Home
User CP
Map
Projecten
Stats
Forum
Nieuws
Over Tweakcraft
Regels
Ranks
Commando's
Werelden
Admins
Links
Meespelen?
Doneren
Main
Original
Sky
PixelWorld
DynMap
Overzicht
Aanvragen
Dataverkeer
Spelers
Blocks
Speelduur
Doden
Newbies
Vouchtree
Warps
Chat
Home
Help
Search
Login
Register
Forum
»
Tweakcraft
»
Projecten
»
Skull
Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
« previous
next »
Print
Pages: [
1
]
Author
Topic: Skull (Read 31987 times)
rvdm88
VIP
Junior
Posts: 63
Skull
«
on:
24 November 2010, 23:29:50 »
zonet het project skull van buiten afgerond, mn plan is binnen een evil lair te bouwen:
voor het model is een 3Dscan van een schedel gebruikt die omgezet is naar voxels
te vinden via warp skull
Logged
Rman
Nieuweling
Posts: 11
Re: Skull
«
Reply #1 on:
25 November 2010, 18:21:45 »
...heb al een bezoek gebracht
ziet er top uit.
Kan je er ook ik, heb ik dat goed begrepen?
Logged
Sedative Svardskampe
VIP
Senior
Posts: 260
Re: Skull
«
Reply #2 on:
25 November 2010, 19:50:22 »
Zit er stoer uit, maar is zie ik nu goed vanop de screenshot dat het helemaal van goud is O.o
Logged
napo
Junior
Posts: 63
Re: Skull
«
Reply #3 on:
26 November 2010, 09:05:47 »
Nah, het is maar smoothstone :=
Logged
Gazeebo
Admin
Held
Posts: 1421
Je bent zelf
Re: Skull
«
Reply #4 on:
26 November 2010, 21:47:43 »
Zou je mij het voxelizen kunnen uit leggen? Ik heb het geprobeerd maar mn modellen komen er nooit helemaal goed uit helaas.
Een ronde sphere in 3dsmax word nooit "rond" na het voxelshit proces.
Graag hoor ik van je.
Logged
Print
Pages: [
1
]
« previous
next »
Forum
»
Tweakcraft
»
Projecten
»
Skull