Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Chests in survival  (Read 34688 times)

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #15 on: 6 October 2011, 17:47:40 »
Nuja, mijn standpunt ook maar even duidelijk maken dan.

Als er dan mensen komen QQ'en bij mij omdat hun diamant weg is, zal ik ze simpelweg doorsturen naar een admin die niet voor lockette was :p.

Ik had het ingevoerd mede omdat het aantal diefstallen met veel ge-QQ naar mij toe wat hoog lag imo. Daarom had ik voor dit systeem gekozen, mede omdat het eigenlijk al min of meer "ready" was.

QQ'en?... :P Zal wel iets gemist hebben ;)
Dat is een huilgezicht.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #16 on: 6 October 2011, 19:27:12 »
QQ-en aka huilie huilie :P

Idifix

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #17 on: 7 October 2011, 19:09:36 »
Nuja, mijn standpunt ook maar even duidelijk maken dan.

Als er dan mensen komen QQ'en bij mij omdat hun diamant weg is, zal ik ze simpelweg doorsturen naar een admin die niet voor lockette was :p.

Ik had het ingevoerd mede omdat het aantal diefstallen met veel ge-QQ naar mij toe wat hoog lag imo. Daarom had ik voor dit systeem gekozen, mede omdat het eigenlijk al min of meer "ready" was.

Waarom is er eigenlijk nog geen Bord met regels/richtlijnen voor survival bij het spawn gebied. Als mensen dan beginnen te janken ze gewoon daarheen verwijzen. Bevalt het ze niet dan moeten ze geen smp gaan spelen maar lekker singleplayer gaan doen imho.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #18 on: 7 October 2011, 19:44:53 »
Ik heb daar laatst een verzoek om gedaan maar ik weet niet of ze binnen het admin team daar iets mee gedaan hebben.

M1ke

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #19 on: 7 October 2011, 22:52:38 »
De regel is gewoon, don't be a dick.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #20 on: 7 October 2011, 23:11:14 »
Ik heb daar laatst een verzoek om gedaan maar ik weet niet of ze binnen het admin team daar iets mee gedaan hebben.

Wat mij betreft akkoord als je bordjes bij spawn wilt plaatsen. Doe het alleen wel even in overleg met een admin ingame als je het gaat doen. :)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #21 on: 8 October 2011, 01:02:48 »
Ok ik was misschien wat onduidelijk. Het verzoek bij de admin was of er een lijst met regels zou kunnen komen vanuit het admin team.
Bordjes wil ik wel plaatsen maar dan ben ik wel de regels nodig en een exacte spawn plek die eventueel niet grief-baar is :P

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #22 on: 8 October 2011, 03:18:45 »
Desnoods maak je de bordjes in een andere world en moved een admin het naar /spawn in survival.

Ik interpreteer de regel 'don't be a dick' als volgt:

Stelen mag, maar jat niet complete voorraden weg. Pak wat je nodig hebt en laat de rest liggen voor de eigenaar. Gepaste wraak is op z'n plaats, maar hierin geldt common sense. Als je vindt dat iemand zich niet aan de regels houdt, meld je dat aan een admin die na beoordeling evt. acties kan inzetten.

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #23 on: 11 October 2011, 17:45:34 »
Desnoods maak je de bordjes in een andere world en moved een admin het naar /spawn in survival.

Ik interpreteer de regel 'don't be a dick' als volgt:

Stelen mag, maar jat niet complete voorraden weg. Pak wat je nodig hebt en laat de rest liggen voor de eigenaar. Gepaste wraak is op z'n plaats, maar hierin geldt common sense. Als je vindt dat iemand zich niet aan de regels houdt, meld je dat aan een admin die na beoordeling evt. acties kan inzetten.

Kennelijk wordt deze regel niet door iedere Admin op deze manier geinterperteerd.
kennelijk is het toegestaan om alle diamonds en alle gold uit iemands zn/haar kistje te halen en daar in de chat mee pronken.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #24 on: 11 October 2011, 18:44:43 »
Lol Mondeus, de gedupeerde van de dag. _O-
Je had je kisten ook niet bepaald verstopt... :P

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #25 on: 11 October 2011, 18:55:16 »
boeit me niet echt dat er gejat is, maar ook meer de manier waarop en dat de ene zegt dit mag wel en dit mag niet, kennelijk is het dus wel toegestaan om iemands voorraad van whatever leeg te roven.

Idifix

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #26 on: 12 October 2011, 15:10:35 »
Ga je nu hier lopen zaniken als je in game geen hulp krijgt lol.

Maar goed zoals je in dit topic ziet pleit ik juist voor duidelijke regels wat wel en wat niet mag. Ik heb bij jou niks gesloopt alleen wat gejat. Je had je kistjes ook niet bepaald goed verstopt (diamond in plain sight, alleen het goud lag een beetje 'verstopt' onder je vuurtoren.

Als ik bijv bij gazeebo kom en ik vind onverhoopt zn stash jat ik daar ook wat. Ik zal nooit en te nimmer je hele stash leeg halen. Hier ligt voor mij ook het plezier. Als iemand bij mij jat dan motiveert het me om men storage beter te verstoppen.
« Last Edit: 12 October 2011, 15:17:26 by Idifix »

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #27 on: 12 October 2011, 15:27:11 »
Het is ook een beetje als een oud spreekwoord, "Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet!"

Zelf jat ik niets in survival, en zou het ook erg jammer vinden als mensen mijn storage leeg gaan halen. Daarom is deze op dit moment ook goed verstopt. Wat mensen altijd wel mee mogen pakken van mij is voedsel, dat kan ik me tenminste nog voorstellen. Dus mocht je ooit mijn stuff tegen komen, je weet wat je wel mag pakken! xD
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Idifix

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #28 on: 12 October 2011, 15:35:22 »
jij doet er tenminste moeite voor om je storage te verbergen.

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: Chests in survival
« Reply #29 on: 12 October 2011, 15:37:28 »
jij doet er tenminste moeite voor om je storage te verbergen.

naja, goed is ook een te groot woord. Zit gewoon een gat in de grond, en ze staan daar ergens beneden...
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Forum » Tweakcraft » Support » Chests in survival