Tweakcraft > Projecten

Tweakcraft build spoornetwerk

(1/3) > >>

robinhierr:
Beste TweakCrafters,


Er is sinds vandaag een spoornetwerk in world build. Iedereen mag het gebruiken als vervoermiddel om van plaats naar plaats te komen.

De actieve verbindingen
(Vetgedrukt betekent dubbel spoor)
Lijn 1: Build CS - Spawn (LET OP! Gesloten vanwege verbouwingen)
Lijn 2: In aanbouw

Wil jij ook een verbinding naar jou project? Laat het weten in de reacties.

Regels voor het gebruik van het systeem
Voor het gebruik van het spoor en alles wat erbij hoort zijn bepaalde regels waar je je aan moet houden. Dit zijn vanzelfsprekende regels om het voor iedereen leuk te houden.

* Als je niet van plan bent de hele weg te blijven zitten, dan moet je er gewoon geen gebruik van maken.
* Nooit tijdens de rit uitstappen of quitten.
* Zorg ervoor dat er geen lege carts op de rail staan. Als je per ongeluk een cart op de rail hebt geplaatst zorg er dan voor dat je hem ook weer weghaalt.
* Zorg ervoor dat iedereen ongestoord kan reizen.
* Niet in de verkeerde richting rijden.
* Geen carts stelen.
* Don't be a dick!

Regels voor het bewerkingen in het netwerk
Als je een nieuw spoor in het netwerk wilt maken. Zorg ervoor dat het er netjes uit ziet en houd rekening met anderen.
Als er een spoor langs je project loopt en het spoor loopt in de weg, dan mag je het iets omleggen. Om te zorgen dat dat goed verloopt moet je je aan een paar regels houden.
Regels voor het maken en aanpassen van sporen binnen het netwerk

* Zorg ervoor dat het werkt. Dus powered rail etc.
* Laat het ontwerp er netjes uitzien en passen bij de omgeving en de rest van het netwerk.
* Nieuwe verbindingen en aanpassingen aan het station alleen in overleg.
* Zorg ervoor dat reizigers in en uit kunnen checken met de OeiVee-Chipkaart (2.0 (Zie station Spawn)).
* Maak er geen pretpark attractie van.
* Houd je bij het omleggen van het spoor aan de regels en de richtlijnen. Dat betekent dat je moet zorgen dat je geen half werk levert en zorgt dat het spoor zo snel mogelijk weer gebruikt kan worden. Probeer het spoor niet meer dan drie dagen onbruikbaar te laten!
* Zorg ervoor dat het spoor er door een omlegging niet op achteruit gaat.

Zolang iedereen zich aan alle vanzelfsprekende regels houdt kunnen we veel plezier beleven.
Wil jij ook dat je project wordt verbonden? Dat kan. Zorg dat je rails en bijbehorende blocks hebt en laat hier in de reacties of ingame weten dat je graag een verbinding wilt, dan kunnen we beginnen met bouwen.

Voor donaties en ideeën moet je bij mij zijn.
Het station is ontworpen door: deathtronic.
Vergeet niet in en uit te checken.
Als je wilt helpen met bouwen dan mag dat.


Veel reisplezier!


Ik zal dit topic regelmatig updaten en uitbreiden.


Onder voorbehoud van typefouten, correcties en wijzigingen.

Freaker5005:
Fuck you
http://imgur.com/sKd4s2H

Freaker5005:
haal je fucking spoor voor mijn ingang weg

Freaker5005:
maak je spoor een spoorlijn in thema....
andere fucking kant van het pad lag nog helemaal niks
waarom is er een perron naast spawn maar het station ligt vlak naast een gevangenis.....
waarom niet dichter bij....

Hier plekken waar je meer ruimte had gehad....
Makkelijker te bereiken.....
Dichter bij spawn.

Je kan ook die mijnschacht ombouwen tot station dan zit je helemaal dicht bij....

robinhierr:

--- Quote from: Freaker5005 on 16 September 2015, 22:45:02 ---maak je spoor een spoorlijn in thema....
andere fucking kant van het pad lag nog helemaal niks
waarom is er een perron naast spawn maar het station ligt vlak naast een gevangenis.....
waarom niet dichter bij....

Hier plekken waar je meer ruimte had gehad....
Makkelijker te bereiken.....
Dichter bij spawn.

Je kan ook die mijnschacht ombouwen tot station dan zit je helemaal dicht bij....

--- End quote ---


--- Quote from: Freaker5005 on 16 September 2015, 22:30:26 ---Fuck you
http://imgur.com/sKd4s2H

--- End quote ---

--- Quote from: Freaker5005 on 16 September 2015, 22:31:44 ---haal je fucking spoor voor mijn ingang weg


--- End quote ---

Blijkbaar ben je niet erg blij enzo, dus daarom zal ik vanavond of morgen, wanneer ik tijd heb, even kijken naar het probleem en een oplossing. Misschien kan een admin het station verplaatsen. Ik heb het gedaan zoals het nu is omdat veel sporen bij spawn misschien niet erg mooi is. Bedankt voor je tips… Ik zal er naar kijken

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version