Tweakcraft > Projecten

GOLD

(1/4) > >>

wave535:
Een bijzonder goede begin van de avond op het moment dat ik dit verzend, al is het 17:58 op het moment dat ik begin dit te typen allemaal,

Ik had een tijdje niks te doen,
het was vroeg in het seizoen,
zovan alles kan en niks moet,
je weet wat ze zeggen: als je nergens zoekt,
precies dan komt geluk vanzelf naar je toe.

Tot zover m'n rapkwaliteiten (thumbs up daarvoor). Time for business.
Ik hupste vandaag dus voor het eerst sinds een tijdje weer eens rond, opzoek naar wat quartz voor iemand, toen ik bedacht dat ik anderhalf large chest gold blocks had. En jullie kennen me, creatief als ik ben, ik ga dat natuurlijk niet laten verroesten (scheikunde-pun intended). En ondanks dat voor mn vorige project, wavebos, een dramatische afgang gold (taal-pun intended), heb ik besloten om dat goud in te gaan zetten om de server een stukje mooier een stukje bebouwder te maken.

Nu alleen de vraag: wat ga ik bouwen? Als creatief genie kan ik natuurlijk niet het gehele denkwerk hiervoor zelf doen, ik heb betere dingen te doen in m'n leven. Daarom de vraag aan jullie: wat te bouwen met gold? Opties tot nu toe zijn:
-een eiland van goudblokken.
-een vliegend eiland van goudblokken want yolo.
-geen penis.
-een woestijn van gouden zand.
-een standbeeld van Giordino. hahaha.
-een standbeeld van mimix.
-El Dorado.

Reageer vooral als je me wil complimenteren op m'n rapkwaliteiten, mijn rijkdom, mijn creativiteit of mijn knappe uiterlijk. Een extra idee opperen mag ook.

Groetjes,
Wave

Giordino:
Geachte speler Wave535,

Voordat ik u van verder advies voorzie voor uw eventuele toekomstige project zou ik u willen adviseren is wat meer tijd op onze prachtige server.
Zo maakt u uitgebreid kennis met de spelers en ziet u de befaamde gebouwen die door hen gemaakt zijn.

Om terug te komen op de vraag wat te bouwen, zou ik u als mogelijk idee willen meegeven om een compleet gouden standbeeld te maken van de beste SGO die TweakCraft ooit gehad heeft, te weten mijzelf.

Met vriendelijke groet,

The One And Only Giordino

mhirr:
Heb je al een storage? Niet? Mooi. Begin met het graven van een hele grote diepe kuil, helemaal tot bedrock. Dan praten we verder.

wave535:

--- Quote from: mhirr on  6 October 2015, 20:56:34 ---Heb je al een storage? Niet? Mooi. Begin met het graven van een hele grote diepe kuil, helemaal tot bedrock. Dan praten we verder.


--- End quote ---

Helaas, heb al 3 gaten afgegraven tot bedrock en ze opgevuld met smaakvol ingerichte opslagvoorzieningen.

Het standbeeld-idee komt erbij op de lijst!

Freaker5005:
OH goud is het enige blokje in de game met een fel gele kleur voor het maken van maps. Ik zou het erg op prijs stellen als deze blokjes tot er een bestemming voor is in bruikleen worden gesteld voor /warp map

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version