Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

Welke datum/data komt/komen jou het beste uit?

maandag 28 april
dinsdag 29 april
woensdag 30 april
donderdag 1 mei
vrijdag 2 mei
zaterdag 3 mei
Sint Juttemus

Author Topic: Spleef and Buildingcontest!  (Read 12369 times)

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Spleef and Buildingcontest!
« on: 21 April 2014, 15:07:45 »
Een zeer goede morgen, middag, avond of nacht gewenst,

Na de stemronde over welke contests we gaan doen (en na enig intern overleg) is er besloten TWEE contests te organiseren, namelijk:

-Spleef
Bij spleef zullen de gebruikelijke spleefregels aangehouden worden (als je deze niet weet zijn ze te vinden ingame bij /warp oranje of /warp blauw, en je kan het natuurlijk altijd aan medespelers vragen). De arena zal 5 lagen hebben, en er zal in teams van 2, 3 of 4 man worden gespeeld (afhankelijk van de opkomst, teams worden ter plekke gemaakt). Er zal ofwel een competitiesysteem of een knockout-systeem worden gebruikt, afhankelijk van het aantal teams. Het team dat het het beste doet krijgt uiteraard een zeer fabulous prijs!  8)

-Bouwcontest
Bij het bouwcontestgedeelte bouwt ieder voor zich, geen teams toegestaan. Elke speler krijgt een plot met een kist met resources, en 33 minuten bouwtijd. De resources en het thema zullen pas vlak voor het begin van de contest worden vrijgegeven. Na de 33 minuten zal de zeer onpartijdige en vooral uitermate vakkundige  8) jury een oordeel vellen over de gebouwen, en daaruit zullen de mooiste 3 een geweldige prijs ontvangen.


De twee data met de meeste stemmen in de bijgevoegde poll zullen gebruikt worden voor de contests, dus stem op alle data die je kan! Beide contests zullen beginnen om 19.30, gelieve om 19.15 uiterlijk aanwezig te zijn als je aan de contest deelneemt! (om zeker te zijn dat we op tijd kunnen beginnen).

Wij hopen op een hoge opkomst en hebben er in ieder geval al zin in! Voor vragen/opmerkingen kan je in dit topic terecht, of je kan Kimioni of Wave (zoemzoem.wav of iets in die richting) altijd vragen.

Groeten,
Kimioni en Wave
« Last Edit: 22 April 2014, 18:53:34 by wave535 »

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #1 on: 21 April 2014, 21:51:57 »
Laat me raden, de buildcontest staat in het teken van 3?

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #2 on: 22 April 2014, 10:14:35 »
leuk al die data maar nog belangrijker voor de meeste mensen wat is het tijdstip ?

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #3 on: 22 April 2014, 10:18:18 »
Beide contests zullen beginnen om 20.00, gelieve om 19.45 uiterlijk aanwezig te zijn als je aan de contest deelneemt!

Volgende keer beter lezen he Gio  })

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #4 on: 22 April 2014, 10:26:36 »
Beide contests zullen beginnen om 20.00, gelieve om 19.45 uiterlijk aanwezig te zijn als je aan de contest deelneemt!

Volgende keer beter lezen he Gio  })

Pfffuu staat zo onduideljik ergens onderaan weggefrommeld

harm27

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #5 on: 22 April 2014, 11:58:13 »
Zijn iets vroegere tijd ook mogelijk? weet namelijk niet zeker of ik in de avond wel kan en wil wel graag mee doen.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #6 on: 22 April 2014, 18:57:11 »
Beide contests zullen beginnen om 20.00, gelieve om 19.45 uiterlijk aanwezig te zijn als je aan de contest deelneemt!

Volgende keer beter lezen he Gio  })

Pfffuu staat zo onduideljik ergens onderaan weggefrommeld

fixed!

Zijn iets vroegere tijd ook mogelijk? weet namelijk niet zeker of ik in de avond wel kan en wil wel graag mee doen.

We hebben de begintijd aangepast! De contests zullen om 19.30 beginnen, 19.15 uiterlijk aanwezig zijn als je deelneemt!

Overigens goed om te zien dat er flink gestemd wordt op de data! wel jammer dat het vrij gelijk op gaat en veel mensen op bepaalde data niet kunnen... gelukkig hebben we twee data dus hopelijk kan iedereen minstens één contest meedoen! Donderdag zal de poll gesloten worden, dus stem nog op de best uitkomende data als je dat nog niet gedaan hebt!

harm27

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 274
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #7 on: 22 April 2014, 20:30:07 »
Met beetje geluk moet het wel kunnen. Als het niet te lang duurt en ik heb tijd doe ik mee. Lijkt mij wel eens een keer leuk om weer eens zo iets te doen.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #8 on: 26 April 2014, 12:05:06 »
Een zeer goede morgen, middag, avond of nacht allemaal,

Afgezien van het feit dat dit een uitgelezen mogelijkheid is om eenieder een prettige dag te wensen op deze nationale dag ter ere van onze constitutionele monarchie hebben wij een mededeling.
Zoals de scherperen onder ons wellicht gezien hebben, hebben wij de poll (iets verlaat, sorry daarvoor) gesloten. Duidelijk blijkt uit de poll dat velen op de zaterdag 3 mei kunnen, de andere data zijn allemaal wat minder vertegenwoordigd. Na enkel intern overleg hebben wij besloten om op 3 mei het Spleefcontest te houden! Dit zal beginnen om 19.30, gelieve 19.15 al aanwezig te zijn (voor meer info zie de openingspost op deze pagina). Wij hopen natuurlijk dat zo veel mogelijk mensen meedoen!  (Y)
Voor de buildingcontest zal spoedig een nieuwe poll worden geopend met nieuwe data, aangezien aankomende week kennelijk niet goed uit komt en dit ons voorbereidingstijd verschaft.

Kort samengevat: Vrolijk Koningsdag! 3 mei zal de Spleefcontest om 19.30 beginnen, gelieve 19.15 aanwezig te zijn. Voor de buildingcontest komt een nieuwe poll.

Groetjes,

Kimioni en Wave

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #9 on: 3 May 2014, 17:41:51 »
Nog even een korte reminder op deze prachtige zaterdag namiddag dat om 19.30 dadelijk de Spleefcontest in teams begint! vergeet niet nog snel de regels door te lezen mocht je ze niet kennen :) iedereen die mee doet wordt geacht 19.15 aanwezig te zijn, ivm met het teams maken :) we hopen natuurlijk op een zo groot mogelijke opkomst!

Groetjes,

Kimioni en Wave

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #10 on: 4 May 2014, 03:02:54 »
http://youtu.be/K5_-wKS6uzI
De spleef contest was een succes ik hoop dat de bouw contest na mijn vakantie kan mja geen probleem als jullie zonder mij starten :P
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #11 on: 4 May 2014, 10:46:02 »
Heel vet filmpje Freaker :) heel leuk om te zien!

Ik wil in ieder geval iedereen die mee heeft gedaan, gekeken, aangemoedigd en geholpen heeft heel erg bedanken, ondanks een beetje chaotische start is t ontzettend gezellig geworden!

Binnenkort zal er een poll geopend worden om een datum uit te zoeken voor de buildcontest! Hier later dus meer over :)

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #12 on: 12 May 2014, 12:12:23 »
Wij willen buildingcontest *O* *O* *O* (ik, mij en mezelf tenminste)

kimioni

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 152
    • View Profile
Re: Spleef and Buildingcontest!
« Reply #13 on: 12 May 2014, 15:58:46 »
Buildcontest komt eraan, enkel nog 20 kistjes vullen maar daar moet ik nog wat voor minen.

Dus nog even geduld  8)
don't worry keep digging

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Spleef and Buildingcontest!