Main Menu

Project Atomium

Started by xanquezer, 1 August 2012, 00:57:59

Previous topic - Next topic

xanquezer


Uit brussel:




Groetjes,

Edit (windwarrior): Het is Atomium idd :)
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

Maddox

Ik dacht dat Brechthou al zoiets gemaakt had, maar dat weet ik niet zeker. Moet je hem even ingame vragen.

Original_Dutch

#2
Er is er een op de oude bouwwereld. Onafgemaakt, weliswaar.

xanquezer

ik wil hem graag bouwen :)
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

bReChThOu

Ik heb hem gebouwd, en daarnaa weer afgebroken, was toch niet zo mooi als ik gehoopt had.

superferd


Freaker5005

tip maak hem GROOT anders heb je nog zo iets van meh..
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

xanquezer

tot hoe hoog kan ik bouwen?

ik wil hem rond de 150 hoog hebben.  (128 is toegestaan in minecraft)


je moet er ook door heen kunnen lopen  *D (en uiteindelijk boven in komen te staat)
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

Original_Dutch

Je kan hem maximaal 256 hoog maken ;)

xanquezer

dan maken we hem minimaal 200 hoog!
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

bReChThOu

Ik had hem toen op ware schaal gebouwd, dus bollen van 20 of 22 diameter :)

Original_Dutch

Ga je in Newbieworld bouwen?

xanquezer

nee, daarvoor wil ik toch echter wel op een plek waar iedereen hem kan bezichtigen...


Tevens heb ik afgelopen jaar de stand nijmegen (met brug) na gebouwd (lokaal).
Evt. als referentie punt :P
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

Original_Dutch

Dat word wachten op een vouch, meneer;)

xanquezer

ga ik doen  ;)

in de tussen tijd bouw ik die hele newbie world vol :)  _o_ hehe
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\