Zo. Ik heb vandaag de render eens bekeken en spawn gevonden. Het zit net zuid van het grote eiland in het midden:

Wat de hell is dit zul je denken?
Het rode eiland met de blauwe stip is het spawneiland. (in de legenda
nummer 1)
Nummer 2 is het spawnpunt zelf (daar zit nu ook de tijdelijke storage)
Het eiland erboven met alle kleurtjes is een gigantisch eiland dat mij wel geschikt lijkt om de grote stad op te bouwen. Ik heb zelf dus ook al een beetje aangegeven wat mij wel geschikt lijkt om te doen.
Nummer 4: Een groot vlak stuk land met een soort terras er boven dat ook weer vlak is. Er geschikt om wat huisjes op te zetten. Eventueel kun je een soort pilaren maken die het terras ondersteunen. Misschien ziet dit er wel erg mooi uit.
Nummer 5: Beetje een langgerekt stuk, ik denk alleen een weg hier met misschien wat klein spul. Eventueel een gebouw of 2.
Nummer 6: Dit zijn 2 gigantische stukken redelijk vlak land. Vooral het bovenste groene stukje is erg mooi omdat je hier overal grote bergen hebt die het omgeven. Dit lijkt me erg mooi als hoofdstad. Het donkergroene stuk (
nummer 7) is dan erg mooi om als haven te doen en er aan vast te breien. Hier kun je dan overal pieren maken met luchtschepen.
Het stuk van
nummer 8 is bovenop de bergen die de vallei (
nummer 6 en
7) omgeven. Misschien dat hier nog ruimte is voor 1 of 2 huisjes of een paar verdedigingstorens. Dat laatste is misschien wel erg mooi om te doen.
Het gele stuk (
nummer 3) is een klein eilandje wat mij wel leuk lijkt om een vuurtoren van te maken. De paarse eilandjes (
nummer 9) zijn kleine eilandjes waar dus kleine dingen kunnen zoals eenzame huisjes of een vuurtoren, molen... noem maar op.
Misschien is het verder nog leuk om op een naburig eiland een klein dorpje te doen. Misschien nog een 2e "natie"? Verder zou het wel leuk zijn om ergens een kasteel te doen. Het idee van serendipity kan ook nog wel ergens lijkt me. Misschien kun jij zelf een goede lokatie in de buurt van dit eiland en het spawneiland vinden? Of erop?

Het idee van die zeppelin torens vind ik ook erg leuk. Dat kunnen we wel implementeren in de haven of bovenop die berg (
nummer 8).