Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Warplist  (Read 18677 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Warplist
« on: 4 May 2011, 21:21:00 »
Ik stoor me al langere tijd aan de immens lange warp list en er zijn verschillende warps waarbij ik vraagtekens zet of ze het wel verdienen om een warp te hebben.
Dit is een persoonlijke lijst dus is puur mijn mening.

bukkittest <--waar word dit voor gebruikt? als het voor admins is, kunnen ze niet beter homes gebruiken ipv de warp list te vervuilen?

bos/guntherbos <-- is 1 bos niet genoeg? /warp bos is ook aardig verkapt lijkt het

hell <-- is dit iets wat echt iets moet voorstellen of is het een random iets wat echt iets moet voorstellen

icesphere/sphere <--sphere is epic, maximale radius. icesphere is precies hetzelfde alleen kleiner en ander materiaal. dus.. van mij mag icesphere wel weg.

nether & newbieworld <-- hiervoor kan je toch gewoon /world nether , /world newbieworld gebruiken?

rhenendael <-- persoonlijk project, waarom warp ?

skull <-- tja... een schedel. leuk. en het lijkt alsof hij niet eens af is.

snowpark<-- dit is vrij leeg.. hier en daar een paar standjes en wat lampjes en thats it.

thevault<-- nox is permanent gebanned dus dit ligt stil. warp is niet meer nodig lijkt mij tot iemand besluit het over te nemen en er iets moois van te maken

waterslide<-- is grappig... of toch niet ?

wereldeind<-- tja, een groot gebouw met een gat tot bedrock. niet zo speciaal meer lijkt mij ?

workbench<-- een grote workbench van arcanis. vind het niet echt warp waardig om eerlijk te zijn.

En dan om af te sluiten met de grote klapper.
Oeitown... tja.... kijk maar even rond en vertel dan maar wat je er van vind  ???


Tevens zijn er suggesties gedaan door meerdere mensen om de warp list op te splitsen in een paar categorieen. Dan zou je een wip lijst kunnen maken en een finished lijst.
Zoals het nu is, is de lijst gewoon te on overzichtelijk met te veel warps die naar mijn mening niet een warp waardig zijn.
« Last Edit: 4 May 2011, 21:22:42 by gazeebo88 »

Comgenie

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #1 on: 4 May 2011, 21:49:58 »
Ik ben er mee eens dat sommige warps in dat opzicht niet zoveel voorstellen. Maar ik ben zelf er veel meer voor om een extra /listwarps commando (of gewoon de minder boeiende niet vermelden), voor alleen de echte bijzondere (voltooide) projecten te maken. Een warp is om veel meer redenen gewoon handig om te hebben. Zeker als er geen warp in de buurt van je region zit.

Ter verdediging van OeiTown: Nee, het is geen plaats met megaprojecten of een heel goed uitgewerkte stad met een thema of iets. Nee, het is gewoon een plek waar ik met 3 andere (met een stuk minder mc ervaring) lekker bouwen, experimenteren en lol maken. Bezoekers zijn altijd welkom en zullen van alles kunnen ondekken in, onder, op en naast onze gebouwen. En natuurlijk: OeiTown is nog niet eens zo oud, er komt nog een heleboel bij :).

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #2 on: 4 May 2011, 21:54:22 »
Dat is volgens mij alsnog niet een reden om een warp te geven.
Iedereen op de map is gewoon lekker aan het bouwen, experimenteren en lol aan het maken en die hebben ook geen warps. Het gaat mij er om die warp list overzichtelijk te houden en als er allemaal vriendengroepjes een warp aanvragen dan blijft het niet bepaald overzichtelijk.

Jou reden "een warp is gewoon handig om te hebben" is naar mijn mening niet een reden om dan maar gewoon overal warps te pas en te onpas aan te maken. Je hebt daar homes voor. Wil je mensen naar je toe kunnen tp-en, tja dan zul je toch echt moeten gaan doneren om VIP status te krijgen ipv een warp te gebruiken als veredelde, GRATIS, tp.

Comgenie

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #3 on: 4 May 2011, 22:02:22 »
Ik zou het zelf anders juist een geweldig idee vinden als je gewoon per region een warp zou kunnen krijgen. Dan is het voor iedereen makkelijker om ergens te komen. Ja natuurlijk, ik zou kunnen betalen voor VIP, en de 3 andere waarmee ik speel ook. Dan kunnen we tp'en, voor die paar keer in de week dat we dat nodig hebben. Behalve dat er dan altijd iemand aanwezig moet zijn. Zo kan je niet ff makkelijk als je bij iemand die ook MC heeft bent, diegene even op tweakcraft laten gaan en even snel laten warpen naar wat je hebt gemaakt en waar je trots op bent. Tenzij je natuurlijk een laptop mee had toevallig. Het is gewoon fijn, het stoort niemand en het helpt de community ;).

sikerdebaard

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 146
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #4 on: 4 May 2011, 22:16:18 »
Real programmers don't comment. If it was hard to write, it should be hard to understand.

Comgenie

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #5 on: 4 May 2011, 22:20:19 »
[..]

/homes ?
Zijn per persoon, dus dan zou iemand eerst erheen moeten lopen en zelf de home moeten setten. Kan wel, maar is net even wat onhandiger voor mensen die er voor het eerst heen gaan.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #6 on: 4 May 2011, 22:38:37 »
Het stoort een heleboel mensen dat die warplist zo immens lang is.
Ik blijf bij mijn standpunt, warps zijn niet bedoeld voor een groepje vrienden die samen iets willen bouwen. Je gebruikt je /homes maar.
Zo niet, dan eis ik dat iedereen voor zijn eigen project een warp krijgt aangezien er dan toch niet meer om die warplist ge-cared word blijkbaar.

En misschien nog als aanvullend puntje waarom ik mij  er persoonlijk zo aan stoor.
De warplist zie ik als een lijst van projecten waar we als server trots op kunnen zijn. Dingen als een max radius sphere wat gewoon ontzettend tof is(mijn mening uiteraard) of de citadel waar al maandenlang aan gewerkt word en steeds mooier word of de dam, een mooi monument nagemaakt in MC waar wij als nederlanders(sorry belgen) trots op kunnen zijn.
« Last Edit: 4 May 2011, 22:40:51 by gazeebo88 »

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #7 on: 4 May 2011, 22:46:48 »
Ik blijf bij mijn standpunt, warps zijn niet bedoeld voor een groepje vrienden die samen iets willen bouwen. Je gebruikt je /homes maar.

Agreed.

En ik vind het ook prima als de warplist zo nu en dan opgeschoond wordt. De warps die gazeebo in de opening post hebt opgenoemd, zijn in mijn ogen ook overbodig geworden.

Bouncer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #8 on: 5 May 2011, 09:36:57 »
De warplist moet imo iets zijn die guests af kunnen gaan om de beste dingen te zien.

Het probleem van warps is trouwens wel dat er altijd vanalles en nogwat in de buurt van een warp gebouwd wordt omdat mensen blijkbaar niet verder willen lopen oid.

Een oplossing is misschien een korte lijst met de bijzonderste warps voor o.a. guests (zie het als een tweakcraft tour gids), en een lange lijst met alle warps waar dan ook kleine projecten onder kunnen vallen.

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: Warplist
« Reply #9 on: 5 May 2011, 11:15:59 »
De warplist moet imo iets zijn die guests af kunnen gaan om de beste dingen te zien.

Het probleem van warps is trouwens wel dat er altijd vanalles en nogwat in de buurt van een warp gebouwd wordt omdat mensen blijkbaar niet verder willen lopen oid.

Een oplossing is misschien een korte lijst met de bijzonderste warps voor o.a. guests (zie het als een tweakcraft tour gids), en een lange lijst met alle warps waar dan ook kleine projecten onder kunnen vallen.

zoals de server nu is kunnen we al een aparte "wereld wonderen" tour lijst en een "lord of the rings" tour lijst maken xD en vergeet ook niet voor onze youtube fans een "caliform" tour lijst

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Warplist