Sinds de migratie naar de nieuwe server waren een aantal zaken met betrekking tot de website nog niet goed in orde. Met name de verschillende statistieken waren niet aanwezig. Inmiddels zijn ook deze issues grotendeels verholpen.

De bugs die nu nog open staan worden zo spoedig mogelijk opgelost.
Daarnaast heb ik nog wat aanpassingen doorgevoerd op verzoekjes van mensen: Serendipitynl gaf aan graag een grafiek te willen met het aantal beunhazen per week, net zoals we deze al hadden voor het aantal vouches per week. Daarnaast kwam NitroX infinity met het idee om de aanwezigheidslijst ook weer te geven enkel voor newbies's, zodat makkelijk gezien kan worden welke personen het meest online zijn t.b.v. het vouchen.
Deze twee voorstellen heb ik verwerkt in de pagina
Newbie onder statistieken.
DjMaddox kwam met het voorstel om op de zone pagina binnen je UserCP de mogelijkheid te hebben de zone-grootte te zien. Ook dit voorstel heb ik verwerkt.
Tot slot is Bouncer op dit moment druk bezig een 'zonemap' te maken welke over de
flat-map geplaatst kan worden. Zo wordt snel inzicht gegeven in de spreiding van zones en waar zich leeg bebouwbaar gebied bevindt. Bouncer wordt hartelijk bedankt voor (wederom) een goede bijdrage en zodra zijn code af is zullen GuntherDW en Milenco ervoor zorgen dat dit geïmplementeerd wordt!