongeveer uit moet gaan zien.
need an admin? Im willing to help!

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #6 on: 15 December 2011, 03:05:50 »
Lijkt me wel een leuk project, mits het goed uitgewerkt gaat worden (juiste stijl enzovoort)

ik heb gegoogled op welke bouwstijl er in venetie te vinden is, en dat blijkt een mengeling is van renaissance, gothisch en byzantijns. Aangezien het merendeel renaissance is denk ik daarop verder te gaan en ga ik kijken of ik een huis als voorbeeld kan maken hoe het er ongeveer uit moet gaan zien.

Nice, ben benieuwd!

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #7 on: 15 December 2011, 03:20:17 »
Ik zou alleen iets groter gaan qua schaal. Hoe groter, hoe meer detaillering je kunt aanbrengen.

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #8 on: 15 December 2011, 09:09:51 »
ik heb het idee om op een eiland (1500 X, -1000 Z) een middeleeeuws stadje aan te bouwen, deel op land, deels op het water. ik ga het nog verder uitwerken, maar hierbij de vraag of jullie het een leuk idee vinden?
Hoi Quintenv. Ik ben de achter buurman, zie je die witte villa? Thats me :) Ik kan het zeker waarderen als je niet richting mij gaat bouwen. Maar is het verstandig om dit midden in een oceaan te bouwen? Een moeras lijkt mij handiger.

quintenv

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 32
  • ya want fun help or good discussion? Youre welcome
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #9 on: 15 December 2011, 09:15:30 »
ik heb het idee om op een eiland (1500 X, -1000 Z) een middeleeeuws stadje aan te bouwen, deel op land, deels op het water. ik ga het nog verder uitwerken, maar hierbij de vraag of jullie het een leuk idee vinden?
Hoi Quintenv. Ik ben de achter buurman, zie je die witte villa? Thats me :) Ik kan het zeker waarderen als je niet richting mij gaat bouwen. Maar is het verstandig om dit midden in een oceaan te bouwen? Een moeras lijkt mij handiger.

ik heb het gezien ja, was eerst op een leeg eiland en de volgende dag stond er ineens een gebouw :S. ik zal niet te ver in jou richting bouwen. ik dacht aan deze plek, omdat ik het een erg mooie plek vond, en ik het kasteel al staan had voordat ik op het idee kwam. je mag trouwens ook wel mee helpen als je wil
need an admin? Im willing to help!

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #10 on: 15 December 2011, 10:41:02 »
ik heb het gezien ja, was eerst op een leeg eiland en de volgende dag stond er ineens een gebouw :S. ik zal niet te ver in jou richting bouwen. ik dacht aan deze plek, omdat ik het een erg mooie plek vond, en ik het kasteel al staan had voordat ik op het idee kwam. je mag trouwens ook wel mee helpen als je wil
De villa stond er voordat je ging bouwen ;) Ik hou je voortgang in de gaten, voorlopig wil ik eerst mijn eigen project aankleden.

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Klein Venetië
« Reply #11 on: 30 June 2012, 18:25:55 »
Zit hier nog voortgang in? Ik heb net Loevies eiland 40 blocks weggemoved omdat het zo dichtbij was, graag zie ik ook dat je die geplande uitbreidingen verwijderd omdat het anders te dicht in de buurt komt(er staan bordjes bij).

Forum » Tweakcraft » Projecten » Klein Venetië