Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Skull  (Read 15032 times)

rvdm88

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Skull
« on: 24 November 2010, 23:29:50 »
zonet het project skull van buiten afgerond, mn plan is binnen een evil lair te bouwen:



voor het model is een 3Dscan van een schedel gebruikt die omgezet is naar voxels

te vinden via warp skull

Rman

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Skull
« Reply #1 on: 25 November 2010, 18:21:45 »
...heb al een bezoek gebracht
ziet er top uit.

Kan je er ook ik, heb ik dat goed begrepen?

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Skull
« Reply #2 on: 25 November 2010, 19:50:22 »
Zit er stoer uit, maar is zie ik nu goed vanop de screenshot dat het helemaal van goud is O.o

napo

  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Skull
« Reply #3 on: 26 November 2010, 09:05:47 »
Nah, het is maar smoothstone :=

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Skull
« Reply #4 on: 26 November 2010, 21:47:43 »
Zou je mij het voxelizen kunnen uit leggen? Ik heb het geprobeerd maar mn modellen komen er nooit helemaal goed uit helaas.
Een ronde sphere in 3dsmax word nooit "rond" na het voxelshit proces.
Graag hoor ik van je.

Forum » Tweakcraft » Projecten » Skull