Survival discussie topic

Started by Milenco, 24 June 2012, 19:34:30

Previous topic - Next topic

Nu we een tijdje een test draaien met het nieuwe survivalbeleid is het grootste bezwaar het stelen uit kisten. Wat vind jij?

Stelen uit kisten moet mogelijk/toegestaan blijven.
21 (75%)
Stelen uit kisten wordt weer verboden zoals eerder het geval was.
7 (25%)

Total Members Voted: 28

Voting closed: 29 July 2012, 11:38:40

Marterino

ookal is er nog niks bij mij gejat lijkt het mij een leuk idee :)

Bolukan

... en bij iedereen die iets heeft gejat moet automatisch een brandmerk op zijn/haar voorhoofd verschijnen.   })

Milenco

Logblock is bij de poll wel massaal afgeschreven. Waarom deze veranderde mening opeens? :)

remie

Maar ik denk dat het afgeschoten is omdat logblock op alles en logblock op alleen chests een groot verschil is, de ene kan gebruikt worden om geheime basis/chest te vinden en de andere is om er achter te komen wie er wat gejat heeft.
The master has spoken

aacoba

Quote from: remie on 12 August 2012, 11:14:56
Maar ik denk dat het afgeschoten is omdat logblock op alles en logblock op alleen chests een groot verschil is, de ene kan gebruikt worden om geheime basis/chest te vinden en de andere is om er achter te komen wie er wat gejat heeft.

^

Gazeebo

Logblock toestaan voor iedereen in survival vind ik echt een no-go.

Je zorgt er maar voor dat je spullen goed verstopt zijn. Ben niet zo'n fan van flame wars mogelijk maken. En ja ik weet het, iedereen vind dat ze zich volwassen gedragen, maar de praktijk leert ons helaas anders.

Freaker5005

ik ben ook tegen wil niet dat mensen zien wat ik waar steel maakt het alleen maar onveilig voor me :(
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

Bolukan

Is ergens een post met de actuele regels?

In casu heb ik bij een (mooi) huis een aantal iron blokken die naast de ovens op de vloer waren geplaatst eruit gehakt en in een kist gelegd. Mag dat?

Teutates

Quote from: Bolukan on 16 August 2012, 22:38:49
Is ergens een post met de actuele regels?

In casu heb ik bij een (mooi) huis een aantal iron blokken die naast de ovens op de vloer waren geplaatst eruit gehakt en in een kist gelegd. Mag dat?

Ik had een voorstel gedaan om blocks te excluden :3 maar aangezien dat is afgewezen.
Valt blocks weghalen en meenemen/ kist zetten onder griefen.
En griefen mag niet. :)

Copyman

Short answer: nee.

Het verwijderen van user placed blocks, zonder dezelfde block weer terug te plaatsen, valt onder griefen. Een iron block wordt niet door de world generator gegenereerd, dus dat is sowieso een user placed block. :)

Bolukan

Ok, je kunt dus in het open zicht industrieel blokken plaatsen en die mogen dan niet worden verwijderd.

Excuus dan aan de betrokkene. En het brengt me weer op een manier mijn eigen voorraad te plaatsen

basvandijck

Hoort dit onderwerp niet op het VIP forum?
Still allive...

Gazeebo

Nee basvandijck, survival is open voor iedereen. Builders moeten alleen even applyen ;)

Gazeebo

Hmm, stel nou. Je word ingegraven door iemand.
Dan mag je volgens de huidige regelgeving jezelf niet bevrijden zonder het "bouwwerk" exact achter te laten als hoe het was, want anders valt het onder griefen  :o Logica

Hsheepypx

Nu je makkelijk Silk Touch kan krijgen zou ik het met diamond ore doen!