Warps worden voor zover ik weet op waardigheid bepaald door de admin die op dat moment aanwezig is en het gevraagd word.
Sorry dat ik oeitown weer als voorbeeld neem, maar elke admin die ik er op aansprak waarom het een warp gekregen had zei tegen mij dat zij dat niet gedaan hadden en dat ze ook niet wisten waarom het een warp gekregen had. Oftewel, het word ook niet overlegd in het admin team.
Volgens mij was er al eens iets besloten om projecten die niet zo zeer als publieks trekkers gebruikt worden een speciale warp te geven (nu is dat volgens mij de /listwarps old ofzo) en de echte publieks trekkers in de gewone /listwarps te doen. Toen is de warp lijst ook aanzienlijk ingekort en de meeste mensen waren daar tevreden mee.
Een regio warp lijkt leuk maar er zijn ook mensen die juist geen warp bij hun in de buurt willen hebben. Een warp trekt namelijk zo goed als altijd meer mensen aan en dus word er ook meer in de buurt gebouwd. Als je dus met een aantal mensen in een bepaalde plek op de map zit en je bouwt allemaal ongeveer dezelfde dingen dan wil je niet dat er ineens een regio warp in de buurt komt wat automatisch uitnodigt tot meer bouwen door anderen.
Tuurlijk ben je vrij om te bouwen waar je wilt, ik zeg alleen dat wanneer ergens een warp zit er automatisch meer gebouwd word in dat gebied aangezien het gemakkelijker te bezoeken is.
Het is laat en ik ben moe dus als wat ik zeg niet echt duidelijk is, mijn excuses daarvoor

Maar ja, goede vraag in elk geval. Wat zijn de voorwaarden voor een warp ?
Het is nu namelijk volgens mij nog steeds dat als admin A nee zegt je naar admin B kunt gaan voor een ja wanneer je een warp wilt hebben.
Misschien een idee om een voorwaarden lijstje op te zetten voor toekomstige projecten die eventueel een warp willen hebben.