Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

Zou je passive healthgeneration aan of uit willen in de volgende survival world?

Aan
9 (40.9%)
Uit
10 (45.5%)
Geen voorkeur
3 (13.6%)

Total Members Voted: 22

Voting closed: 1 August 2013, 22:09:27

Author Topic: Passive health regeneration in survival  (Read 23771 times)

Don_Craft

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
Passive health regeneration in survival
« on: 29 July 2013, 22:09:27 »
Binnenkort zal de survivalworld gereset worden. Dat betekent ook dat er een aantal veranderingen doorgevoerd kunnen worden. Een daarvan is het uitzetten van "passive health generation".

Passive health generation oftewel het passief terugkrijgen van hartjes zorgt ervoor dat je hartjes automatisch terugkomen mocht je gewond raken (dit gebeurt in de huidige survival). Als dit wordt uitgezet zal het betekenen dat men alleen nog maar hartjes terug kan krijgen door middel van health potions en golden apples. Dit zorgt voor een hogere moeilijkheidsgraad van de survival world.

Deze poll biedt de gelegenheid om je voorkeur te geven over dit onderwerp. Na drie dagen sluit de poll waarna de survivalworld zo snel mogelijk zal worden gereset. Het resultaat van de poll is bindend; als in, wanneer we passive health regen uitzetten, blijft het uit tot de volgende map reset.

Mocht men tijdens de nieuwe survivalworld alsnog van mening veranderen kan dit punt bij de volgende reset worden herzien.

We willen graag dat alléén mensen stemmen die survival spelen of willen gaan spelen. Als je geen survival speelt of wilt gaan spelen, kun je wel je mening geven in een post, maar stem a.u.b. niet op de poll.


« Last Edit: 30 July 2013, 03:49:23 by Jelmar »

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Passive health generation in survival
« Reply #1 on: 30 July 2013, 00:01:18 »
Heb mijn post even weggehaald omdat ik niet dit hele topic wil ontsporen :)
« Last Edit: 30 July 2013, 00:46:59 by bazkara »

Spanko

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: Passive health generation in survival
« Reply #2 on: 30 July 2013, 00:12:21 »
Ik vind eigenlijk dat mensen maar is eerst op UHC modus spelen, voordat ze hier een oordeel over vellen. Echter zal dat wel niet gebeuren, en klinkt het allemaal eng natuurlijk.

Try before you decide! Misschien kom je er wel achter dat je het, stiekem toch wel leuk vindt.
« Last Edit: 30 July 2013, 00:15:50 by Spanko »

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #3 on: 30 July 2013, 17:04:22 »
20 members voted..
Hebben er ooit zo veel mensen actief gespeeld in survival?

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #4 on: 30 July 2013, 19:51:11 »
Nahja ik denk dat er veel mensen hetzelfde doen als ik. Ik speel niet heel vaak survival, maar wel af en toe, dus ik had besloten om gewoon te stemmen.

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #5 on: 31 July 2013, 19:26:27 »
Ik wil iedereen er nogmaals op attenderen om alléén te voten als je survival speelt of echt wilt gaan spelen. We hebben niks aan de uitslag van de poll als er mensen hebben gevote die geen survival spelen of dat van plan zijn. Als je hebt gevote maar niet voldoet aan die omschrijving, a.u.b. je vote verwijderen. Alvast bedankt.

iwritecode

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #6 on: 2 August 2013, 18:43:30 »
Ik speel vrij veel survival... sterker nog... alleen nog maar survival... zonder health regen is hetb ijna niet te doen

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #7 on: 2 August 2013, 21:40:28 »
Samen met iemand spelen, iwritecode. En gewoon veel voorzichtiger spelen. Mobs aanvallen om ze even snel te killen, zoals je dat in normale survival doet, is sterk af te raden.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #8 on: 2 August 2013, 21:42:53 »
Het is in het begin inderdaad zo goed als onmogelijk als je alleen speelt.
Er is een groepje die samen speelt en zij hebben inmiddels de basismiddelen al om redelijk goed te kunnen overleven.
Oplossing zoals Jelmar al aangaf, met iemand samen spelen totdat je genoeg resources hebt om het in je eentje aan te kunnen.

Spanko

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #9 on: 2 August 2013, 21:57:43 »
Als je alleen speelt is het echter ook mogelijk, maar je moet met een andere mentaliteit gaan spelen. Wat neer komt op zo voorzichtig mogelijk spelen.

iwritecode

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #10 on: 7 August 2013, 14:46:42 »
Is het een idee om alle (client side) mods voor survival uit te zetten?

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #11 on: 7 August 2013, 14:48:15 »
Is het een idee om alle (client side) mods voor survival uit te zetten?

Het is een leuk idee om de client side mods uit te zetten, maar er is geen manier voor ons om daadwerkelijk te kunnen zien of iemand het ook uit heeft staan. Alleen door mensen constant (ongezien) te volgen kunnen we zien of ze radar etc hebben.

iwritecode

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #12 on: 7 August 2013, 14:49:38 »
Mja, zo'n radar is lekker lame... no skill required... bases e.d. verstoppen is dan ook totaal zinloos, ze vinden je toch wel...

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #13 on: 7 August 2013, 14:56:10 »
Een paar tips om je basis toch min of meer te verbergen, hoe lame het ook is maar dit is het enige wat je kunt doen:

Als je een portal hebt, zet hem dan uit, zodat men niet perongeluk in je basis kan teleporteren.

Zet je animal farm op een andere plek dan je basis, zodat men niet via de minimap kan zien waar een cluster dieren zit.

Bouw ondergronds ipv bovengronds en wanneer iemand in de buurt komt uitloggen of wereld switchen en zorg er voor dat deze basis geen ingang heeft op conventionele manier. (Al is dit ook niet echt handig, want er is bij ons al meerdere keren ingebroken op momenten dat wij niet online waren.. :+)



Er zullen vast nog wel meer dingen zijn die je kunt doen waar ik zo niet aan gedacht heb, maar er zullen altijd mods zijn die spelers een oneerlijk voordeel geven. Een paar survivals terug waren er mensen die een externe "plugin" gebruikten om zo de wereld in kaart te zetten en vervolgens konden ze precies zien waar grotten (en dus een basis) zaten.
Is dat cheaten? Ik vind van wel. Uiteindelijk zul je dingen als enchant rooms, kisten met valuables en andere belangrijke dingen op een dergelijke manier moeten verstoppen en op een dusdanige manier dat je er zelf niet zo 123 bij kunt. Vervelend en lastig, maar het is niet anders.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Passive health regeneration in survival
« Reply #14 on: 7 August 2013, 23:20:22 »
So far gaat survival prima volgens mij, nog geen boze berichten over babygedrag gezien :) leuk om (niet) te horen! Volgens mij weet 3/4 van survival mijn base ondertussen wel, dus wss is alles weg voor ik terug ben, maar tot nu toe vind ik survival echt tof :) en het is wel mogelijk om in je eentje te spelen, je moet alleen regelmatig /kill gebruiken :P

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Passive health regeneration in survival