Nieuws > Tweakcraft

Tweakcraft in 2014

(1/5) > >>

Jelmar:
Allereerst wil ik iedereen enorm bedanken voor alle donaties, het is geweldig om te zien dat zo'n grote groep mensen Tweakcraft een warm hart toedragen. Zo zie je maar dat we met veel kleine (en een paar grotere) donaties een heel eind komen. Tweakcraft bestaat alweer enkele jaren, en ook in 2013 zijn we nog steeds een gezellig en actieve community gebleven, zelfs ondanks het feit dat de hoogtijdagen van Minecraft een beetje voorbij zijn. Ik zie nog steeds mooie bouwwerken ontstaan en mensen gezellig bezig zijn met allerlei dingen op de server. Maar ook daarbuiten zie ik gezelligheid, zoals op IRC en op Teamspeak, waar naast Minecraft ook andere games samen gespeeld worden zoals FTB en Battlefield 4. Zoals het hoort bij een community.
Met de donaties kunnen we zonder al teveel zorgen 2014 ingaan, en iedereen die bij Tweakcraft betrokken is een gezellige plek bieden om te minecraften, FTB'en, kletsen of wat dan ook.

Ik hoop jullie allemaal in 2014 te zien op Tweakcraft, en wens iedereen een fijne jaarwisseling!

Hsheepypx:
 *O* happy new year everyone!

Uberdude:
Iedereen een fijn nieuwjaar toegewenst  (Y)

Suiker:
Moge het een blaffend nieuw jaar worden!

Don_Craft:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version