Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Tweakcraft en 1.7  (Read 23423 times)

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Tweakcraft en 1.7
« Reply #15 on: 14 January 2014, 15:02:21 »
Guntherbos is wel alvast uitgebreid met Acacia trees, zodat die er alvast is.
Voor dark oak trees moet ik nog even kijken, aangezien die 2x2 saplings vereist om te groeien.
« Last Edit: 14 January 2014, 15:08:14 by Jelmar »

robinhierr

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 215
  • Hoi
    • View Profile
Re: Tweakcraft en 1.7
« Reply #16 on: 14 January 2014, 15:35:25 »
nice
punt

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: Tweakcraft en 1.7
« Reply #17 on: 14 January 2014, 16:09:41 »
[Bazenpraat]
Jelmar heeft guntherbos gefixt? inb4 guntherbos is nu piemelvormig.

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: Tweakcraft en 1.7
« Reply #18 on: 25 January 2014, 22:11:59 »
Wat de nieuwe wereld betreft...

Ik vroeg me af of we niet een zone buiten de borders kunnen maken like 2000 blokjes veder dan waar de map nu eindigt en daar nieuw terein genereren.
Dan lijkt mij dat je niet 1 extra wereld draait die de server zover ik weet niet aan kan?
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: Tweakcraft en 1.7
« Reply #19 on: 26 January 2014, 13:37:21 »
World world is volgens mij de zwaarste wereld. Moet er niet over na gedacht worden dat ding te archiveren en dingen over te plaatsen naar main. Of dingen binnen world world te verplaatsen naar een centraal punt en de rest te archiveren en dan van de server halen?

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Tweakcraft en 1.7