jah, dat is waarschijnlijk een misrekening geweest aan mijn kant - het zou 10+10 moeten zijn - maar dat komt dus niet helemaal lekker uit
, maar geeft niet zo veel gelukkig, ik denk dat het handigste is om de laatste laag maar gewoon tot bedrock uit te graven.
ik zag het
!
, maar geeft niet zo veel gelukkig, ik denk dat het handigste is om de laatste laag maar gewoon tot bedrock uit te graven.Quote from: JelmarG on 24 October 2010, 06:54:04
Ik heb vanavond echt een enorm groot gedeelte van de cobble vinnen vervangen met obsidian. Was er ook mee bezig van 20:00u tot 05:00u 's nachts ofzo, maar dan schiet 't ook op.
ik zag het
!


ik zet hem er bij!












