Main Menu

De camping

Started by harm27, 15 December 2012, 13:05:03

Previous topic - Next topic

harm27

Beste leden,

De camping is al een heel erg stuk verder.
De volgende dingen zijn al gebouwd:

  • Kampeer velden
  • Tropisch zwembad
  • Tennis baan
  • Voetbal veld
  • Bungalows
  • Hotel
  • Cafe
  • Bios
  • Donatie plaats
  • Plein
  • Groep's verblijf
  • Strand
  • Dieren boerderij
  • Picknick plaatsen / Barbecue plaatsen
  • Receptie
  • Ondergrondse metro
  • Toiletten
  • Wasserij
  • Verbouwing Bungalows. Bij bouw van toilet en douche. Gaat ten koste van stapelbed.

In aanbouw:

  • Disco
  • Snackbar
  • Supermarkt
  • Verbouwing dieren boerderij

In de Planning:

  • Speelplaatsen
  • Openlucht Theater

Vriendelijke groet,

Harm27

harm27

Bouwers kunnen zich melden hier of bij mij via pm. Donateurs mogen doneren in de donatie box op de camping.

harm27

Ik hoop voor kerst de metro te kunnen openen. na die tijd zullen er wel nog wat verbeteringen komen en tijdelijke sluitingen van stukken.

harm27

De eerste station is klaar. En de eerste van de twee banen ligt er en werkt. Tweede station wordt gemaakt. Rit in baan 1 is al mogelijk.

quintenv

is plek 24 op veld 2 nog beschikbaar?
need an admin? Im willing to help!

harm27

Ja hoor. Als er niks staat mag je er je tent of camper bouwen. VIP en Builders hebben daar gewoon bouw rechten.

quintenv

mag je ook de grond in? ik heb een leuk idee
need an admin? Im willing to help!

harm27

Niet dieper dan 5. er komt namelijk onder sommige stukken een metro te liggen.

Arnold

Metro onder een camping? O.o

*doet tentje pakken en vertrekken*
Hi

harm27

niet onder dat stuk. onder de weg. De tram zit 10 - 15 diep en ligt onder de wegen.

Arnold

Alsnog, ik geloof niet dat ik ooit een camping met eigen tram heb gezien. :+
Hi

harm27

Ik wel. Voor verder af liggende dingen.

Giordino

gelukkig ligt het op deze camping allemaal niet zo afgelegen...

Gazeebo

Volgens mij is het niet zozeer een camping maar gewoon een "ik bouw wat ik mooi vind" :P

wave535

Mensen, dit slaat nergens op. Als je het geen leuk project vindt, bemoei je je er toch niet mee? ik vind een metro op een camping best een leuk idee tbh. Random nutteloze kritiek helpt niet.