Main Menu

TweakCraft Logo Contest

Started by windwarrior, 11 October 2011, 23:31:02

Previous topic - Next topic

Gazeebo

En hoe zit het met alle meerdere inzendingen? Moeten de deelnemers een keuze maken welk logo ze in de uiteindelijke poll willen laten opnemen of worden ALLE logo's opgenomen in de poll ?
Aangezien de meeste mensen meerdere logo's gemaakt hebben.

wakcs

Ik denk dat ik al weet op wie ik ga stemmen  :X

windwarrior

@Gazeebo,

Ook daar heb je weer een goed punt.

Een persoon mag 1 van zijn logos naar voren schuiven als het definitieve logo. Die keuze mag ook tot woensdag aangepast worden.

Gewoon even het woord final (jaja gejat van de gfx contest op GoT) dikgedrukt boven de plaat zetten.

(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Gazeebo

FINAL!!!!!!! (Y) :w :w -O- *O*

*edit*
Host veranderd, tinypic maakte het erg pixelated.

edk1508

FINAL!

Tweakcraft6.eps

Rhan21

FINAL LOGO - STEMMEN! SMS NU! <3 (or else!)

duvelke666

dit is mijn final VOTE DUVEL  })  })  }) lol
Leave the cookie and nobody gets hurt !!

Meeloow

Quote from: Rhan21 on 22 October 2011, 23:11:00

Sorry jongens, we hebben een winnaar.

Maddox

He, waar is /speedhack en /dupen? :(

Aardappelsap

I lol'd when I saw TwaekKraft

Serendipity

Hierbij verzet ik de deadline naar 1 november 23:59. Dit omdat ik te horen heb gekregen dat sommige users nog proberen wat te maken. Het kan dus zijn dat er nog wat bij komen!
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

boisei0

Gisterochtend kreeg ik spontaan een leuk idee, ben nu bezig deze uit te werken. Als het lukt, staat het voor het einde van de week hierop, zo niet, dan is het dus niet gelukt.

Gazeebo

Waarom een deadline verzetten lol. Deadlines zijn er juist voor een reden, zodat je niet oneindig lang inzendingen krijgt en nooit een conclusie. Naja, ik zal dat wel niet snappen. Succes boisei.

Woeshi

Final

boisei0

Als gevolg van problemen met de interpreter, geef ik mijn poging op. Op deze manier zal ik de rand namelijk nooit in orde krijgen, wat (naar mijn mening) de meerwaarde bood aan mijn idee...