Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Brandenburg Gate  (Read 13226 times)

Ragnarr

  • Guest
Brandenburg Gate
« on: 4 January 2011, 21:37:37 »
Hoi, Ik ben de Brandenburg Gate (Berlijn) aan het nabouwen.  (schaal 2:1.....!)

Dus ik dacht ik zal eens een toelichting geven over de stand van zaken.

Dit is 1 van mijn voorbeelden:



Ik van plan om te bouwen:
- de poort
- de 2 bijgebouwen
- plein voor en achter de toren
- e.v. andere omliggende gebouwen


Als iemand wil helpen, ik zoek nog iemand die de Quadriga (het standbeeld bovenop de toren) kan ontwerpen. het hoeft zeker niet te ingewikkeld te zijn i.v.m. beperkte afmetingen. in ieder geval alvast bedankt!


En een kaartje van waar hij staat. (opmerking: c10 kaart is een tijdje geleden geupdate, er staat al meer dan hier te zien is)







Helaas heb ik nog geen teleport/ wegen die ernaartoe leiden. maar als je wilt komen kijken kan je me ingame contacteren of als je goed bent in kaartlezen kan je het natuurlijk ook komen opzoeken :D

ik probeer een dezer dagen ook screenshot te posten hier, om vast een indruk te geven.

Maar hij word echt gaaf xD ik sta versteld van hoe realistisch hij aan het worden is, met de juiste afmetingen en schaal, tof!

Groeten Ragnarr
« Last Edit: 4 January 2011, 21:39:32 by Ragnarr »

pjmtheman

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 54
    • View Profile
Re: Brandenburg Gate
« Reply #1 on: 4 January 2011, 22:34:22 »
Hoi Ragnar..

Om de screenshots een beetje te centraliseren heb ik www.mc.depaul.nl in het leven geroepen.
Je kan als speler op de tweakcraft-server een account aan maken.
Ik zal dan voor jou persoonlijk een album aanmaken, maar als je wilt kan ik natuurlijk ook een album aanmaken voor dit project.
Zo kunnen andere gebruikers makkelijk op de hoogte blijven van jouw ontwikkelingen en hierop reageren.

mc.depaul.nl is natuurlijk nog in ontwikkeling, dus extra functionaliteit zal ontwikkeld blijven worden. (suggesties? minecraft@depaul.nl)

Forum » Tweakcraft » Projecten » Brandenburg Gate