Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Cube Kingdom 2  (Read 15228 times)

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Cube Kingdom 2
« on: 8 July 2011, 08:06:06 »
Veel mensen zien screenshots van het programma Cube Kingdom.
Dit is een programma om met blokken een mock-up te maken, welke later ook in Minecraft gemaakt kan worden.

Dit programma is normaal gesproken Chinees, waar de meeste van ons dus geen bal van snappen. Gisteren de Engelse versie gevonden, dus ik denk ik deel het even!

Besturing:
Pijltjestoetsen: Om het middelpunt van de camera draaien
F: Uitzoomen
G: Inzoomen
WASD: Camera verplaatsen
Middelste muisknop: Om het middelpunt van de camera, ten opzichte van het object, te verschuiven in het huidige perspectief.
Rechter muisknop: Om het object om het middelpunt van de camera te draaien in alle richtingen.

Speel er mee, en veel plezier!!!
« Last Edit: 9 July 2011, 00:46:58 by Serendipity »
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Cube Kingdom 2
« Reply #1 on: 8 July 2011, 11:11:00 »
+5 Seren

Geen installatie, ziet er strak uit en werkt prima.

Besturing cont:
Middelste muisknop: Om het middelpunt van de camera, ten opzichte van het object, te verschuiven in het huidige perspectief.
Rechter muisknop: Om het object om het middelpunt van de camera te draaien in alle richtingen.
Put the cookie down... NOW!

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: Cube Kingdom 2
« Reply #2 on: 9 July 2011, 00:47:06 »
+5 Seren

Geen installatie, ziet er strak uit en werkt prima.

Besturing cont:
Middelste muisknop: Om het middelpunt van de camera, ten opzichte van het object, te verschuiven in het huidige perspectief.
Rechter muisknop: Om het object om het middelpunt van de camera te draaien in alle richtingen.

Thnx!
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Scriptor

  • Guest
Re: Cube Kingdom 2
« Reply #3 on: 10 July 2011, 11:33:58 »
Leuke tool, toch bouw ik liever direct.
:)

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Cube Kingdom 2
« Reply #4 on: 19 August 2011, 21:50:47 »
Thx, zeer mooie tool maar op zich is kost het bijna even veel tijd als meteen in MC bouwen. Teminsten bij mij wel :P

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Cube Kingdom 2
« Reply #5 on: 19 August 2011, 21:57:28 »
Thx, zeer mooie tool maar op zich is kost het bijna even veel tijd als meteen in MC bouwen. Teminsten bij mij wel :P

Klopt, helaas moet je elk blokje daadwerkelijk plaatsen, grote vlakken invullen is dan ook erg onhandig. Voor kleinere projectjes is het dan wel weer leuk! :)

Forum » Tweakcraft » Support » Cube Kingdom 2