Nieuws > Tweakcraft

Tweakcraft over op 1.9

<< < (6/6)

MuerteDiablo:

--- Quote from: wave535 on 25 March 2016, 13:50:02 ---
--- Quote from: Giordino on 24 March 2016, 19:55:08 ---
--- Quote from: wave535 on 22 March 2016, 17:12:22 ---Zo'n nieuwe wereld is echt te gek! Dat is het echt het einde _O-

--- End quote ---

eerder het einde van het hoge niveau dat hier heerste  7(8)7

--- End quote ---

Dat niveau verdween 5 jaar geleden al toen ik op deze server aan kwam zetten *D *D

--- End quote ---

Hoi Wave

mhirr:
Ik haat 'overgangen'.

DutchBartje:
Ik was vandaag weer even online en ik moet zeggen dat ik er wel weer even stiekem van genoot. Lekker al mijn homes afgaan, en zien of men nog wat nieuws gebouwd heeft.

Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie niet zo vaak meer online zijn, of ik kom op de verkeerde tijdstippen.

Even terugblikken had ik echt nodig. Ik hoop dat ik een van jullie weer eens in-game zie.  ;)

Hsheepypx:

--- Quote from: DutchBartje on  5 November 2016, 13:45:23 ---Ik was vandaag weer even online en ik moet zeggen dat ik er wel weer even stiekem van genoot. Lekker al mijn homes afgaan, en zien of men nog wat nieuws gebouwd heeft.

Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie niet zo vaak meer online zijn, of ik kom op de verkeerde tijdstippen.

Even terugblikken had ik echt nodig. Ik hoop dat ik een van jullie weer eens in-game zie.  ;)

--- End quote ---
Je broertje heeft weer permissions:
Updating profile. (JustHans -> TehAxay)

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version