Hey allemaal,
Ik en Aapje1 hadden het idee om een schaakbord te maken, met daarop schaakstukken waarin mensen kunnen wonen. Het project is 160 blocks groot en heeft 8 bij 8 vlakken. Voor de wiskunde koningen onder ons is het dus een koud kunstje om uit te reken dat elk vlak 20 bij 20 blocks groot is.
De bedoeling is dat 32 mensen allemaal een schaakstuk kunnen gaan bewonen, er is dus keuze uit:
Beschikbaar: Bezet:
- 4x Toren (2x wit) 2x zwarte toren, Quazyx(AF) & Wave535
- 4x Paard (2x wit, 1x zwart) 1x zwart paard, Quintinv(WIP)
- 4x Loper (2x wit, 2x zwart)
- 16x Pion (8x wit, 8x zwart)
- 2x Koning (geen beschikbaar) 1x witte koning, Thesec, 1x zwarte koning Gazeebo88
- 2x Koningin (geen beschikbaar)1x witte koningin, Serendipity, 1x zwarte koningin Aapje1(WIP)
Wil je in een van deze stukken wonen, laat het in een reactie op dit topic weten met je ingame naam en de kleur van je schaakstuk en het soort schaakstuk. Wel word er net zoals in mineville op toegezien dat de speler die in een huis woont nog regelmatig online is en je huis word gecontroleerd als hij af is.
Alle vlakken zijn al opgevuld, de stukken moeten nog worden gebouwd, wil je mee helpen bouwen van de stukken, laat dat ook hieronder of ingame aan mij weten. Wil je terraformen laat dat ook hieronder of aan mij ingame weten. Natuurlijk zijn donaties in de vorm van witte of zwarte wol (of inksacs) van harte welkom. Een warp is er nog niet, maar die gaat er vast wel komen.
Groeten
Quazyx