Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Item restore plugin  (Read 16885 times)

koeny33

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Item restore plugin
« on: 12 September 2011, 21:45:08 »
Beste Tweakcraft leden,

Ik wil samen met een stel vrienden een eigen MC server starten. Mijn vraag aan jullie is: hoe zorgen jullie ervoor, of wat is de plugin, waardoor je je tools kan herstellen met een rechtermuisknop-klik? Ik heb al wat gezocht, maar kan het antwoord niet vinden.

Vriendelijke groeten,
Koen

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #1 on: 12 September 2011, 22:38:51 »
Probeer /plugins ingame.

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #2 on: 12 September 2011, 22:40:58 »
het inf item is een client side aanpassing, ook draait er een server side plugin maar die is dacht ik onderdeel van tweakcraftutils

wakcs

  • Junior
  • **
  • Posts: 89
  • Full-Time employee at the Voyager
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #3 on: 13 September 2011, 00:18:42 »
ik had gegooglet en kwam op deze site uit: index.php?topic=374.0

koeny33

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #4 on: 13 September 2011, 10:13:07 »
Beste mensen,

Bedankt voor de reacties! De link naar het andere topic bracht me op een server-side bukkit plugin van Gunther. Deze ga ik (als ik straks thuis ben) eens proberen. En ik had nog een vraag; Homes. Is dit ook speciaal voor Tweakcraft gemaakt en dus niet beschikbaar? Of wel

Vriendelijke groeten,
Koen

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #5 on: 13 September 2011, 10:17:16 »
Tweakcraftutils is een vrij beschikbare pluginpack die je gewoon kan installeren :)

http://forums.bukkit.org/threads/gen-fun-tweakcraftutils-2-2-4-essentials-and-more-935.19853/

timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #6 on: 13 September 2011, 13:26:55 »
Beste mensen,

Bedankt voor de reacties! De link naar het andere topic bracht me op een server-side bukkit plugin van Gunther. Deze ga ik (als ik straks thuis ben) eens proberen. En ik had nog een vraag; Homes. Is dit ook speciaal voor Tweakcraft gemaakt en dus niet beschikbaar? Of wel

Vriendelijke groeten,
Koen

Multi-homes is ook een plugin die enkel op deze server draait als ik me niet vergis. Maar ik weet niet of die vrij beschikbaar is. :3

koeny33

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #7 on: 13 September 2011, 19:12:11 »
Bedankt voor de reacties! @Milenco, ik heb het .zipje gedownload en de plugin in de /plugins folder van CraftBukkit geplaatst, maar de prompt geeft een foutmelding; "Could not load 'plugins\TweakCraftUtils.jar' in folder 'plugins'. Waarna hij wel doorlaadt. Ik begrijp (denk ik) hoe ik de server moet configureren (example.config.yml editten, misschien .yml weghalen?) maar hij start niet door?

Vriendelijke groeten,
Koen

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #8 on: 13 September 2011, 19:38:09 »
Support voor Tweakcraftutils kan je het beste vragen in het topic daarvoor (zie link hierboven) :)

Ik heb er ook geen kaas van gegeten. :P

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #9 on: 14 September 2011, 11:33:13 »
De Infinite-durabilty fix is tweezijdig, er is een clientside fix en een serverside fix.

TweakCraftUtils is een vrij zware plugin, gelukkig staat op het bukkitforum hoe hij geconfigureerd moet zijn, en als je er dan nog niet uit komt kan je altijd GunterDW (bah highlites werken niet op fora) vragen.
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

koeny33

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #10 on: 14 September 2011, 16:09:24 »
Thx, heb het even gevraagd in het andere topic. Is gefixt inmiddels, zal straks daar ook even Gunther antwoord geven. Hoewel ik niet eens zeker weet of ik de plugin ga gebruiken; we gebruiken een Pentium IV als server ::)

Mensen, bedankt!

Vriendelijke groeten,
Koen

Aardappelsap

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 165
    • View Profile
Re: Item restore plugin
« Reply #11 on: 15 September 2011, 09:06:55 »
Om maar even een goed antwoord te geven op je vraag, hierbij info:

Durability
op rweakcraft hebben we de bukkit jar zo gepatched dat durability voor tools er uberhaupt niet inzit. dat je bij rechtermuis fixt komt omdat je client dan een nieuw packet krijgt waarin de server zegt dat de durability er niet is, en de client laat vervolgens de fix'd tool zien. de plugin in dat andere topic controlleert of de durability boven de nul komt en stuurt dan naar de client een packet dat de durability naar het laagste getal gaat, wat de tool fixed en gelijk je client update. nadeel van die laatste is dat armour niet gefix'd wordt. voor de gepatchte jar moet je gunther lief aankijken.

Homes
Multi-homes is een custom plugin van TC. de source hiervan is te krijgen op Github (die van Gunther). Je zal dit wel zelf moeten compilen, of wederom mij of gunther lief aankijken. let er wel op dat homes een mysql server nodig heeft om de data op te kunnen slaan. deze zul je dus eerst moeten installeren.

Voor bijna alle andere dingen draaien we TweakcraftUtils. dit is eigenlijk een betere essentials.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
Edoxile

Verstuurd vanaf mijn Samsung.

Forum » Tweakcraft » Support » Item restore plugin