Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Aftreden van Rhan als CM  (Read 24325 times)

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Aftreden van Rhan als CM
« on: 26 March 2012, 23:45:43 »
Beste TC'ers,

Met spijt moet ik mededelen dat Rhan besloten heeft om per direct af te treden als Community Manager (CM) / Admin. De hoofdredenen voor zijn besluit zijn dat hij naar zijn gevoel de CM-werkzaamheden niet kon uitoefenen op de manier die hij voor ogen had, en omdat hij de komende periode al zijn tijd en aandacht wil besteden aan zijn studie. Ook lijkt het hem op het moment leuker om gewoon weer op de server te kunnen spelen en te bouwen aan projecten als VIP.

We hebben besloten om de komende periode even aan te zien zonder CM, om te kijken hoe we in de toekomst invulling gaan geven aan deze functie. Voor vragen en opmerkingen die je normaal aan de CM zou stellen, kun je nu terecht bij de rest van de admins.

Wij als adminteam willen Rhan uiteraard enorm bedanken voor zijn inzet voor de server en de community, die vaak groter was dan iemand van hem zou durven vragen. Ook wens ik hem namens het team bij deze veel succes met zijn studie binnenkort in Engeland!

Aardappelsap

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 165
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #1 on: 26 March 2012, 23:58:18 »
Rhan, Rhån, Rhon, Rhøn en andere benamingen,

Allereerst hartelijk dank voor je inzet, toewijding en tijd die je aan Tweakcraft besteed hebt als CoMa. Ik weet dat het CoMa-schap een zware taak is, en jij hebt bij mij een hoop respect verworven door de manier waarop jij deze job op je nam. Ondanks dat je in Engeland het waarschijnlijk veel te druk hebt met je studie (succes alvast!), hoop ik toch dat je ons af en toe nog komt vergezellen op IRC. Als je dat niet doet, dan heb ik niemand meer om mee te trollen, of mij anderzijds te vermaken, en dan ga ik me eenzaam voelen :'(. Maargoed, veel plezier in Engeland (Y), en vergeet niet af en toe een kaartje te sturen!

Groeten,
Edoxile


PS: Die date doen we dan wel als je terug bent *;.
PPS: Als ik je te veel ga missen, ga ik je waarschijnlijk per sms stalken, zodat ik een telefoonrekening krijg die te duur is waardoor ik waarschijnlijk uit huis word gezet...
« Last Edit: 27 March 2012, 00:00:06 by Edoxile »

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #2 on: 27 March 2012, 00:16:05 »
Rhan, enorm bedankt voor je inzet als CM. Je gaat zeker als een van de liefste users de TweakCraft-Geschiedenis in, en dat is welverdiend. Ook wil ik je veel succes wensen met je studie en ik hoop dat ik eens met je mee mag vliegen.  ;)

Hopelijk kom je tijdens je studie nog ingame of op IRC om gezellig te praten.  O+



aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #3 on: 27 March 2012, 07:23:08 »
Wat ik wou zeggen is precies het zelfde als maddox  ;)
Veel succes met je opleiding en hopelijk kunnen we es een keer met je mee vliegen :)

We zien je nog wel eens in IRC hoop ik  *D *O*

Vera1991

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #4 on: 27 March 2012, 08:25:32 »
Rhan, ook al speel ik nog niet zo heel lang als de meesten hier. Toch was het in die korte tijd wel zeer gezellig met je! Hoop je nog vaak te zien en misschien een keer mee te vliegen?
*word ik wel stewardes  _O-*

Tnx for all :)

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #5 on: 27 March 2012, 09:20:59 »
jammer :)

Maar hoop je nog vaak genoeg op irc tezien en ingame iniedergeval !
Veel succes ook nog met je opleiding :)

En ik wens je het beste :)

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #6 on: 27 March 2012, 13:58:12 »
Rhan bedankt voor je werk als CM !  *O*
Veel succes straks aan de andere kant van het kanaal en net als alle andere mensen hoop je nog vaak genoeg ingame te zien

QuantumQ

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #7 on: 27 March 2012, 13:58:38 »
Nooooh D:
Succes :]
Gaan we nu wel een keer wat samen bauwen? ^^

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #8 on: 27 March 2012, 15:19:03 »
sjeez... ik heb je misschien één keer gesproken... de manier waarop gebruikers van TC jou benaderen en respecteren doet mij vermoeden dat je niet zozeer een "CM" bent (geweest) maar dat je je vooral verantwoordelijk voelde voor de juiste gang van zaken. En dat je dáárom het vertrouwen kreeg van de gebruikers. Dat is mooi, dat neemt niemand je meer af. Wáár je ook gaat studeren. Succes!
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #9 on: 27 March 2012, 15:26:01 »
Rhan, als je ooit een keer commerciele vluchten gaat doen laat het me dan weten. Dan kom ik samen met mijn toekomstige vrouw een vluchtje boeken ;)
Toch ben ik wel zeer benieuwd naar waarom jij vind dat jij je "CM taken" niet op de juiste manier, zoals jij dat wou, kon uitoefenen ?

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #10 on: 27 March 2012, 16:18:44 »
Lekkere Rhan van me! ;)

Succes met je studie en zoals beloofd wil ik best je CM taak over nemen als dat moet! :+ :yes

Zoetstof,

kimioni

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 152
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #11 on: 27 March 2012, 17:15:55 »
Succes carebear!
en bedankt voor je toffe hulp je stond altijd klaar voor ons  :yes
mischien dat we eens een feestje kunnen houden op 1 van je vluchten  *O*
don't worry keep digging

DjThase

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #12 on: 27 March 2012, 17:40:27 »
Lief roomsoesje van me <3, succes bij je studie en jammer dat je aftreed, maar betekent dit dat we meer samen gaan bouwen? :D

Sem4ever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #13 on: 27 March 2012, 18:56:35 »
Jammer dat je weggaat :( Jij was de eerste admin die mijn hielp, dat blijft me nog altijd bij.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Aftreden van Rhan als CM
« Reply #14 on: 27 March 2012, 20:05:05 »
rhan,
bedankt voor al je inzet als Community Manager en daarvoor kort als GO en SGO. Ook heel veel plezier en succes met je opleiding, en hopelijk zien we je nog af en toe.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Aftreden van Rhan als CM