Main Menu

Underwater City

Started by remie, 27 November 2011, 23:41:45

Previous topic - Next topic

remie

Ik had het idee om in de (nog te komen) nieuwe map te beginnen met een plotbased onderwater wereld, daarom heb ik maar direct even een plattegrondje getekend.
Het idee is om tot y=40 af te graven en tot y=110 water te plaatsen waardoor er lekker veel ruimte is om te bouwen, hierbij is wel de regel dat de gebouwen 2 blokjes onder het water blijven, dit betekend dus een maximale hoogte van 68.

De plots zijn de oranje vierkantjes(30x30 groot), blauw is het hoofd station met plattegrond, groen is de tunnel(doorsnede in tweede plaatje, buitenkant ijs en/of glas).

De stad layout:

Hierbij de volgende legenda:
Oranje: plotjes
Blauw: hoofdstation
Groen: tunnel naar elk huis
Paars: stuk grond buiten plotjes waar in overleg met buren gebouwd mag worden.
Geel: Metroverbinding, deze loopt van y = 0 tot y = 10, plotjes 1 & 22 moeten hier rekening mee houden

Rules(moest er toch een keer van komen):

  • Maximale bouwhoogte is 68 blocks(tot y = 108)
  • Overleg met buren over de paarse zone tussen de plots
  • Houdt de gebouwen ietwat realistisch.

Afwezigheid:
Ben je meer dan 2 maanden afwezig, dan zal je plotje op afwezigheidslijst worden gezet, vanaf deze lijst kunnen nieuwe mensen plotjes kiezen. Je plotje wordt pas vernietigd als een nieuwe bewoner is gevonden!

Lijst met plotjes

  • Alphadog_NL(Matig verlicht)
  • Nebeor(Niet helemaal af)
  • Beschikbaar (oorspronkelijk asperge)
  • Wave535
  • Beschikbaar (oorspronkelijk Miel54)
  • Remie(Niet helemaal af)
  • pieterdegieter
  • Windwarrior(niet af)
  • Wakcs(Matig verlicht)
  • duvelke666(Matig verlicht)
  • Bas_van_Dijck
  • Nimpie(Niet begonnen)
  • Giordino(Niet af)
  • Beschikbaar (oorspronkelijk Pimios)
  • Elmorte88
  • Quazyx
  • Don_Craft(Niet verlicht)
  • Panoramahero
  • jeroenv40
  • Freaker5005
  • Beschikbaar (oorspronkelijk Rhan21)
  • LamSchaap(Niet af)
  • Beschikbaar (oorspronkelijk bart0n)
The master has spoken

Gazeebo

Onderwater hoe?
Zijn de huizen letterlijk in het water gebouwd? Of is het een stad onderwater met een soort van dome erboven?
Als het om het eerste gaat dan zou ik het niet doen, aangezien je niet ver kunt zien onderwater.

remie

De huizen zijn onderwater, maar daarom worden de tunnel muren ook bekleed met ijs, hierdoor verdwijnt het water(getest in 1.0) en kan je dus ook ver door het water kijken.
The master has spoken

dolcaer

Ik help wel mee! :) maar hoe bedoel je met het ijs?

remie

kijk maar eens door ijs naar water -> water is verdwenen
The master has spoken

Mondeus

hoor ik hier een "Rapture City" aankomen ?

wave535

ik zou wel graag een plot willen remie :yes

Freaker5005

Jah ik wil ook wel een plot =D.
alleen moet het echt een huis zijn of mag het ook een ruïnen zijn?
aangezien onderwater toch altijd iets van vervallen stad met zich mee draagt.
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

superferd

Ik wil ook wel een plot!

Nimpie

Het lijkt best wel leuk een Underwater City.
Het is wat anders dan bovengronds!

Als het kan wil ik Plot nummer 20 hebben.
Alvast bedankt!


remie

Nimpie ik heb even de plattegrond geupdate, hierbij is nummertje 12 voor jou gereserveerd.
Let overigens wel op dat nummertje 12 niet aan het station vast zit.

@Freaker, Het moeten wel echte huizen zijn en liefst hoge huizen, de hoogte is er niet voor niks.
The master has spoken

wakcs

ik zou wel 15 of 9 willen :)

Don_Craft


remie

Ik heb de rest ook maar vast even ingedeeld, als je een ander plaatsje wil moet je even schreeuwen :)
The master has spoken

Rhan21

Ik zou wel op plot 21 een huisje willen bouwen. :>