Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Het grote topic der verwijdering  (Read 35702 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #45 on: 11 July 2013, 16:12:21 »
Er moet een afweging worden gemaakt wanneer er iets staat wat goed genoeg is om te laten staan zelfs als is het half af.

Daar zouden we denk ik wel iets mee kunnen doen. Het probleem er mee, en ook de reden waarom dit nog niet gebeurd, is dat het moeilijk is om de afweging te maken wat wel en wat niet genoeg af is.
Iedereen heeft daar een andere mening over en dan krijg je dus spanningen tussen spelers omdat bij de een hun project wel blijft en bij de ander niet terwijl in hun ogen hun eigen project wel genoeg af is.

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #46 on: 11 July 2013, 16:21:28 »
Helemaal waar, maar ik denk dat we de oplossing ook niet kunnen vinden in een aantal strakke regels. Het is een grijs gebied. Het is niet uit te drukken in een hoeveelheid structuren die geplaatst moeten zijn. Het is een idee dat andere spelers het project bezoeken en inspiratie krijgen. Zolang dit er niet is mag het van mij verwijderd worden.

6 maanden stilstand is echt een lange tijd, spelers krijgen genoeg tijd om rustig te werken aan het project. Ik weet niet hoe actief admins zijn om te zorgen dat spelers verder gaan met projecten. Vragen jullie spelers wat de status is van project xyz? Desnoods via DM.

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #47 on: 11 July 2013, 18:03:22 »
laten we anders een sticky topic op forum maken. daar kunnen de admins anouncen welke projecten volgens hun een nominatie tot recycling verdienen. vervolgens heeft de bouwer nog eens x weken de tijd om bezwaar in te dienen en te vertellen dat hij er nog verder mee wil.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #48 on: 11 July 2013, 19:40:39 »
Dan zijn er nog de bouwers die het forum niet gebruiken of alleen maar als er iets groots gebeurd zoals een patch.

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #49 on: 11 July 2013, 21:44:51 »
Je kan niet iedereen blij maken. Je mag best regels er door drukken als admins. Als jullie willen dat het forum het hoofd communicatiemiddel is dan is dat zo.

Tim_ofzo

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #50 on: 20 July 2013, 18:28:35 »

Niks gebouwd op de vlakte en speler is al sinds februari niet meer online geweest.

Leek me ook wel een leuk plekje voor mijn villa + storage  :*

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #51 on: 21 July 2013, 15:33:35 »
Ik wou de zone weghalen maar is al gedaan :D

Tim_ofzo

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #52 on: 21 July 2013, 15:34:46 »
Ik wou de zone weghalen maar is al gedaan :D
Had schaapje al gedaan :)

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Het grote topic der verwijdering