<p>Ik zou graag het temple island maken, ik heb een leuk idee in mijn hoofd en had het er al even met wouterH overgehad. ** edit na wat overleg met wouter wat aanpassingen.
Ik hoop het via deze afbeeldingen een beetje duidelijk te maken wat ik zou willen maken.</p>
<p>Het idee:
Beide naties hebben een soort van toegang tot de temple of controll/life/power oid via een forgotten warp, deze is te vinden diep in hun gebouwen verstopt.
Deze forgotten warp is gemaakt door hun voorouders en verstopt omdat de temple te gevaarlijk is om te betreden.
Via de forgoten warp kom je aan op een plateau en via een soort loop brug(kan laag beginnen) van de forgoten warp loop je naar het main-eiland.
De weg er naar toe niet te breed maar ook niet te klein van dirt/grass en tall-grass met bloemen en bomen en misschien zelfs een waterval op de helft oid.
Dat je dus
niet het idee/gevoel hebt dat je over een super smal "bruggetje" loopt maar wat wel het geval is.
Dan eenmaal aangekomen bij het eiland onderaan ergens kun je via de achterkant/zijkant met een half vergane en gamele "loopbrug" verder omhoog naar de temple/fortress.
Daar aangekomen bovenop staat een soort kasteel die een binnenplaats heeft. (gemaakt van smooth/coble/mossy/wool/slabs/etc)
Het temple/kasteel is niet te groot en eigelijk meer een soort van omheining om ruimte over te houden voor de shrine. (1 soort van hoek aanzicht van het kasteel hieronder)
Niet teveel torens natuurlijk ook een paar muren etc, maar wel het idee dat het een soort vesting is die lastig in te nemen is.

Dan in de binnenplaats die er mooi uit ziet met een soort van ronde shrine, met daar in iets wat van belang is voor beide kanten.(een magische boom of zandlooper oid)
Met een beetje het gevoel dat het misschien lang geleden verlaten is. (geen ruine maar wel overwoekerd)

Ook in de berg zelf een soort van hidden "library of knowledge".
Anyways, dat is het plan

Indien goedgekeurd, zal ik debasisgaan neerleggen en de positie's / grote gaan bepalen.
</p>