Please login or register.

Login with username, password and session length

Author Topic: Minas tirith  (Read 129638 times)

Giordino

• Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • VIP
    • View Profile
Re: Minas tirith
« Reply #30 on: 23 January 2012, 15:30:47 »
wat is dat voor een klein minimalistisch plaatje ?  -O-

iprobrown.

• VIP
  • Nieuweling
  • **
    • View Profile
« Reply #31 on: 23 January 2012, 15:33:48 »
Is het niet slimmer om niet eerst alles af te graven maar om gewoon de ringen omlaag graven en dan hoef je niks meer te bouwen, ofja bijna niks meer?

daj00tje

• Nieuweling
  • *
    • View Profile
« Reply #32 on: 23 January 2012, 15:37:51 »
Ziet er vet uit. Ik wil wel helpen als dat mag! :D

pieterdegieter

• VIP
  • Junior
  • **
    • View Profile
« Reply #33 on: 24 January 2012, 12:06:49 »
Is het niet slimmer om niet eerst alles af te graven maar om gewoon de ringen omlaag graven en dan hoef je niks meer te bouwen, ofja bijna niks meer?
Ik snap wat je bedoelt, maar daar wordt het waarschijnlijk heel onoverzichtelijk van. Daarnaast kan je dan niet meer met tnt, of met tnt arrows werken, en de muren van de hogere ringen zijn maar 1 of 2 blocks dik, dus die kun je beter in een keer graven bouwen denk ik.
Ziet er vet uit. Ik wil wel helpen als dat mag! :D
iedereen mag helpen!   :yes
« Last Edit: 24 January 2012, 12:29:36 by Rhan21 »

pieterdegieter

• VIP
  • Junior
  • **
    • View Profile
« Reply #34 on: 24 January 2012, 12:07:41 »
ik bedoelde dus bouwen ipv graven in de vorige post over de muren van de hogere ringen

Quazyx

• VIP
  • Senior
  • **
    • View Profile
« Reply #35 on: 5 March 2012, 11:17:53 »
Ontzettend bedankt voor al het graven! Alleen nu is de maximale hoogte dus omhoog gegaan en hebben pieterdegieter en ik besloten om in plaats van alles naar y = 8,6, alles naar 56,6 te graven. Dit betekent een bouwhoogte van 200 precies en scheelt het een boel graaf werk.

Een uitgebreid bouwplan volgt nog.

Maddox

• Admin
  • Held
  • Meester der Swagger
    • View Profile
« Reply #36 on: 5 March 2012, 12:54:52 »
Ontzettend bedankt voor al het graven! Alleen nu is de maximale hoogte dus omhoog gegaan en hebben pieterdegieter en ik besloten om in plaats van alles naar y = 8,6, alles naar 56,6 te graven. Dit betekent een bouwhoogte van 200 precies en scheelt het een boel graaf werk.

Een uitgebreid bouwplan volgt nog.

Dat is lekker, kon dat niet eerder vermeld worden? Het was al redelijk lang bekend dat de bouwhoogte naar y=256 ging.

Gazeebo

• Admin
  • Held
  • Je bent zelf
    • View Profile
« Reply #37 on: 5 March 2012, 12:58:44 »
We moesten inderdaad een week geleden nog gewoon tot y=8 graven. Naja, het zal nu in elk geval sneller klaar zijn. Hopelijk gaat Quazyx ook eens wat graven  (Y)

Prail

• VIP
  • Senior
  • **
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
« Reply #38 on: 6 March 2012, 17:00:38 »
Wat is het voordeel daarvan dan, als al een groot deel tot y=8 is gegraven. Ik bedoel, die bouwhoogte kun je denk ik zelf ook wel uitvinden. Want nu moet dat hele gedeelte weer herplaatst worden? Wait, I don't get it anymore  7(8)7
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

Quazyx

• VIP
  • Senior
  • **
    • View Profile
« Reply #39 on: 6 March 2012, 18:01:19 »
Wat is het voordeel daarvan dan, als al een groot deel tot y=8 is gegraven. Ik bedoel, die bouwhoogte kun je denk ik zelf ook wel uitvinden. Want nu moet dat hele gedeelte weer herplaatst worden? Wait, I don't get it anymore  7(8)7

Nou ja, een groot deel is al naar y = 8. Maar een ander groot deel nog niet, dus om sneller aan de slag te kunnen met de nieuwe bouwhoogte is het dus verstandiger om alles nog naar y = 56 te graven. Bovendien moet er anders nog belachelijk veel geterraformed worden. En de rest gaat niet terug geplaatst worden, dat zou zonde en nutteloos zijn. We maken alleen 1 laag op y = 56 waar we op kunnen bouwen.

@ Maddox, niks was zeker en pieterdegieter en ik hadden geen tijd om te overleggen. Bedankt voor de moeite en jammer dat we het niet kunnen gebruiken.

@ Gazeebo, ik doe genoeg voor minas tirith, graven, maar ook andere dingen die moeten gebeuren. Even dat je dat begrijpt.

Gazeebo

• Admin
  • Held
  • Je bent zelf
    • View Profile
« Reply #40 on: 6 March 2012, 23:22:20 »

Gazeebo

• Admin
  • Held
  • Je bent zelf
    • View Profile
« Reply #41 on: 19 March 2012, 14:02:45 »
Nog +/- 30.000 blokjes moeten weggehakt worden. Dat moet vandaag af komen, iedereen gaat vandaag even helpen ;)

Prail

• VIP
  • Senior
  • **
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
« Reply #42 on: 19 March 2012, 17:37:28 »
Nog +/- 30.000 blokjes moeten weggehakt worden. Dat moet vandaag af komen, iedereen gaat vandaag even helpen ;)

Dan ga ik gewoon niet online komen.  :w
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

Quazyx

• VIP
  • Senior
  • **
    • View Profile
« Reply #43 on: 19 March 2012, 18:01:10 »
Ik zal straks de door mij gepixelarten map posten

Quazyx

• VIP
  • Senior
  • **