Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: [Surv]Cobble Express  (Read 6419 times)

dolcaer

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
[Surv]Cobble Express
« on: 27 February 2012, 14:44:28 »
Ik ben door de heer QuantumQ overtuigd om te helpen bij zijn aparte project om een gat van zo'n 5 miljoen blokjes te graven voor een dorpje die de hemel nooit ziet. Hierbij komt natuurlijk een grote hoeveelheid cobble vrij, en er zijn dan ook al een aantal mensen geweest die even langs kwamen piepen om wat (gratis) cobble mee te nemen, wat we helemaal prima vinden (Want ondanks een heerlijk grote storage kan die nog geen 5e van het totale aantal cobble hebben).

Helaas is het probleem in survival natuurlijk dat, in tegenstelling tot de luie heren des maines, wij alle items zelf heen en weer moeten rijden. Aangezien Quantum zijn gat aan de rand van de map wilde hebben is dit wel een stukje rijden. Daarom kwamen we op een idee: De Cobble Express!

Het idee is dat je een storage cart aan de kant van Underground City op de rail zet, op de knop drukt, en even later, als je zelf terugbent uit de outlands, je al je storage carts uit een netjes stationnetje op kunt pikken, net even buiten GC. We zijn momenteel bezig met de enorme hoeveelheden gold die hiervoor nodig zijn op te graven (want een unoccupied cart moet 1 powered rail per 5 rail hebben), en het begin ervan maken. Toch wilde ik alvast een topic maken, zodat mensen ervan op de hoogte zijn. De screenshots volgen zodra er delen af zijn! :)

Edit: Ok, door een telfout oid. hebben we nog lang niet genoeg gold. Dus wil jij ook graag makkelijk veel coal, doneer heir je gold, we kunnen het zeer goed gebruiken! We hebben in totaal namelijk 4-5 stacks gold nodig nog XD
« Last Edit: 27 February 2012, 17:22:20 by dolcaer »

Pontoe

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: [Surv]Cobble Express
« Reply #1 on: 28 February 2012, 23:38:28 »
En onderhand ben ik ook een deeltje hiervan. Mijnheer Dolcaer heeft zijn persoonlijke slaafje ook flink aan het werk gezet (:

superferd

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: [Surv]Cobble Express
« Reply #2 on: 4 March 2012, 11:51:08 »
:D contact me ingame als je wat nodig hebt.

Forum » Tweakcraft » Projecten » [Surv]Cobble Express