Main Menu

Mineville

Started by Milenco, 29 October 2010, 20:47:54

Previous topic - Next topic

Gazeebo

Milenco, ik heb gunther al gevraagd om te verplaatsen maar dat gaat zeer moeilijk tot niet mogelijk worden i.v.m. afmeting.
Het kasteel is namelijk best groot want ik werk er al ongeveer 2 maanden aan.
Daarom vind ik het ook apart dat er niet eerder iets van gezegd is toen ik er nog niet zoveel werk in had gestoken.
Maar ja de kant die zichtbaar is vanaf mineville was ongeveer een maand geleden al af en daar word ook niks meer aan toegevoegd. Dus ik zou aan de andere kant van de berg verder kunnen werken en dan is er niks te zien vanaf mineville.

Milenco

We hebben ff ingame gebabbeld en gaan het proberen op te lossen met een bos. :)

Quote from: gazeebo88 on 11 December 2010, 21:45:03
Milenco, ik heb gunther al gevraagd om te verplaatsen maar dat gaat zeer moeilijk tot niet mogelijk worden i.v.m. afmeting.
Het kasteel is namelijk best groot want ik werk er al ongeveer 2 maanden aan.
Daarom vind ik het ook apart dat er niet eerder iets van gezegd is toen ik er nog niet zoveel werk in had gestoken.
Maar ja de kant die zichtbaar is vanaf mineville was ongeveer een maand geleden al af en daar word ook niks meer aan toegevoegd. Dus ik zou aan de andere kant van de berg verder kunnen werken en dan is er niks te zien vanaf mineville.

damaffio

Zou ik zo een plot kunnen reserveren? Uiteraard zal ik dan helpen als builder maar dat lijkt me van zelfsprekend.

nislim

Zoals in de chat al vermeld zou ik graag ook nog een plot reserveren voor na de uitzettingen.

leovanhaaren

Zo mijn villa is af en kan dus van de lijst. Inrichting komt nog.

Sedative Svardskampe

Hoe oud is die lijst? Je hebt me nooit ingame verwittigd. In ieder geval, mijn huis is af. Kelder nog niet, maar daar zie je niets van.

Milenco

Een maand oud Svards :) Heb zoveel mogelijk geprobeerd iedereen ingame het te melden, maar sommigen zijn er dus bij ingeschoten. Heb nog wel een aantal weken bordjes bij de warp gezet. :)

pjv1

Als er nog plots over zijn na de uitzettingen, zou ik er dan één mogen hebben?

Milenco

Jazeker, alleen wat is je ingame nickname?

De eerdere reserveringen worden natuurlijk ook meegenomen :)

pjv1

Quote from: Milenco on 22 December 2010, 17:44:29
Jazeker, alleen wat is je ingame nickname?

De eerdere reserveringen worden natuurlijk ook meegenomen :)

Oh natuurlijk dat begrijp ik, mijn ingame name is ook pjv1.

Milenco

iwritecode

En en? Al enig idee van hoe veel plots en beschikbaar komen? :-)

Kan niet wachten om de eerste steen te leggen... of wil jij dat doen Milenco? Plaats ik meteen een bordje met... eerste steen gelegd door... :D

Milenco

Zoals het er nu naar uitziet komen er meer plekken vrij dan er reserveringen zijn. :) Maar de mensen die op een 'uitzetting' wachten hebben nog een week :P

iwritecode

Mja... ik hoopte in de kerstvakantie misschien al wat te kunnen bouwen... sommige plots lijken toch echt wel leeg te gaan blijven... :-)

Milenco

Heb net even contact gehad over MSN met teuneboon en je kan zijn plot per direct overnemen. :)

Ondanks dat het heel onwaarschijnlijk is dat een stel mensen alsnog online en hun huis gaan afmaken voor 1 januari wil ik toch niet meemaken dat ik net hún plot vrij geef en ze vervolgens de volgende dag online komen. :P

Dus: Of per direct teuneboom's plot of wachten tot 1 jan voor een andere :P