Tweakcraft > Projecten

Nieuwe spawn. World Build

<< < (2/12) > >>

robinhierr:

--- Quote from: Suiker on 14 June 2015, 15:29:36 ---
--- Quote from: Loev on 11 June 2015, 21:20:56 ---
--- Quote from: Freaker5005 on 11 June 2015, 16:59:49 ---- Station naar iedereen zijn nieuwe projecten.

--- End quote ---
Wellicht beter idee om een plot te maken met een voorbeeld van je project met de /warp erbij?

--- End quote ---

Portal naar je project?

--- End quote ---

Trein is leuker, dan zie je ook nog wat meer. De wereld is toch niet zo groot.

DutchBartje:
Freaker,
ik vind dat een geweldig idee!
Ik had ook een ideetje en misschien willen er wel wat Tweakcrafters meehelpen.

Mijn idee was: Wij maken TweakcraftTown net zoals Tweakington alleen dan een dorpje en in 1.8!
Het gaat wel even duren met bouwen en alles organiseren, maar het hoeft niet binnen 1 week af!
Ik hoop dat er wat Tweakcrafters mee willen helpen, en ik ben er zeker bij Freaker!

mhirr:
Liever geen trein op Build. Als het toch snel moet, dan graag een ondergrondse metro. Laat de oppervlakte van Build een beetje zoals die is, dat is mooier. Ik leg Tweakstreet aan, met pleisterplaatsen om even uit te rusten... Een prettige manier van reizen (wandelen) tussen de bouwwerken en projecten.

DutchBartje:

--- Quote from: mhirr on 14 June 2015, 16:00:07 ---Liever geen trein op Build. Als het toch snel moet, dan graag een ondergrondse metro. Laat de oppervlakte van Build een beetje zoals die is, dat is mooier. Ik leg Tweakstreet aan, met pleisterplaatsen om even uit te rusten... Een prettige manier van reizen (wandelen) tussen de bouwwerken en projecten.

--- End quote ---
Ik ben hier ook een voorstander van, ik zou het ook graag zien om een mooie metro te maken!

robinhierr:

--- Quote from: mhirr on 14 June 2015, 16:00:07 ---Liever geen trein op Build. Als het toch snel moet, dan graag een ondergrondse metro. Laat de oppervlakte van Build een beetje zoals die is, dat is mooier. Ik leg Tweakstreet aan, met pleisterplaatsen om even uit te rusten... Een prettige manier van reizen (wandelen) tussen de bouwwerken en projecten.

--- End quote ---

Ondergronds gaat ook makkelijker, aangezien er veel bergen liggen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version