Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Library of Congress  (Read 27965 times)

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Library of Congress
« Reply #15 on: 14 June 2011, 21:43:44 »
@codekeeper.

Heb een kist met boekenkasten bij /warp mazecomplex neer gezet en geeft jou rechten voor chest acces.

De boekenkasten die daar dus liggen zijn dus UITSLUITEND voor dit project en niet voor personal use.

MoondustNL
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

c0dek33per

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Library of Congress
« Reply #16 on: 17 June 2011, 16:50:56 »
@codekeeper.

Heb een kist met boekenkasten bij /warp mazecomplex neer gezet en geeft jou rechten voor chest acces.

De boekenkasten die daar dus liggen zijn dus UITSLUITEND voor dit project en niet voor personal use.

MoondustNL

Gevonden en bij mijn voorraad gedaan  ;D
Ik wist niet wat er met dat kistje moest gebeuren dus heb die laten staan.

P.S. voor onze mede Minecraft addicts: Ik denk dat ik pas weer volgende week vrijdag weer volledig actief ben aangezien dan mijn toets periode helemaal is afgelopen.

c0dek33per

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Library of Congress
« Reply #17 on: 7 July 2011, 20:07:28 »
Aangezien ik nog al een grote donatie kreeg qua bookcases vond ik het wel goed om even de Progress te laten zien:



dit is alleen maar verdieping 1, er komen er nog 2 aan + 'the main reading room'.

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Library of Congress
« Reply #18 on: 7 July 2011, 22:21:21 »
Heb nog meer bookcases hoor. Moet ik ff met freeman overleggen voor de resources. Aangezien ik er over een week weer bij kan.

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

c0dek33per

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Library of Congress
« Reply #19 on: 8 July 2011, 13:53:32 »
Heb nog meer bookcases hoor. Moet ik ff met freeman overleggen voor de resources. Aangezien ik er over een week weer bij kan.

Moon

Dat zou ik heel er fijn vinden ;D, btw als je ooit een kijkje wilt nemen kan je zeker komen !

Forum » Tweakcraft » Projecten » Library of Congress