Main Menu

Western stadje

Started by Goofff, 5 May 2012, 16:51:41

Previous topic - Next topic

Goofff

Hoi mensen.
Ik ben van de week begonnen met een klein projectje: een western stadje in de woestijn. Vind je het leuk om ook een gebouwtje in die stijl te maken? Kom gerust even een kijkje nemen :) Tot nu toe al leuke reacties gehad: Phoekie, Vorrion, iProBrown, MrChucky en Giordino zijn al bezig met hun gebouwtjes. Het begint al aardig een western stadje te worden!

Zone: Gold Rush

Goofff

Suiker

Nog wat foto's van Suiker staan HIER

Voor mensen die de foto's in het groot willen zien klik HIER of zie: 'Dropbox ->  Tweakcraft -> Suiker -> Foto's -> GoldRush'

Goofff

@Suiker wauw gave foto's! Ik heb er eentje op de projectpagina gezet, als je het goed vindt :)

Goofff

Suiker

Jawoor je mag ze gerust gebruiken.

Maak je vanmiddag even het geld voor de rechten over? :+

Milenco

Op de original wereld staat ook een Western stad(je). Misschien kan je daar nog inspiratie uit halen! :)

wave535

Lijkt me een leuk project, als het mag zou ik ook een keer een huisje willen komen bouwen:)

Quote from: Milenco on  7 May 2012, 12:39:55
Op de original wereld staat ook een Western stad(je). Misschien kan je daar nog inspiratie uit halen! :)
Dusttown is dat toch?

Dutchmania

Lijkt me inderdaad een leuk project om aan mee te werken.
Ben alleen de laatste tijd beetje druk met school helaas maar als ik tijd heb lijkt het me leuk om een eigen huisje te maken als dat mogelijk is.

iprobrown.

Mijn kerkje is nog maar half af op het plaatje :(

Goofff

Hier nog een foto van Phoekie voor zn net afgebouwde huis :)

wave535 en Dutchmania, jullie zijn toegevoegd als builders, dus jullie zijn van harte welkom wanneer jullie tijd hebben! :D

Prail

Quote from: 2Suikerklontjes on  5 May 2012, 17:12:23

Voor mensen die de foto's in het groot willen zien klik HIER of zie: 'Dropbox ->  Tweakcraft -> Suiker -> Foto's -> GoldRush'

Nice fotos. Vooral met de shader is het mooi. Question: welke texture pack is dat? Disco's OCD toch? Wil zeker weten  ;)
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

MrChucky

Ook GoldRush heeft nu een Project groep op Teamspeak3.
Als je nog geen teamspeak hebt check: TS3 site
Echt een aanrader :yes

TS server: tweakcraft.net:5555
Teamspeak3 is een voice chatroom

wave535

misschien is het een idee om een warp aan te vragen voor het project een keer?

Suiker

Quote from: Prail on  9 May 2012, 16:45:47
Quote from: 2Suikerklontjes on  5 May 2012, 17:12:23

Nice fotos. Vooral met de shader is het mooi. Question: welke texture pack is dat? Disco's OCD toch? Wil zeker weten  ;)

Ja schat dat is OCD van Disco en natuurlijk Sonic Ether's Unbelievable Shaders! :)

Goofff

Hier wat nieuwe foto's :)