Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - DjThase

#1
Tweakcraft / Re: Aftreden van Rhan als CM
27 March 2012, 17:40:27
Lief roomsoesje van me <3, succes bij je studie en jammer dat je aftreed, maar betekent dit dat we meer samen gaan bouwen? :D
#2
Tweakcraft / Re: PvP
24 March 2012, 12:51:18
Als ik er ben doe ik mee!
#3
Algemeen / Re: Data potentieële meeting
19 March 2012, 19:42:25
Quote from: Djmaddox on 19 March 2012, 19:40:03
Quote from: duvelke666 on 19 March 2012, 19:22:58
prijs en datum zijn voor mij ok maar wel een beetje ver kan het niet beloven dat ik er bij ga zijn
want vervoer gaat hier groot probleem zijn denk ik tja

Zelfde hier, zeker al is het weer zo ver weg.
Ja dat is het(andere kant van NL), voor mij zelfde probleem...
#4
Support / How-To Register
19 March 2012, 15:46:07
Hello,

This How-To is made for you people who find it hard to register.
This is my first How-To I made so if anyone has any suggestions, please let me know.

1. Go to www.Tweakcraft.net and click on "Join?".



2. READ this page and click on "registered". Remember to READ the rules!



3. Then you'll arrive on the next page where you have to fill in your ingame name, while you are are ingame and click on continue, which will give you a temporary password ingame. This should look something like this in the chatbox:


4. After that, fill in the next form on the site like this and click on confirm:
'Tweakbot' will be replaced by the username you used, obviously.


5. You will get an e-mail (check your spambox if it isn't in your inbox) looking like this:
'Tweakbot' will be replaced by the username you used, obviously.


6. Once you click on the link, you will get here:



7. You can now log in at the User CP like so:



8. You can now acces your User CP:

#5
Algemeen / Re: Data potentieële meeting
19 March 2012, 14:36:28
Waarom zo oostelijk? Kan het niet wat meer centraal?
#6
Algemeen / Re: Potentiële TC meeting
17 March 2012, 11:05:03
Quote from: WouterH on 13 March 2012, 06:49:47
Klopt, dit is meer een discussie topic en een geef-je-interesse-aan topic. Dus mensen die graag een meet willen: reageer! :+
Blub :D
#7
Tweakcraft / Re: Contests
13 February 2012, 11:38:23
Ik ga m'n best doen om mee te kunnen doen (geen pc)  |:(
#8
Tweakcraft / Re: [Poll]SPAWN Nieuwe Mainworld
20 December 2011, 12:04:13
Het blijkt dus dat de voorkeur is gevallen op een Romeinse stad en op de tweede plaats het Tweakcraft Museum, ik denk dat we dit heel leuk kunnen combineren door bijvoorbeeld het museum in verschillende romeinse gebouwen te zetten.
#9
Tweakcraft / Re: [Poll]SPAWN Nieuwe Mainworld
14 December 2011, 12:28:09
Quote from: Meeloow on 13 December 2011, 21:35:58
Waarom zit al qasr 2 er niet bij :<

is niet gesubmit in t pre-topic... :P
#10
Tweakcraft / Re: [Poll]SPAWN nieuwe main
13 December 2011, 18:19:53
Degene die willen helpen kunnen zich hier btw ook aanmelden  :yes
#11
Tweakcraft / [Poll]SPAWN Nieuwe Mainworld
13 December 2011, 17:14:06
Stemmen op de nieuwe stijl van de mainworld spawn.
#12
Tweakcraft / Re: Adminwijzigingen
10 December 2011, 19:32:38
Gefeliciteerd Jelmar, Windwarrior, WouterH, mondeus en quazyx ;)
jammer dat appeltje en vaag weggaan, maarja hopelijk komen jullie nog wel regelmatig kijken  :yes
#13
Support / Re: Enchanting guide
9 December 2011, 14:14:19
niet nice als t in main world is :/
#14
Support / Re: Enchanting guide
8 December 2011, 23:36:11
lvl 50, diamond pickaxe
le result: Unbreaking III  7(8)7
#15
Tweakcraft / Re: Server-upgrade en donatieronde
3 December 2011, 17:03:35
Quote from: Djmaddox on  3 December 2011, 17:01:44
25,- hier, volgende loon kan ik weer.